![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Rechts denkt over links: debielen, mongolen, dommerikken,.... Links over rechts: ze hebben niet mijn mening maar iedereen mag zijn mening hebben. Ik ben liever open minded dan zo een bekrompen en vooral onverdraagzaam karakter te hebben. |
Citaat:
Op zich heb ik niets tegen geloof als mensen er kracht kunnen uitputten, ook al ben ik niet gelovig. Als er mensen zijn die willen geloven, laat ze dan doen. Alleen vind ik dat de excess effecten zoals bij katholieken: al het geld naar de rijken! En bij moslims het onderdrukken van de vrouw neveneffecten die bestreden moeten worden. |
Citaat:
Die twee feiten vielen net wel binnen die periode van 60 dagen. De RvS oordeelde daarover dat ze niet aanzetten tot ... enz. Het was wel degelijk een inhoudelijk oordeel. Het zijn de andere feiten die daardoor wegvielen. Die hadden enkel in het dossier kunnen gebracht worden indien minstens 1 van die 2 feiten had kunnen beschouwd worden als zijnde vijandig tegen het EVRM. |
Citaat:
mocht ik een rock ster zijn zou ik het een "groupie" noemen...maar wie weet hoe lelijk Mo (bweik, de naam alleen al) wel niet is.... |
Is rechtsie wechtsie het tegenovergestelde van linkie winkie? weinig creatiefs. Dat kan beter.
Je kan niet verwachten dat we dat ook nog eens zelf uitvinden. |
Citaat:
Ja ik ben heel lelijk...heb geen vrouw...en heb geen geld...uhuhuh... Jij bent god...VEEL TE MOOI...en hebt een goed karakter... Whahahahahahaha, dit was btw sarcasme. Als je zo laag moet vallen om op die manier te beledigen Fies :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vooroordelen blijven u parten spelen hé?8-) |
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom zelf met argumenten i.p.v. om de 5 pagina's te zeggen "Nog steeds geen racisme" na tonnen quotes die wel op racistisch zijn. Of wat is racisme dan? Wat wil u zien en wat wilt u niet zien? Verdedig het maar met schijnheilige en hypocriete ontkenningen en dubbelnicks. |
Citaat:
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be