Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
(Bericht 6036265)
Wat ik geweldig interessant vind is de wijze waarop pocolinkieworld zomaar vanuit het niets een onbestaande virtuele godsdienst uitvindt en die dan als beschermend deken over de islamnazi's werpt....
Ik verklaar mij nader: Akira/Artisjok heeft het waarlijk over moslims die geen islamieten zijn. Echt waar. Moslims dus die de achterlijke ideologie van islam en sharia zouden verwerpen...en een onbestaande godsdienst (met toevallig dezelfde naam :lol:) aanhangen...
Die onbestaande godsdienst is een islam zonder koran....:lol:...een godsdienst, ook islam genoemd, die de Joden niet dood wil, vrouwen niet discrimineert, de homo's niet wil vermoorden, democratie wél wil en de sharia niet wil invoeren....:rofl:
|
Ik las 't al, viel jij ook achterover? :lol:
Met stijgende verbazing las ik die ...euhm kuch... 'logica'.
Citaat:
En opgepast: diegenen die deze virtuele en dus onbestaande ideologie verwarren met de autentieke nazistische islam....die onverlaat wordt door pocolinkieworld uitgemaakt voor verdomde racist....hihihi....het allergrappigste is dan nog dat pocolinkieworld die theorie (die ze op hun eigen volk toepassen) niet eens durft gaan uitleggen bij de islamieten zelf ...zij zouden daar nogal ne post pakken zeg....BOEM!
|
Jahahahaha :rofl: en of ze ne post zouden pakken, ik heb 't al zo vaak voorgesteld om dat eens zèlf aan hun mohamedaantjes te gaan uitleggen, sjok & Cº, ik wil er zelfs getuige van zijn, 't van dichtbij aanschouwen, hoe ze d�*t gaan aanpakken en wat voor ne ... jup; --->> 'BOEM'! Whaaahahahaaa
|