![]() |
Citaat:
er staat ook nergens in het voorstel van de werkgroep waar toe ik behoor dat de huizen zoals in Nederland moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een mooi keurig land met strak afgelijnde bouwarchitectuur en calvinistische normen en waarden. |
Ik zou zeggen: Bezoek eens het Openluchtmuseum in Arnhem. Strak afgelijnde, Zaanse huisjes en Hollandse bruggetjes. Smalle straatjes uit de tijd van Dick Trom en pittoreske boerderijtjes met oud-Hollandse, gecraqueleerde tegeltjeswijsheden met stichtelijke en zo volkomen calvinistische waarheden.
Het bestaat dus nog ... |
Citaat:
|
daarom pleit ik voor een Groot België (Eh Heel-Nederland)
waar de Nederlandstaligen in Meerderheid zijn ....en de Franstaligen alles aan doen om de Nederlandstaligen tot op de Knieén te brengen :lol: Prachtig ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt ook zeggen, de veengronden waren te drassig om grote en hoge gebouwen neer te zetten. Niet iedereen had palen ,zoals in Amsterdam. |
Citaat:
Dit is wel een onderdeel van jullie plan. |
Citaat:
Wij kunnen ons echter voorstellen dat er ook hier veel geregeld moet worden en dat de gezamenlijke voetbalcompetitie dus niet dit jaar van start kan gaan. De Confederale Voetballiga der Nederlanden of de Jupilerleage der Lage Landen zou het best in het najaar van 2010 van start kunnen gaan. Maar dan moeten zowel de KNVB als de KBVB zich nu richten naar onze voorstellen en ermee aan de gang gaan. |
Citaat:
Wat mij betreft, mogen de Walen hiervan deel uitmaken, vooropgesteld dat de rabiate, Franstalige politici wijselijk gaan inzien dat de rol van de verfransing is uitgespeeld. Juist Wallonië heeft alle baat erbij deel te nemen aan een effectief goed draaiende Benelux, om nog maar te zwijgen van het groothertogdom Luxemburg, dat door zijn marginale inbreng volledig afhankelijk is van de Benelux. Stabiliteit, economische voorspoed en volkomen communautaire rust. Dat zijn de hoofdpunten van de Nederlanden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be