![]() |
Citaat:
2 Stigmatiseren is voor het VB onderdeel van hun haatcampagne. Citaat:
Kan je linken naar dat arrest waar je op doelt? |
Citaat:
|
Citaat:
oei oei oei...dat moet pijn gedaan hebben bij de antidemocraten... hun chagrijn is omgekeerd evenredig met de oorverdovende stilte waarmee hun media dit hebben aangekondigd... |
Citaat:
Heb je een link? |
Citaat:
Wacht: ik kan dat ook... Artisjok modus aan: heeft u een bron waarin staat dat het opportuun is om een link te openen naar dat arrest?: arti modus uit |
Citaat:
Ik ga uw spelletjes niet meespelen. Iedereen die een beetje de politiek over dit thema gevolgd heeft weet wat de Raad Van State daarover gezegd heeft. En als ge dat niet weet . Zoek het op. |
Citaat:
Daarom had ik graag een link. Dat je die link niet wil geven versterkt mijn vermoeden, dat er iets heel anders in stond. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is voor mij voldoende. En nee , ze hebben geen uitspraak gedaan over uw definitie van racisme . Straf hé. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Nu zullen er misschien wel bedrijven zijn die dat doen maar jij scheert ze allemaal over dezelfde kam door te zeggen ''onze bedrijven'', zonder onderscheid dus. |
Citaat:
Wat zou je willen ? Dat de Raad Van State uitspraken doet over dingen die niet verboden zijn ? :lol: In andere draden zeg je bovendien zelf dat racisme niet verboden is. De Raad Van State zegt enkel dat het discours van het VB moet kunnen in een normale democratie en dat hun discours niet aanzet tot haat. Voila. Alles wettelijk in orde met het VB. 8-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
'' Onlangs hoorde ik nog het verhaal van een jongen die besloten had om naar Jemen te vertrekken, voor een grondige studie van de Koran. Zo'n jongen is een vogel voor de kat". Zou er dat toch iets mis zijn met dat '' vredelievend' boekje? :roll: |
Citaat:
Bovendien :een rechter die het verschil niet ziet tussen "stigmatisatie" en "aanzetten tot haat" verdient eigenlijk ontslag. :-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De man die zei '' we zullen blijven zoeken naar een rechter die het VB wél wil veroordelen' zit nu in het Europees parlement en trekt zich niet veel meer aan van de Belgische politiek. |
Citaat:
Die uitspraak doet niets af van hun eerdere veroordeling. |
Citaat:
Kan jij niet goed lezen of hie zit dat hier? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be