![]() |
Citaat:
geen tanden of ruggengraat, zoiets kan tegen flinke meppen |
Citaat:
In Puurs zelf was hij maar 2 de viool,en in Antwerpen zal hij eerder onder het bed eindigen dan in het midden...:rofl: |
Citaat:
|
Fluiten in het duister ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer, wanneer, wanneer ?
Komt de volgende peiling ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik daaruit besluiten dat U CD&V rangschikt bij het linkse blok of dat ze helemaal geen stemmen gaat halen? En voor de OVLD idem dito? Want U verdeelt de rechtse stemmen toch alleen maar tussen twee partijen? Maar kom. Uw verdelingen hebben weinig belang. Ze trekken toch op niet veel vermoed ik. Het door U vermeld streefdoel kan wel eens juist zijn. Het moet bereikt worden. Waarschijnlijk toch dank zij het feit dat Madame "Non" haar kazuifel over de haag gooide. Waar krijgt Madame trouwens nog zitpenningen? Ge hoort daar zo weinig van. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als het niet moet en De Wever praat over splitsing van het land; en daaruit volgend de splitsing van partijen; dan kan het wel eens anders uitdraaien. Het is deze splitsing voornamelijk die het opdelen van België in deelstaten belet. Sommigen denken dat het is omdat eenheid macht betekent maar dat gaat alleen op als het de eenheid van partijen betreft. Aan de splitsing van het land veegt iedereen zijn oliebollen. :lol: Uitgezonderd de Walen zelf uiteraard. Dus verkoop niet het vel van de beer alvorens hij geschoten is. |
Citaat:
De reactie van Crombez is duidelijk : de rangen sluiten, ons kent ons, en de ene hand wast de andere. Er blijft niets meer over van het zorgvuldig opgebouwde sprookje dat de SP.a nu eens zuiver ging zijn. Een strategie van jaren ver ligt in de prullenmand. |
Citaat:
Over welke splitsing van partijen heeft u het trouwens? Enkel PVDA/PTB profileert zich als één nationale partij. |
Citaat:
Waar ik niet van houd, is het morele gezwets over vreemdgaan of zo. Dat vind ik het persoonlijke leven van een politicus/politica. Maar het stelen, foefelen, financiële regels omzeilen, dat mag uitkomen, zeker bij een partij die altijd met een schijnheilige tronie afkomt dat ze het voor de gewone man opnemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet geloven in Sint-Niklaas! Ze profileren zich niet als één partij maar ze profiteren wel van het feit dat ze kunnen rekenen op hun familie aan de andere kant van de taalgrens. Uw laatste opmerking zal ik dus niet lezen. Geen goesting! Op nonsens kan je alleen met nonsens reageren.:lol: |
Citaat:
Citaat:
De familiebanden verzwakken trouwens meer en meer. Zeker CD&V en CDH kan men echt niet meer als een politieke familie beschouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Open VLD stelt inderdaad niet veel voor in Antwerpen. Het zou me ten zeerste verbazen dat De Backer daar verandering in gaat brengen. De verdeling tussen N-VA en VB is van belang vanwege het cordon sanitaire. VB-stemmen zijn, in elk geval als het op een bestuurscoalitie aankomt, verloren stemmen. En wat de N-VA aan het VB verliest, zal ze moeten compenseren met zetels uit het centrum. Alleen als de N-VA het VB nagenoeg volledig kan leegzuigen kan ze misschien een coalitie vormen zonder CD&V. Citaat:
|
Citaat:
Ten opzichte van wanneer ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kop op |
Citaat:
Crombez is een leugenaar als hij zegt dat hij en zijn partij voor zuivere politiek staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Is Bracke en De Wever dan zo zuiver ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beels zou voor Sp.a kiezen.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be