![]() |
Waarom had ik dat beter gedaan? Dan had ik steeds hetzelfde geantwoord:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Citaat:
Geen enkele discriminatie, positieve discriminatie is immers óók discriminatie, altijd discriminatie tegenover ìemand! |
Citaat:
En neen, dicriminatie "regelt zich" niet vanzelf. |
Citaat:
Ofwel werden die mensen niet gediscrimineerd. Ofwel hebben die mensen wat beter hun best gedaan om zich aan te passen, te integreren etc...zodat zij wèl naadloos werden opgenomen in de maatschappij zonder noemenswaardige problemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij weigert al maandenlang bepaalde citaten met link te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
discriminatie discrimineert...punt...welke bijwoorden en adjectieven u er ook voor en achter plaatst... Pocolinkieworld merkte dat de werkelijkheid niet overeen komt met hun sprookskes. Daarom vondt ze de "maakbaarheid van de maatschappij" uit om, met discriminatie als wapen, hun versie van de werkelijkheid op te dringen aan de wereld. Maar pas op hé! Pocolinkieworld, die via hun mediamonopolie de macht over het woord had veroverd kon ongestraft overgaan tot hun geliefde modus operandi...de semantische malversatie. Zij waren zo vriendelijk om hun discriminatie met een adjectiefje te verrijken..."positieve" discriminatie...:lol: ik kan mij heel goed voorstellen dat ahmadinedjad claimt dat hij door "positieve discriminatie" het homovraagstuk in Iran heeft opgelost...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Met zeven kinderen, een vrouw die in 't zwart werkt, een sociale woning, en een auto die je deelt met je linker en rechter buurman, kun je goed rondkomen hoor. Je kunt daarmee zelfs elk jaar een maand op reis gaan naar Noord-Afrika, met het ganse gezin. En als je werk MOET zoeken van den RVA of 't OCMW, dan doe je dat toch lekker in Arabisch.... Gediscrimineerd? M'n voeten. Paulus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be