![]() |
Citaat:
Citaat:
Waar het om gaat, is dat het Vlaams Blok het bestaan van die praktijken - wat dus nooit door iemand ontkend werd - misbruikte om een bevolkingsgroep te stigmatiseren. |
Citaat:
Alsof een bevolkingsgroep door het tolereren van dergelijke praktijken zich niet zou moeten schamen. :roll: |
Citaat:
Kunnen de westerse vrouwen met een "outie" ineens mee op de kar springen.... of zou d�*t er dan weer over zijn zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn "groepen" binnen die bevolkingsgroep die dergelijke praktijken tolereren; en er zijn "groepen" buiten die bevolkingsgroep die dit tolereren. |
Citaat:
Maar als de pvda beweert dat alle (grote) ondernemingen geen belastingen betalen dan is het dat niet. |
Citaat:
Uiteraard gaat het hier niet over stigmatiseren op individueel niveau. |
Citaat:
Als het gros van de wereldbevolking dergelijke dingen niet tolereert, blijft een dergelijke praktijk niet bestaan. En zolang dat niet gebeurt kan de wereldbevolking daarover wel degelijk aangesproken worden. |
Citaat:
(noteer even dat eenmaal die clitoris erafgeknipt werd, deze niet teruggroeit). |
Citaat:
In de westerse wereld bestaat een praktijk als vrouwenbesnijdenis niet. Ge kunt het westen daar dan moeilijk over aanspreken. Als de nazi's joden vergassen en ene nasi doet dat niet , dan kunnen de nazi's als geheel over deze praktijk niet aangesproken worden of wat ? Wat verstaat ge niet aan het woord "gros" . Het wordt hier met de dag gekker. |
In feite: ik zie dat U en de artisjokiaanse volgeling behoren tot de goegemeente die indertijd ook incestrelaties niet durfden aankaarten "om die familie niet te stigmatiseren", of pedofiele praktijken onder de mat veegden, want anders waren de kinderen en de pastoors gestigmatiseerd.
En nu anno 2010 (nu niet meer, het is oorverdovend stil daarover) mag niet over de illegale vrouwenbesnijdenis gesproken worden want anders worden dié mensen gestigmatiseerd..... Ayaan Hirsi Ali is vakkundig afgevoerd en de mooie Waris Dirie werd officieel als alcoholist weggezet (wat niét stigmatizerend was). Dus nu is vrouwenbesnijdenis niet meer in the picture en kunnen ze naar hartelust over en weer naar Afrika om daar hun dochters te laten knippen. Hoezee! |
Citaat:
Ik trok enkel je redenering door. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
uw hoek quoi |
Citaat:
Je zou toch denken dat al die moslims dan eens zèlf zouden opstaan om te zeggen dat het allemaal niet waar is wat hun profeet gezegd heeft over besnijdenissen? Maar nee, ze wachten tot het VB en Ayaan Hirsi Ali het doen, en dan zeggen ze dat het stigmatiserend is. Snij al op zou ik ondertussen zeggen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik betrek er geen bevolkingsgroepen bij die met het probleem niets te maken hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be