![]() |
Citaat:
edit: net als ik:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En uw norm voor racisme is vaak doodsimpele provocatie waarmee u hele discussies lamlegt, wanneer u denkt dat dit werkelijk zo is moet u op het driehoekje klikken, dat doet u niet omdat de moderatie uw opvattingen totaal niet deelt en gelukkig maar! U speelt dus zelf een beetje forumpolitie voolgens uw eigen normen,iets aantonen doet u nooit, wel eindeloos en oeverloos doorzeuren tot de hele discussie in gruzelementen ligt zodat niet het onderwerp maar u en uw geemmer centraal komt te staan. Zeer vervelend! |
Citaat:
|
Citaat:
Met Artisjok moet je nu eenmaal hard zweten (wat je al profuus gedaan hebt, ben ik zeker:lol:) |
Citaat:
|
Citaat:
Als er geen topic is bij het opstarten is het moeilijk om er één te geven. |
Citaat:
Het is dus zinloos om dat te melden. In de mate van het mogelijke geeft is steeds citaat/bron en link. Beweren dat ik nooit iets aantoon is een leugen. |
Ik ga me niet inlaten met wat racisme of racistisch is maar hier op dit forum verzeilen en van Turkse of Marokkaanse afkomst zijn moet een hel zijn voor iemand die geen olifantenhuid heeft.
|
Citaat:
Iemand wordt niet racistisch bevonden omwille van rechtse of separatistische praat, maar omwille van discriminerende praat. Citaat:
Maar opnieuw, ge kunt niet eisen dat discriminerende praat moet mogelijk zijn omwille van vrije meningsuiting en dan diegenen die die discriminerende praat walgelijk vinden monddood maken. Het mes snijdt aan twee kanten, Manta. Citaat:
Het is beter voor de discussie. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, als je oook leugens moest gaan bestraffen, dan konden ze wel sluiten hier. |
Negeerlijsten zijn struisvogel-parafernalia en contraproductieve moderatie-ontlasters
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het werkelijk is zoals je zegt, moet je er voor mij dan geen lijstje van aanleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degenen die ze echter de mond willen snoeren zullen ze het hardst aanpakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste forumers hebben een sociaal hart voor de medemens, al lijkt dat door de discussies soms niet zo, maar dat komt dan meestal door mensen als jij die graag het kwaadste in de mensen naar boven haalt door hun lievelingspartij, de enige die door zijn recht door zee zijn, de harten van zoveel mensen kon winnen, slechtheid toe te dichten. En niet iedereen is begiftigd met taal genoeg om zich op jouw niveau te verdedigen. Jouw nadeel is dan weer dat je zicht nogal zeer beperkt is. ;) |
Citaat:
Wat heeft je opmerking te maken met : Het is toegelaten om racistische uitspraken te doen en ook om leugens neer te schrijven. |
een post als deze : http://forum.politics.be/showpost.ph...19&postcount=2 is duidelijk haatdragend en ik snap niet dat die nog gewist is.
|
Citaat:
De moderatie is het dus helemaal niet eens met wat u als leugens en racisme ziet,daarom meldt u dus niet( meer) Zoekt u even mijn racistische uitlatingen op? U heeft me er verschillende keren van beschuldigt maar aantonen was een ander paar mouwen...u gedraagt zich eerder als de forumpolitie, waarbij iedereen zich moet schikken naar uw " reglementering" over wat je wel of niet mag schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is helemaal niet zinloos om dat te signaleren (racistische berichten), want, en pas op, hier komt mijn argument (ik zeg dat voor arti) als je dat niet doet dan leg je je er bij neer en dat mag je nooit doen De houding van Artisjok noem ik dus:[B] defaitistisch[/b] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be