Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Elbow 15 maart 2012 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031107)
Neen daar ben ik niet voor, lees de discussie.
Als je zo een filmpje vrijlaat moet je niet verschieten dat sommige groepen/mensen je als anti-moslim beschouwen. punt. Dat wou ik aantonen. Wat ik denk staat daar buiten.

Omdat ze te dom zijn om te begrijpen dat er een verschil is tussen anti-moslim en anti-islam?
Ik heb hoofdzakelijk medelijden met moslims.Vooral met de kinderen die zowieso slachtoffer worden van intense hersenspoeling, en zeker de meisjes die zich moeten verpakken en constant de eer van familie moeten ophouden.

Met diegenen die hier zitten heb ik geen medelijden, zij hebben de kans gehad zich te ontwikkelen en heel die zooi van zich af te werpen. Ze hebben hier de kans om zich te bevrijden van de islamitische plicht op achterlijkheid, en de meesten doe het niet. Ze hebben het lef niet.

Fieseler 15 maart 2012 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 6031147)
Omdat ze te dom zijn om te begrijpen dat er een verschil is tussen anti-moslim en anti-islam?
Ik heb hoofdzakelijk medelijden met moslims.Vooral met de kinderen die zowieso slachtoffer worden van intense hersenspoeling, en zeker de meisjes die zich moeten verpakken en constant de eer van familie moeten ophouden.

Met diegenen die hier zitten heb ik geen medelijden, zij hebben de kans gehad zich te ontwikkelen en heel die zooi van zich af te werpen. Ze hebben hier de kans om zich te bevrijden van de islamitische plicht op achterlijkheid, en de meesten doe het niet. Ze hebben het lef niet.

2!

SDX 15 maart 2012 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031148)
2!

3!

Modjo 15 maart 2012 15:18

Citaat:

4!
En zei die het wel doen?

Fieseler 15 maart 2012 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031156)
4!
En zei die het wel doen?

welkom

Yous 15 maart 2012 15:25

Citaat:

Waarom maak je een verschil tussen anti-moslim en anti-islam?
Het zijn toch de moslims die de islam uitdragen. De islam verspreidt zich niet uit zichzelf, maar dat zijn moslims die dat doen.

Kan het ene zonder het andere?

Modjo 15 maart 2012 15:27

:clapping:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031158)
welkom

Fieseler 15 maart 2012 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yous (Bericht 6031164)
Waarom maak je een verschil tussen anti-moslim en anti-islam?
Het zijn toch de moslims die de islam uitdragen. De islam verspreidt zich niet uit zichzelf, maar dat zijn moslims die dat doen.

Kan het ene zonder het andere?

anti-persoon versus anti-ideologie
juridische evidentie.

Modjo 15 maart 2012 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031144)
Enkel toegelaten in landen waar er vrijheid van mening heerst...US in dit geval.
Strafbaar in België...

Let op: als de moderator Artisjok/Akira dit ziet kan u een ban krijgen...wegens...en hou u nu goed vast hé...RACISME, HAATZAAIERIJ en HET OPRUIEN VAN BEVOLKINGSGROEPEN TEGEN ELKAAR.
Zijzelf is echter voorstander van het toelaten van vrouwendiscriminatie en foltering van vrouwen...

Straf hé...

Maar u hoeft niet ongerust te zijn hoor...u krijgt van Akira/Artisjok enkel banpunten als u hem/haar of een linkiewinkie bodycheckt op dit forum...;-)

Oei, gelukkig dat ik de afbeelding met de tanga halve maan inlegkruisjes maar achter wege liet:lol:

Modjo 15 maart 2012 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6031166)
anti-persoon versus anti-ideologie
juridische evidentie.

Maar moslim beleeft wel de islam, anders geen moslim

Dus je bent niet tegen een moslim (die islam beleeft)

==> Dus je bent niet tegen islam.

Of je bent niet tegen moslims maar je vindt ze enorm enorm enorm enorm domme mensen, maar je bent er niet tegen:-P

Piero 15 maart 2012 15:42

Foutje - mijn scherm springt nog eens als ik klik en zit dan in de verkeerde draad.

Raf 15 maart 2012 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 6031182)

Was het een racistische DVD, of is er een andere reden waarom je dat hier post?

Schelfie 15 maart 2012 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6031203)
Was het een racistische DVD, of is er een andere reden waarom je dat hier post?

Ik vermoed eerder een vergissing, maar wat maakt het uit.

StephanV 15 maart 2012 16:08

5!

Zij die het wel doen kunnen rekenen op integratie in de maatschappij.

Amon_Re 15 maart 2012 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031023)
Lachen met nva ook.

Tja, als ge u verslikt is dat uw fout eh :P

Amon_Re 15 maart 2012 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6031088)
We weten best alletwee wat de toon is van dit filmpje. En ik vind dat met alles te lachen valt maar anderen delen deze mening spijtig genoeg niet. Je weet welke reactie je uitlokt als je zo een fimpje uitgeeftdtdt en zeker degene die het uitgeefdtdtdtd.

In andere woorden, ge moogt ermee lachen maar het is uw eigen fout als ze U lynchen. Leuk.

Schelfie 15 maart 2012 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6031386)
In andere woorden, ge moogt ermee lachen maar het is uw eigen fout als ze U lynchen. Leuk.

Vanaf nu bij wettelijk verplicht om bij elke cartoon of humoristische clip, film, optreden een waarschuwing dat zegt:

"Opgepast! Dit kan voor de gezondheid ernstige schade toebrengen."

Modjo 16 maart 2012 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6031386)

Het gaat erom dat als je zoiets van die aard verspreid je er de gevolgen van moet dragen... En dat je dan niet moet verschieten als je een stempel opgedrukt krijgt.

Over het al dan niet grappig zijn laat ik in het midden maar volgens mij was dit ook niet als "grappig" bedoelt.

Modjo 16 maart 2012 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 6031396)
Vanaf nu bij wettelijk verplicht om bij elke cartoon of humoristische clip, film, optreden een waarschuwing dat zegt:

"Opgepast! Dit kan voor de gezondheid ernstige schade toebrengen."

Ok, jij vindt dit dus een humoristisch clip?

VB (anti-moslim/anti-islam) die een anti-moslim/ anti-islam filmpje uitbrengt.

Elk zijn humor natuurlijk:-P

Schelfie 16 maart 2012 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6032291)
Ok, jij vindt dit dus een humoristisch clip?

VB (anti-moslim/anti-islam) die een anti-moslim/ anti-islam filmpje uitbrengt.

Elk zijn humor natuurlijk:-P

Heb ik dat gezegd?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be