Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

DeProf_eet 23 juli 2014 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7246630)
Marie, ik moet eens een hartig woordje met jou spreken! :evil: Ben jij soms bezig mijn stalker af te pakken? :twisted:

Dat komt er van als ge mijn posts niet kunt lezen en ge op die manier maar een stuk van het verhaal te weten komt. Voor het ogenblik gaat het dus mij en Marie, en heb ik nu toch toevallig niet gezegd dat ik maar een vrouw tegelijk aankan. Ik zou zeggen wacht uw beurt af. Voor een gesprek uiteraard, of wat dacht ge ?

DeProf_eet 23 juli 2014 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7246741)
Allee, na de zoetgevooisde tekst van Demper gelezen te hebben, denk ik dat ik er maar weer eens mee uitschei. Filmke zien, of een oude aflevering van Dexter? Zware beslissing ;-)
Goeienacht aan de dames en de zacho-mannen :-D

Allez Marie 't is nog maar 9h.

Miauw! 23 juli 2014 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7246741)
Allee, na de zoetgevooisde tekst van Demper gelezen te hebben, denk ik dat ik er maar weer eens mee uitschei. Filmke zien, of een oude aflevering van Dexter? Zware beslissing ;-)
Goeienacht aan de dames en de zacho-mannen :-D

Voor "Saving Private Ryan" was je al te laat. Goeie film! :thumbsup:

Miauw! 23 juli 2014 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7247121)

Grappig! Dat roodborstje is wel mooi!

cookie monster 23 juli 2014 00:28

Dit vind ik ook leuk:
John Zorn - Between Two Worlds
https://www.youtube.com/watch?v=1NzjGPPdqO8
John Zorn - Lucifer Rising
https://www.youtube.com/watch?v=6yRqEKP_p34

cookie monster 23 juli 2014 01:10

Ik was op zoek naar een Duits nummer , ik kende het melodieke ,
maar niet de tekst , maar herinnerde me wel een beetje ,
ondanks niet juist geschreven , BOING , gevonden :)
geht nicht du alein in die Stadt

Juliane Werding - Geh nicht in die Stadt 1984
https://www.youtube.com/watch?v=TbwhvKeASqU

manta 23 juli 2014 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7247094)
Audacity , gitaar , piano , boer & scheet 8O
Video: beeldeffect: Windows mediaplayer , webcam vlak bij't scherm ,
en dit opnemen , en dan mixen met de muZIEK , via Windows Movie Maker :)

't Is een bezigheid...
Maar ik denk dat je met een simpel keybord al wel leuke dingen kan doen.
Een soort multitrack om op je pc op te nemen moet wel gratis te vinden zijn op 't net..

Maar aangezien 't er idd nogal psycho uitziet zou 'k willen vragen of ge mss van de Kempen zijn, een minister van speciale champions hebben we nog niet...;-)

Marie van de koster 23 juli 2014 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamil (Bericht 7246766)

Zo'n machientjes dus. Thuis typte ik op een ouwe bak, zo'n hoge uit de jaren 30 of 40, denk ik. Mijn ouders hadden die tweedehands gekocht voor een prikje en dat was een degelijke machine, mijn vader heeft er ook op leren typen en heeft die machine nog lang gebruikt :)
Te zeggen dat dat nu "in" is zo'n oude machine als decoratie ergens neer te zetten, versierd met een bloemenkrans of zo - naast de oude naaimachine van overgrootmoeder!

Marie van de koster 23 juli 2014 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7247207)
Vooroordelen ?? Uitvluchten, en nog eens uitvluchten en koppig ookal. De waarheid kwetst natuurlijk. :lol:

Ai, 'k ben gekwetst, 't doet zeer, 't doet zeer!!!

Marie van de koster 23 juli 2014 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7247211)
Klopt. Maar vooral wat een slechte smaak om het met dit model te doen. Of te willen doen.

En hierbij wint DeProf_eet zijn eerste prijs! Zoals iedereen weet, worden de tientallen niet meer apart vermeld behalve indien het om een eerste prijsje van één of ander forumlid gaat.
:cheer: DeProf_eet
*bitcoin - 6 flesjes bier en een handjevol chips en/of zoute nootjes, een tas koffie en een koekje*
Ik weet zeker dat DeProf_eet er heel blij mee zal zijn ;-)

Marie van de koster 23 juli 2014 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7247216)
Typisch he voor vrouwen als ze niet gelijk krijgen. Dan worden ze zo een beetje bitchy. Marie als ge het niet kunt halen moet ge u niet dik te maken ! Nog slecht voor de lijn ook.

Ik ben heel dankbaar dat u zich zorgen maakt over mijn lijn. Toch iemand die daar aan denkt! :roll:

Marie van de koster 23 juli 2014 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7247219)
Nietszeggend en dom antwoord. Ge kunt beter hoor ! Ge hebt in elk geval al betere repliek gegeven.

Ik vind dat persoonlijk geen slecht antwoord. U praat tenslotte over niets anders dan die onderwerpen. :|
Kom, vertel eens iets anders. Is het mooi weer in uw woonplaats? Bent u deze week al naar de kapper geweest? Hebt u nog verlof in het vooruitzicht?
Niet verlegen zijn, geef ons gerust de details over uw gewone, dagelijkse leven.

Marie van de koster 23 juli 2014 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7247221)
En dat is ??

Zie volgende quote :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7247740)
En hierbij wint DeProf_eet zijn eerste prijs! Zoals iedereen weet, worden de tientallen niet meer apart vermeld behalve indien het om een eerste prijsje van één of ander forumlid gaat.
*bitcoin - 6 flesjes bier en een handjevol chips en/of zoute nootjes, een tas koffie en een koekje*

manta 23 juli 2014 10:26

Citaat:

:-D
1 - 0 voor Marie

Marie van de koster 23 juli 2014 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7247223)
Dat komt er van als ge mijn posts niet kunt lezen en ge op die manier maar een stuk van het verhaal te weten komt. Voor het ogenblik gaat het dus mij en Marie, en heb ik nu toch toevallig niet gezegd dat ik maar een vrouw tegelijk aankan. Ik zou zeggen wacht uw beurt af. Voor een gesprek uiteraard, of wat dacht ge ?

Voor de duidelijkheid : er gaat niks tussen u en mij!

Marie van de koster 23 juli 2014 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7247285)
Ik was op zoek naar een Duits nummer , ik kende het melodieke ,
maar niet de tekst , maar herinnerde me wel een beetje ,
ondanks niet juist geschreven , BOING , gevonden :)
geht nicht du alein in die Stadt

Juliane Werding - Geh nicht in die Stadt 1984
https://www.youtube.com/watch?v=TbwhvKeASqU

Lang geleden dat ik dat nog gehoord heb! Bedankt cookie :-)

Marie van de koster 23 juli 2014 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7247780)
:-D
1 - 0 voor Marie

;-)

Marie van de koster 23 juli 2014 10:36

We zijn voorbij 5080.
Eigenlijk mis ik Zucht een beetje met zijn plezante uitleg over bepaalde cijfers. Zucht, bent u met verlof?

Marie van de koster 23 juli 2014 10:37

Goeiemorgen deze morgen, een heerlijke dag gewenst aan alle mensen met ongelakte nagels ;-)

DeProf_eet 23 juli 2014 10:47

Citaat:

Ik snap daar niks van. Moet iets zijn dat enkel vrouwen snappen. En me travestizeren (nieuw woord door mij uitgevonden en binnenkort in Van Daele terug te vinden = zich als travestie gedragen, kleden) ga ik niet doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be