![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees gerust eens wat verder in dit forum en zie hoe ik en mensen met mijn menig worden beledigd en uitgescholden, tot zelfs met de dood bedreigd, enkel omwille van het feit dat de herkomst van een persoon voor mij niets uitmaakt in mijn oordeel over die persoon. Kom dan nog eens terug en we praten verder ;) |
Citaat:
Of kunt ge niet ? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moogt hier dom zijn en denken dat ge slim zijt. 8-) En toch mag je overgaan . ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
awel awel
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge hebt voortdurend een chronisch gebrek aan argumenten. Meestal heb je er zelfs geen. En toch blijf je beleeft. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....62#post6001762 |
Citaat:
|
274....nog steeds geen racisme....
enerzijds de anti-democraten die op een geniale wijze aan name calling doen. anderzijds de democraten die enkel de feiten hebben om zich te verdedigen. anti-democraten die de politieke, financiele, mediatieke, syndicale en justitiële macht hebben. Democraten die enkel de kracht van de overtuiging hebben. ongelijke strijd. assymetric warfare. Spannend. Ik sta zoals gewoonlijk aan de kant van de underdog. I love it.... |
Citaat:
Ik krijg daar soms strafpunten voor , maar nooit meer dan 4 per jaar. De waarheid vraagt soms zijn tol. ;-) Maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon de waarheid is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be