![]() |
Citaat:
Ik heb hoofdzakelijk medelijden met moslims.Vooral met de kinderen die zowieso slachtoffer worden van intense hersenspoeling, en zeker de meisjes die zich moeten verpakken en constant de eer van familie moeten ophouden. Met diegenen die hier zitten heb ik geen medelijden, zij hebben de kans gehad zich te ontwikkelen en heel die zooi van zich af te werpen. Ze hebben hier de kans om zich te bevrijden van de islamitische plicht op achterlijkheid, en de meesten doe het niet. Ze hebben het lef niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zei die het wel doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn toch de moslims die de islam uitdragen. De islam verspreidt zich niet uit zichzelf, maar dat zijn moslims die dat doen. Kan het ene zonder het andere? |
:clapping:
Citaat:
|
Citaat:
juridische evidentie. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus je bent niet tegen een moslim (die islam beleeft) ==> Dus je bent niet tegen islam. Of je bent niet tegen moslims maar je vindt ze enorm enorm enorm enorm domme mensen, maar je bent er niet tegen:-P |
Foutje - mijn scherm springt nog eens als ik klik en zit dan in de verkeerde draad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5!
Zij die het wel doen kunnen rekenen op integratie in de maatschappij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Opgepast! Dit kan voor de gezondheid ernstige schade toebrengen." |
Citaat:
Over het al dan niet grappig zijn laat ik in het midden maar volgens mij was dit ook niet als "grappig" bedoelt. |
Citaat:
VB (anti-moslim/anti-islam) die een anti-moslim/ anti-islam filmpje uitbrengt. Elk zijn humor natuurlijk:-P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be