Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Modjo 2 april 2012 14:35

Waarom had ik dat beter gedaan? Dan had ik steeds hetzelfde geantwoord:-P

Raf 2 april 2012 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6057832)
Waarom had ik dat beter gedaan? Dan had steeds hetzelfde geantwoord:-P

:-D

Paulus 2 april 2012 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6057832)
Waarom had ik dat beter gedaan? Dan had ik steeds hetzelfde geantwoord:-P

Dat zou dan wel heel dom geweest zijn.

Paulus.

Modjo 2 april 2012 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6057868)
Dat zou dan wel heel dom geweest zijn.

Paulus.

Haja, verklaar nader?

Paulus 2 april 2012 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 6057873)
Haja, verklaar nader?

Neen.

Paulus.

SDX 2 april 2012 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 6057369)
Artisjok heeft al meerdere keren gezegd dat het niet positief is.

Whahaahaaaaahahaha :rofl:...en als sjok 't zegt dan is't zéker waar, zeker 'meerdere keren'!

Citaat:

Zoals al 100 keer gezegd: Als ge een betere oplossing weet om discriminatie tegen te gaan, laat maar horen.
Zoals ook al 100 keer beantwoord; niets, dat regelt zich vanzelf.
Geen enkele discriminatie, positieve discriminatie is immers óók discriminatie, altijd discriminatie tegenover ìemand!

Raf 2 april 2012 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6058162)
Geen enkele discriminatie, positieve discriminatie is immers óók discriminatie, altijd discriminatie tegenover ìemand!

Positieve discriminatie dient om een scheefgetrokken situatie terug enigszins recht te trekken. Positieve discriminatie bestaat alleen omdat mensen gediscrimineerd worden.

En neen, dicriminatie "regelt zich" niet vanzelf.

SDX 2 april 2012 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6058167)
Positieve discriminatie dient om een scheefgetrokken situatie terug enigszins recht te trekken. Positieve discriminatie bestaat alleen omdat mensen gediscrimineerd worden.

Ja hoor, dat hebben ze voor �*lle andere groepen immigranten, van Italianen tot Polen, Russen, Grieken, Spanjaarden, zelfs Chinezen ook moeten doen, toch?

Ofwel werden die mensen niet gediscrimineerd.

Ofwel hebben die mensen wat beter hun best gedaan om zich aan te passen, te integreren etc...zodat zij wèl naadloos werden opgenomen in de maatschappij zonder noemenswaardige problemen.

Raf 2 april 2012 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6058198)
Ja hoor, dat hebben ze voor �*lle andere groepen immigranten, van Italianen tot Polen, Russen, Grieken, Spanjaarden, zelfs Chinezen ook moeten doen, toch?

Niet alle groepen immigranten werden of worden gediscrimineerd.

Alboreto 2 april 2012 19:14

Citaat:

Dit forum toont het tegendeel aan.

Alboreto 2 april 2012 19:15

Citaat:

Raf was me voor.8-)

Alboreto 2 april 2012 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6057480)
Like stealing candy from a baby... :-D

Inderdaad ;)

artisjok 2 april 2012 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6057513)
Alleen weigert u al wekenlang daar eens een linkje voor te geven.

Paulus.

Wanneer je een citaat met link krijgt zie je die niet staan.
Jij weigert al maandenlang bepaalde citaten met link te geven.

artisjok 2 april 2012 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6057514)
U mag ook een linkje geven, naar waar Alboreto een leugen van mij zou doorprikken hoor,...

Paulus.

Moet ik nu die post zoeken waar jij liegt over een bepaald pm-verkeer?

artisjok 2 april 2012 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6057702)
En toen ...
... werd het even stil....

Paulus.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 6057747)
Die mensen posten anders rustig voort in andere threads. Dat heb ik vooraf nagegaan voor ik zei dat het stil werd.

Paulus.

Ik was nog op en aan het werk.

Citaat:

En dat had u blijkbaar beter ook gedaan.

artisjok 2 april 2012 19:42

Citaat:

Whahaahaaaaahahaha :rofl:...en als sjok 't zegt dan is't zéker waar, zeker 'meerdere keren'!

Zoals gewoonlijk was het nodig om meerdere keren te herhalen dat ik het niet positief vond, en dan nog lezen sommige forumgebruikers dit anders.

Citaat:

Hoezo?

Citaat:

Inderdaad. Daarom noemt het ook discriminatie.

Dixie 2 april 2012 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6058198)

Ofwel werden die mensen niet gediscrimineerd.

Ofwel hebben die mensen wat beter hun best gedaan om zich aan te passen, te integreren etc...zodat zij wèl naadloos werden opgenomen in de maatschappij zonder noemenswaardige problemen.

voila we zijn er !

Fieseler 2 april 2012 21:07

Citaat:

bull shit....
discriminatie discrimineert...punt...welke bijwoorden en adjectieven u er ook voor en achter plaatst...
Pocolinkieworld merkte dat de werkelijkheid niet overeen komt met hun sprookskes. Daarom vondt ze de "maakbaarheid van de maatschappij" uit om, met discriminatie als wapen, hun versie van de werkelijkheid op te dringen aan de wereld.
Maar pas op hé! Pocolinkieworld, die via hun mediamonopolie de macht over het woord had veroverd kon ongestraft overgaan tot hun geliefde modus operandi...de semantische malversatie. Zij waren zo vriendelijk om hun discriminatie met een adjectiefje te verrijken..."positieve" discriminatie...:lol:

ik kan mij heel goed voorstellen dat ahmadinedjad claimt dat hij door "positieve discriminatie" het homovraagstuk in Iran heeft opgelost...:lol:

Raf 2 april 2012 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6058432)
bull shit....
discriminatie discrimineert...punt...welke bijwoorden en adjectieven u er ook voor en achter plaatst...
Pocolinkieworld merkte dat de werkelijkheid niet overeen komt met hun sprookskes. Daarom vondt ze de "maakbaarheid van de maatschappij" uit om, met discriminatie als wapen, hun versie van de werkelijkheid op te dringen aan de wereld.
Maar pas op hé! Pocolinkieworld, die via hun mediamonopolie de macht over het woord had veroverd kon ongestraft overgaan tot hun geliefde modus operandi...de semantische malversatie. Zij waren zo vriendelijk om hun discriminatie met een adjectiefje te verrijken..."positieve" discriminatie...

Uw antwoord is compleet naast de kwestie. Als er geen mensen gediscrimineerd werden, was er ook nooit nood geweest aan positieve discriminatie, die - zoals ik al zei - alleen maar in het leven geroepen werd om een scheefgetrokken situatie terug enigszins recht te trekken.

Paulus 2 april 2012 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6058503)
Uw antwoord is compleet naast de kwestie. Als er geen mensen gediscrimineerd werden, was er ook nooit nood geweest aan positieve discriminatie, die - zoals ik al zei - alleen maar in het leven geroepen werd om een scheefgetrokken situatie terug enigszins recht te trekken.

Er zijn ook mensen die niet willen werken Raf.

Met zeven kinderen, een vrouw die in 't zwart werkt, een sociale woning, en een auto die je deelt met je linker en rechter buurman, kun je goed rondkomen hoor. Je kunt daarmee zelfs elk jaar een maand op reis gaan naar Noord-Afrika, met het ganse gezin.

En als je werk MOET zoeken van den RVA of 't OCMW, dan doe je dat toch lekker in Arabisch....

Gediscrimineerd?

M'n voeten.

Paulus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be