Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Raf 18 maart 2012 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036263)
Werd de verantwoordelijke uitgever van dat boek dat ook in islamitiche boekwinkels in Brussel werd gekocht, dan door de bevoegde autoriteiten voor de rechter gedaagd?

Daar was blijkbaar geen reden toe.

Jan van den Berghe 18 maart 2012 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036281)
Nee, je hebt de beoordeling door het openbaar ministerie van Nederland gemist. Ik heb die al eens aangehaald. Beetje vergeetachtig?

En in België?

SDX 18 maart 2012 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6036265)
Wat ik geweldig interessant vind is de wijze waarop pocolinkieworld zomaar vanuit het niets een onbestaande virtuele godsdienst uitvindt en die dan als beschermend deken over de islamnazi's werpt....
Ik verklaar mij nader: Akira/Artisjok heeft het waarlijk over moslims die geen islamieten zijn. Echt waar. Moslims dus die de achterlijke ideologie van islam en sharia zouden verwerpen...en een onbestaande godsdienst (met toevallig dezelfde naam :lol:) aanhangen...
Die onbestaande godsdienst is een islam zonder koran....:lol:...een godsdienst, ook islam genoemd, die de Joden niet dood wil, vrouwen niet discrimineert, de homo's niet wil vermoorden, democratie wél wil en de sharia niet wil invoeren....:rofl:

Ik las 't al, viel jij ook achterover? :lol:

Met stijgende verbazing las ik die ...euhm kuch... 'logica'.

Citaat:

En opgepast: diegenen die deze virtuele en dus onbestaande ideologie verwarren met de autentieke nazistische islam....die onverlaat wordt door pocolinkieworld uitgemaakt voor verdomde racist....hihihi....het allergrappigste is dan nog dat pocolinkieworld die theorie (die ze op hun eigen volk toepassen) niet eens durft gaan uitleggen bij de islamieten zelf ...zij zouden daar nogal ne post pakken zeg....BOEM!
Jahahahaha :rofl: en of ze ne post zouden pakken, ik heb 't al zo vaak voorgesteld om dat eens zèlf aan hun mohamedaantjes te gaan uitleggen, sjok & Cº, ik wil er zelfs getuige van zijn, 't van dichtbij aanschouwen, hoe ze d�*t gaan aanpakken en wat voor ne ... jup; --->> 'BOEM'! Whaaahahahaaa

daiwa 18 maart 2012 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036281)
Nee, je hebt de beoordeling door het openbaar ministerie van Nederland gemist. Ik heb die al eens aangehaald. Beetje vergeetachtig?

Ben jij al vergeten dat we hier in Belgie leven?

Raf 18 maart 2012 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036278)
Dat is des te erger, daar het gaat om een strafbaar feit: oproepen tot geweld. Los van welke ideologie ook. 't Is een strafbaar feit op te roepen om iemand te vermoorden, om welke reden dan ook.

Volgens het OM van Nederland was dat geen oproep tot het vermoorden van homo's (alsof dat u trouwens ook maar iets zou kunnen schelen).

Jan van den Berghe 18 maart 2012 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036282)
Daar was blijkbaar geen reden toe.

Als heteroseksueel voel ik me er niet door bedreigd, maar misschien vindt Raf het best leuk om met z'n homovlag voor zo'n boekwinkel te paraderen.

Raf 18 maart 2012 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6036279)
Inderdaad. En nog steeds zijn we het eens. De waarheid dus.

Nee, we zijn het nog steeds niet eens.

SDX 18 maart 2012 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036285)
En in België?

Context was 't toverwoord.

Jan van den Berghe 18 maart 2012 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036288)
Volgens het OM van Nederland was dat geen oproep tot het vermoorden van homo's (alsof dat u trouwens ook maar iets zou kunnen schelen).

Aha. Oproepen om homoseksuelen van de hoogste toren naar beneden te gooien, is geen oproep tot het vermoorden.

Mij best.

Mag ik dan voortaan ook op schrift stellen dat het naar beneden gooien van joden, zwarten... geen oproep tot moord is?

Raf 18 maart 2012 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036285)
En in België?

Moeten ze daar het warm water nog uitvinden?

Raf 18 maart 2012 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036289)
Als heteroseksueel voel ik me er niet door bedreigd, maar misschien vindt Raf het best leuk om met z'n homovlag voor zo'n boekwinkel te paraderen.

Ik paradeer niet met vlaggen, beste.

Jan van den Berghe 18 maart 2012 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036294)
Moeten ze daar het warm water nog uitvinden?

Geen idee. U zeg het maar.

Raf 18 maart 2012 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036293)
Aha. Oproepen om homoseksuelen van de hoogste toren naar beneden te gooien, is geen oproep tot het vermoorden.

Toch wel.

Jan van den Berghe 18 maart 2012 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036296)
Ik paradeer niet met vlaggen, beste.

Gelukkig. En nog meer geluk dat u dat niet doet voor de baardmannen van zo'n winkel.

Raf 18 maart 2012 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036297)
Geen idee. U zeg het maar.

Steek uw licht eens op bij het openbaar ministerie, zou ik zeggen...

Jan van den Berghe 18 maart 2012 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036298)
Toch wel.

Hoezo? Volgens het Nederlandse OM schijnbaar niet...

daiwa 18 maart 2012 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036288)

Nog eens, we leven hier in Belgie.
Ook GvA stelde stelde zich terecht vragen bij de niet vervolging van die oproep tot moord.

Citaat:

En terwijl tegen zoveel pamfletjes en tekstjes tegen vreemdelingen in het verleden werd opgetreden, is het fameuze islamitische boek waarin wordt opgeroepen om homo's van hoge gebouwen te gooien is nog altijd verkrijgbaar in Brussel en Antwerpen, er was nooit een actie tegen op basis van de antidiscriminatiewet. Dit boek wordt zelfs niet vermeld in het rapport.

Raf 18 maart 2012 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036302)
Hoezo? Volgens het Nederlandse OM schijnbaar niet...

Nee, volgens het Nederlandse OM ook.

Raf 18 maart 2012 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6036304)
Nog eens, we leven hier in Belgie.

Goed gezien. Proficiat!

daiwa 18 maart 2012 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6036292)
Context was 't toverwoord.

Hét toverwoord waarmee linkies alles proberen recht te praten wat krom is!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be