![]() |
Citaat:
Ge moet het lef maar hebben zeg ik dan.... |
Citaat:
Ze werd geknipt. :cry: |
Citaat:
Tip |
Citaat:
En niets kwetst meer dan de waarheid hé Arti. ;-) De waarheid vertellen is niet altijd toegelaten op dit forum. :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen Gij, Artisjok en Alboreto zien iets . De rest ziet niets. In dat geval zou ik mezelf toch in vraag beginnen stellen Raf. ;-) |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5363 zulke dingen pleeg ik inderdaad nogal eens te negeren...om de discussie niet te vermoorden.....zeker als ik mij aan het amuseren ben.....snappie... |
Citaat:
Da's andere koek dan vrouwenbesnijdenis aanklagen! |
Dit is volstrekt zinloos. Ik hou het in dit topic dan ook voor bekeken. Ik heb betere dingen te doen dan mijn tijd te verbeuzelen aan trollen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met dat proces heeft de politiek gedacht aan de maakbaarheid van de mens en zijn gedachten. Een enorm grote illusie natuurlijk. Gedachten laten zich niet kisten, ook niet door veroordelingen door een of andere rechtbank. |
Citaat:
Je kan jezelf blijven wijsmaken dat je post geknipt werd omdat je de waarheid schreef; maar dat is niet de reden die je opgegeven werd. Hoe je ook kronkelt, er is, mijn inziens, geen enkele reden om wie dan ook te verwijten, te beledigen en uit te schelden, laat staan te bedreigen; tenzij je een chronisch tekort aan argumenten hebt. |
Citaat:
Heb je het de rest gevraagd? Jij brouwt waarheden. |
Citaat:
|
En nu terug on-topic
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En toch beledig je niet. Dat vraagt enige bewondering. 8-) |
Citaat:
Links mag nog honderd processen voeren . Dat mensen conclusies trekken uit feiten zullen ze nooit kunnen beletten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be