![]() |
Citaat:
Hahahah |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is gewoon heilig overtuigd van een hoop onzin. |
Citaat:
Snap je? |
Citaat:
Maar blijkbaar ontbreekt de data van een kant om een ernstige performance-evaluatie te maken. Zoals gewoonlijk en zoals wellicht de bedoeling is. Kan je raden van welke kant de data ontbreekt? :| |
Citaat:
Ik ben blij dat ik naar de tandarts ga dat ze mijn tanden kunnen verdoven als ze erin boren. Dit zijn aspecten van technologie en wetenschap die nuttig zijn. Maar de medische wetenschap heeft hetzelfde bedje ziek als onze maatschappij: de materialistische visie. Sommige "materialistische" zaken zijn goed, en er zijn er veel: ontsmetting, verdoving,.... Maar ze negeert het hollistische aspect van het leven. Ik pleit voor een samengaan van bepaalde aspecten van de moderne medische wetenschap, en een spirituele/hollistische visie op het leven. Dan zouden we een revolutie zien. Dat zal de dag zijn dat ze "ziekenhuizen" hernoemen naar geneeshuizen. |
Citaat:
Dan kan ik ook zeggen dat al diegene die genezen door chemotherapie niet echt genezen door de chemotherapie. |
Citaat:
Nu weten we het niet, maar hij heeft de schijn nogal zwaar tegen. Het is hetzelfde als bij de JREF-tests he : De toetsing van de bewering is ALTIJD weer een brug te ver. Liever tot in het oneindige doorlullen over hoe fantastisch alternatieve therapien toch wel zijn en hoe slecht en doortrapt de reguliere medische wetenschap wel niet is, en ondertussen uiteraard goedgelovige klanten melken... :roll: |
Hamer is trouwens een hypocriet. Hijzelf genas van zijn kanker via conventionele therapie
|
Citaat:
Niet alle dokters geloven. En al heel zeker internet niet. |
Citaat:
Hij is gewoon heilig overtuigd van een hoop onzin. |
Citaat:
Daarvoor moet de geneeskunde losgekoppeld zijn van de financiële wolven-wereld. Dat is dus niet voor morgen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tot zover het rotsvaste vertrouwen in paranormale gaven om te genezen. Vergeet het zelfhelen, de hypnotische verdoving, de acupunctuurnaald, de homeopatische bollen, de hulp van een overleden tante nonneke,... als het er op aankomt dan kiest zelfs de fanatiekste believer toch maar voor een spuitje werkend verdovingsmiddel. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wij wijzen er op dat ook alternatieve geneeskunde aandacht verdient. Het kaf van het koren scheidden, d�*t moet je doen. Daarvoor moet ik op mannen als gij niet rekenen, die zijn hopeloos en definitief vastgeroest in hun overtuigingen. :-) |
Citaat:
Dit betekent o.a. dat je theorieën niet zomaar klakkeloos moet geloven en gerust onweerlegbare bewijzen mag eisen. |
Citaat:
Als thelepaat van dienst zou je eigenlijk beter moeten weten. |
Citaat:
Ik weet dus niet w�*t jij over de klassieke geneeskunde denkt, en het laat mij ook ijskoud. |
Citaat:
Want ik wéét dat wat men vandaag nog niet heeft kunnen verklaren, morgen mogelijk als normaal en banaal beschouwd wordt. Zoals zovele dingen die wij vandaag doodnormaal en/of perfect verklaarbaar vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be