Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Fieseler 22 maart 2012 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6042043)
Af en toe zeg ik gewoon de waarheid over mensen.
Ik krijg daar soms strafpunten voor , maar nooit meer dan 4 per jaar.
De waarheid vraagt soms zijn tol. ;-)
Maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon de waarheid is.

Artisjok die Edina oproept om discussiepartners strafpunten te geven...en daarna die zelfde bijeengefraudeerde strafpunten nog als argument gebruikt om diezelfde discussiepartner te komen lastigvallen....i love it....:lol:

Ge moet het lef maar hebben zeg ik dan....

Pericles 22 maart 2012 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6042058)
Het is bewonderenswaardig dat je al zo ver bent om nu en dan eens de waarheid te vertellen.

Precies , de waarheid over u.
Ze werd geknipt. :cry:

artisjok 22 maart 2012 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6042068)
Precies , de waarheid over u.
Ze werd geknipt. :cry:

Wat zou toch de reden kunnen zijn dat je uitspraken geknipt werden?
Tip

Pericles 22 maart 2012 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6042087)
Wat zou toch de reden kunnen zijn dat je uitspraken geknipt werden?
Tip

Ik had u iets genoemd dat TE veel de waarheid was.
En niets kwetst meer dan de waarheid hé Arti. ;-)
De waarheid vertellen is niet altijd toegelaten op dit forum. :cry:

Raf 22 maart 2012 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6042044)
274....nog steeds geen racisme....

Als je systematisch alles negeert wat niet in je kraampje past, kom je ongetwijfeld tot die conclusie.

Pericles 22 maart 2012 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6042203)
Als je systematisch alles negeert wat niet in je kraampje past, kom je ongetwijfeld tot die conclusie.

Ik heb ook niets gezien Raf.
Alleen Gij, Artisjok en Alboreto zien iets .
De rest ziet niets.
In dat geval zou ik mezelf toch in vraag beginnen stellen Raf. ;-)

Fieseler 22 maart 2012 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6042203)

Ja...u heeft uiteraard een punt...u verklaart dat alle islamieten dommerikken zijn...en dat is natuurlijk racisme pur sang...wegens stigmatiseren van een ganse groep....maar alla......ik vergeef het u...

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5363

zulke dingen pleeg ik inderdaad nogal eens te negeren...om de discussie niet te vermoorden.....zeker als ik mij aan het amuseren ben.....snappie...

SDX 22 maart 2012 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6042213)
Ja...u heeft uiteraard een punt...u verklaart dat alle islamieten dommerikken zijn...en dat is natuurlijk racisme pur sang...wegens stigmatiseren van een ganse groep....maar alla......ik vergeef het u...

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5363

zulke dingen pleeg ik inderdaad nogal eens te negeren...om de discussie niet te vermoorden.....zeker als ik mij aan het amuseren ben.....snappie...

Ik denk niet dat dat racisme kan genoemd worden, islam of mohamedaan is tenslotte geen ras, 't lijkt meer op 'stigmatiseren', 'n hele bevolkingsgroep 'stigmatiseren', wat zou de logebroeder dáárvan vinden? :lol:

Da's andere koek dan vrouwenbesnijdenis aanklagen!

Raf 23 maart 2012 00:15

Dit is volstrekt zinloos. Ik hou het in dit topic dan ook voor bekeken. Ik heb betere dingen te doen dan mijn tijd te verbeuzelen aan trollen.

Pericles 23 maart 2012 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6042234)
Dit is volstrekt zinloos. Ik hou het in dit topic dan ook voor bekeken. Ik heb betere dingen te doen dan mijn tijd te verbeuzelen aan trollen.

Ge hoeft dat niet officieel aan te kondigen Raf , blijf gewoon weg. 8-)

Jan van den Berghe 23 maart 2012 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6040569)

Maar zelfs afgezien van dat alles, blijft het een arrest in de marge, dat qua belangrijkheid op geen enkele manier opweegt tegen het arrest van het Hof van Beroep in Gent, dat later bovendien bevestigd werd door het Hof van Cassatie. De veroordeling van het Vlaams Blok wegens racisme houdt dus onverkort stand.

Maar je zal dat naar goede gewoonte wel weer allemaal mooi negeren en afdoen als "linkiewinkie getrol".

Uiteindelijk toont de loop van de geschiedenis nu al aan dat heel dat politiek toneel van de veroordeling een maat voor niets is geweest. 'n Goedkope poging tot het elimineren van een politieke tegenstander, meer niet.

Pericles 23 maart 2012 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6042274)
Uiteindelijk toont de loop van de geschiedenis nu al aan dat heel dat politiek toneel van de veroordeling een maat voor niets is geweest. 'n Goedkope poging tot het elimineren van een politieke tegenstander, meer niet.

Inderdaad de mensen zijn niet dom en doorzien dat soort spelletjes wel , enfin de meeste dan toch. ;-)

Jan van den Berghe 23 maart 2012 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6042285)
Inderdaad de mensen zijn niet dom en doorzien dat soort spelletjes wel , enfin de meeste dan toch. ;-)

Naast een politieke afrekening wou men met dit proces natuurlijk ook komaf maken met alles wat niet politiek correct was als het over vreemdelingen e.d. gaat. Ook een maat voor niets, want in onze tijd wordt de kritiek op een falend immigratie-, asiel- en integratiebeleid steeds luider. Het overstijgt de partijgrenzen en het is, zeker in Vlaanderen, een heel sterke onderstroom geworden die bij heel veel mensen leeft.

Met dat proces heeft de politiek gedacht aan de maakbaarheid van de mens en zijn gedachten. Een enorm grote illusie natuurlijk. Gedachten laten zich niet kisten, ook niet door veroordelingen door een of andere rechtbank.

artisjok 23 maart 2012 07:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6042095)
Ik had u iets genoemd dat TE veel de waarheid was.
En niets kwetst meer dan de waarheid hé Arti. ;-)
De waarheid vertellen is niet altijd toegelaten op dit forum. :cry:

Pericles toch, jij weet niet eens wat een ander kwetst.
Je kan jezelf blijven wijsmaken dat je post geknipt werd omdat je de waarheid schreef; maar dat is niet de reden die je opgegeven werd.

Hoe je ook kronkelt, er is, mijn inziens, geen enkele reden om wie dan ook te verwijten, te beledigen en uit te schelden, laat staan te bedreigen; tenzij je een chronisch tekort aan argumenten hebt.

artisjok 23 maart 2012 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6042208)
Ik heb ook niets gezien Raf.
Alleen Gij, Artisjok en Alboreto zien iets .
De rest ziet niets.
In dat geval zou ik mezelf toch in vraag beginnen stellen Raf. ;-)

Wat weet jij dat, of de rest niets ziet.
Heb je het de rest gevraagd?
Jij brouwt waarheden.

Alboreto 23 maart 2012 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6042445)
Je kan jezelf blijven wijsmaken dat je post geknipt werd omdat je de waarheid schreef; maar dat is niet de reden die je opgegeven werd.

Hoe je ook kronkelt, er is, mijn inziens, geen enkele reden om wie dan ook te verwijten, te beledigen en uit te schelden, laat staan te bedreigen; tenzij je een chronisch tekort aan argumenten hebt.

Inderdaad.

Alboreto 23 maart 2012 07:04

En nu terug on-topic

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 6042340)
Ze lopen in een moskee met een brandbom (op zich vind ik dat inderdaad altijd goed dat de vuiligheid zichzelf opkuist)

Pericles 23 maart 2012 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6042448)
Wat weet jij dat, of de rest niets ziet.
Heb je het de rest gevraagd?
Jij brouwt waarheden.

Ik kan lezen en hetgeen ik lees interpreteren. ;-)

Pericles 23 maart 2012 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6042445)

Gij hebt meestal geen argumenten.
En toch beledig je niet.
Dat vraagt enige bewondering. 8-)

Pericles 23 maart 2012 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6042372)
Naast een politieke afrekening wou men met dit proces natuurlijk ook komaf maken met alles wat niet politiek correct was als het over vreemdelingen e.d. gaat. Ook een maat voor niets, want in onze tijd wordt de kritiek op een falend immigratie-, asiel- en integratiebeleid steeds luider. Het overstijgt de partijgrenzen en het is, zeker in Vlaanderen, een heel sterke onderstroom geworden die bij heel veel mensen leeft.

Met dat proces heeft de politiek gedacht aan de maakbaarheid van de mens en zijn gedachten. Een enorm grote illusie natuurlijk. Gedachten laten zich niet kisten, ook niet door veroordelingen door een of andere rechtbank.

Mensen zien feiten en uit die feiten trekken ze hun conclusies.
Links mag nog honderd processen voeren . Dat mensen conclusies trekken uit feiten zullen ze nooit kunnen beletten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be