Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Jan van den Berghe 18 maart 2012 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036349)
Nee hoor.

Raf weer in zijn beste doen: zijn eigen woorden ontkennen... 't Blijft altijd weer terugkeren, in zowat iedere discussie verslikt hij zich ergens maar nadien blijft hij met een welles-nietesspielletje een deel van zijn uitspraken ontkennen.

't Weze hem gegund. Voor het overige laat ik het oordeel van iedere andere lezer van deze draad. Die zal wel oog hebben voor de objectieve tegenspraak:

http://forum.politics.be/showthread....36#post6036336

Raf 18 maart 2012 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036352)
Raf weer in zijn beste doen: zijn eigen woorden ontkennen... 't Blijft altijd weer terugkeren, in zowat iedere discussie verslikt hij zich ergens maar nadien blijft hij met een welles-nietesspielletje een deel van zijn uitspraken ontkennen.

't Weze hem gegund. Voor het overige laat ik het oordeel van iedere andere lezer van deze draad. Die zal wel oog hebben voor de objectieve tegenspraak:

http://forum.politics.be/showthread....36#post6036336

Aangezien u klaarblijkelijk te lui bent:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6034966)
Ik ga er gemakkelijkheidshalve even van uit dat je het over het boekje "de weg van de moslim" hebt, waarin zogezegd werd opgeroepen om homo's van het dak te sodemieteren? Het Openbaar Ministerie in Nederland had daarover het volgende te zeggen: "volgens het openbaar ministerie zijn de passages niet strafbaar. In een zeven pagina's lange motivatie legt het OM uit dat de gewraakte zinnen in hun context gelezen moeten worden. Over 'De weg van de moslim': "Dit gedeelte is een zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd", aldus het OM. Ook de opmerkingen over vrouwenbesnijdenis zijn letterlijk misschien wel strafbaar, maar in hun context niet."

Jan van den Berghe 18 maart 2012 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036354)
Aangezien u klaarblijkelijk te lui bent:

Dat doet niets af van de tegenspraak tussen de twee berichten enkele minuten geleden. Zo eenvoudig ligt het. Of hoe u vaak als een windhaan de ene zegt om het erna weer te ontkennen. 'n Oud zeer.

Raf 18 maart 2012 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036355)
Dat doet niets af van de tegenspraak tussen de twee berichten enkele minuten geleden. Zo eenvoudig ligt het. Of hoe u vaak als een windhaan de ene zegt om het erna weer te ontkennen. 'n Oud zeer.

Ik kan niet aansprakelijk gehouden worden voor uw beperkte bevattingsvermogen.

Jan van den Berghe 18 maart 2012 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036356)
Ik kan niet aansprakelijk gehouden worden voor uw beperkte bevattingsvermogen.

Ongetwijfeld niet, maar er zijn in deze maar weinig verstandelijke vermogens nodig om de tegenstelling tussen uw twee uitspraken te onderkennen. 'n Goedkoop welles-nietesspelletje zal daar weinig aan kunnen veranderen.

daiwa 18 maart 2012 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036357)
Ongetwijfeld niet, maar er zijn in deze maar weinig verstandelijke vermogens nodig om de tegenstelling tussen uw twee uitspraken te onderkennen. 'n Goedkoop welles-nietesspelletje zal daar weinig aan kunnen veranderen.

Inderdaad!

Paulus 18 maart 2012 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036263)
Werd de verantwoordelijke uitgever van dat boek dat ook in islamitiche boekwinkels in Brussel werd gekocht, dan door de bevoegde autoriteiten voor de rechter gedaagd?

Blij u te mogen begroeten Jan.

Paulus.

daiwa 18 maart 2012 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036347)
Nee, het openbaar ministerie moet eerst achterhalen of er überhaupt een oproep tot het vermoorden van homo's is en die was er dus niet.

Gooi homo's van de hoogste torens, liefst met het hoofd naar beneden, is dus geen oproep tot moord? :lol:
Dan zou ik wel eens willen weten wat wél een oproep tot moord is.

Raf 18 maart 2012 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036357)

Misschien moet u uw eigen berichten nog maar eens nagaan op de voorbije bladzijden. U zal niet anders kunnen dan vaststellen dat u het al van bij het begin bij het verkeerde eind heeft. Voor mij is dat geen verrassing. Ik ben dat inmiddels gewend van u.

Jan van den Berghe 18 maart 2012 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6036362)
Blij u te mogen begroeten Jan.

Paulus.

Dank u, Paulus. Ons gezin heeft een heel drukke periode achter de rug (uitbreiding en noodzakelijke verbouwing), waardoor ik weinig of geen tijd had voor veel nevenactiviteiten. Laat staan op m'n forum zinnige maar soms vooral onzinnige zaken te lezen.

Raf 18 maart 2012 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6036364)
Gooi homo's van de hoogste torens, liefst met het hoofd naar beneden, is dus geen oproep tot moord? :lol:

"volgens het openbaar ministerie zijn de passages niet strafbaar. In een zeven pagina's lange motivatie legt het OM uit dat de gewraakte zinnen in hun context gelezen moeten worden. Over 'De weg van de moslim': "Dit gedeelte is een zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd"

Jan van den Berghe 18 maart 2012 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6036364)

Pas op, Raf heeft een nogal wisselende blik op de werkelijkheid. Eens ja, eens neen. :lol:

daiwa 18 maart 2012 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036367)
Dank u, Paulus. Ons gezin heeft een heel drukke periode achter de rug (uitbreiding en noodzakelijke verbouwing), waardoor ik weinig of geen tijd had voor veel nevenactiviteiten. Laat staan op m'n forum zinnige maar soms vooral onzinnige zaken te lezen.

Zoals dat de oproep/aanbeveling 'gooi homo's van de hoogste torens' geen oproep tot moord is.

daiwa 18 maart 2012 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036370)
Pas op, Raf heeft een nogal wisselende blik op de werkelijkheid. Eens ja, eens neen. :lol:

Naargelang de windrichting.

daiwa 18 maart 2012 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036369)
"volgens het openbaar ministerie zijn de passages niet strafbaar. In een zeven pagina's lange motivatie legt het OM uit dat de gewraakte zinnen in hun context gelezen moeten worden. Over 'De weg van de moslim': "Dit gedeelte is een zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd"

In Nederland Rafke, in Nederland.

Raf 18 maart 2012 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036370)

Nee, dat heeft Raf niet.

Raf 18 maart 2012 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6036378)
In Nederland rafke, in Nederland.

In België is dat geen zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd? Beweer je dat nu ècht? 8O

daiwa 18 maart 2012 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6036385)
In België is dat geen zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd? Beweer je dat nu ècht? 8O

Bij de les blijven Rafke!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
"volgens het openbaar ministerie zijn de passages niet strafbaar.

Volgens het Nederlands openbaar ministerie.

Paulus 18 maart 2012 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6036367)

Sta me toe, tussen Raf's wisselende blik op de werkelijkheid door, u van harte te feleciteren.

Paulus.

Raf 18 maart 2012 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6036390)
Bij de les blijven Rafke!

Volgens het Nederlands openbaar ministerie.

Ik herhaal mijn vraag: in België is dat geen zakelijke weergave van wat andere moslimgeleerden door de eeuwen heen over sodomie hebben gezegd?

Misschien moet jij je expertise terzake maar eens aanbieden aan het openbaar ministerie in België...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be