![]() |
Citaat:
En daarmee heb ik dus de 5600 binnengerijfd. We doen het goed mannen! Volhouden, vooruit met de geit! De 11.000 nadert en hij nadert en hij nadert en hij ... :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoorde ik daar "Schweinerei" ?
|
Hoorde ik daar "Schweinerei" ?
|
Citaat:
Ein gezondes man wie ich hat jeder seit eine Concubine, das versteest du toch ? :roll:. |
Citaat:
't is dus niks of twee. Schuld van de geiten... |
Citaat:
Elke "klik" gaat in de wachtrij, en als de geiten weer eens goesting hebben wordt de wachtrij plots afgewerkt. |
Citaat:
|
De klok heeft net 12 uur geslagen maar ik ben toch eens gaan kijken want ik had 13 slagen geteld :?
Een goeiemiddag aan alle klokkeluiders! :-D Zijn er nog klokkeluiders in Vlaanderen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is alweer 4 uur voorbij. De post heeft wat prettige en minder prettige dingen gebracht. Ik zou 2 brievenbussen moeten hebben : één met een mooi strikje voor het goede nieuws en één met een droeve snor voor rekeningen en ander slecht nieuws. De eerste zou ik iedere dag op het gewone uur openen. De tweede slechts één keer in de week na me er geestelijk op voorbereid te hebben dat me weer een rekening, een droevig bericht of iets wat irritatie opwekt staat te wachten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be