![]() |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
ook ik heb er geen flauw benul van. Mij lijkt het evenwel niet bepaald 'absurd' te veronderstellen dat een organisme als Homo Sapiens Sapiens, dat gedurende millennia leerde te gedijen in een milieu waarin géén 'wonderbaarlijke' artefacten als pakweg plastic, mosterdgas, loodverf, GSM's, 'fijn stof', diesel, atoombommen, ... voorkwamen, met 'moeilijkheden' zal worden geconfronteerd als zich in datzelfde milieu plots wél een heleboel voorheen volstrekt 'onnatuurlijke' fenomenen voordoen. Ik vrees dat het véél te laat tot 'ons' doordringen zal dat 'we' met z'n allen een beetje té enthousiast op de trein van de 'vooruitgang' gesprongen zijn. |
Citaat:
Ik denk wél dat het aantal mogelijke oorzaken van kanker 'explosief' toegenomen is. Zie hierboven. |
Citaat:
|
Citaat:
Hou je maar bij het onderwerp. Daar heb je het al meer dan moeilijk genoeg mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lang ziek zijn is geen goede financiële zet voor contractuelen. Statutairen krijgen tijdens hun ziekte hun volledige loon doorbetaald Wie is hier dus aan het zeveren. Voor de zoveelste keer Raf. |
Citaat:
Hij zegt allemaal zaken die jij hier zelf al hebt gepost. Ik kan er ook niet aan doen als jij hier geboekt staat als een slecht karakter die danst op de miserie en het onrecht dat anderen wordt aangedaan. |
Citaat:
Onrecht en miserie?? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Troost U, de armen stijgen vlugger dan de rijken.
En zelfs voor de rijken is dat heel slecht nieuws. Ook is het slecht nieuws dat de rechtsen grote kans hebben op een tijdelijke rechtse overwinning en dam ziet iedereen na een paar jaar dat ze er niks van bakken en dat de straten vol zitten met betogers. Men kan geen volk onder repressie houden en armoede is voor niemand goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef toe.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be