![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zou dat dan een probleem vormen? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je de andere BBB's (dat koeienras: Bleu Blanc Belge) voorrang geeft dan ben je een racist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en uiteraard zullen vrouwen die persé willen uitdragen dat ze een mankement aan hun hersenen hebben zelfs niet door de eerste ronde geraken - jammer maar helaas. Citaat:
|
Citaat:
Ik behoud mij het recht voor om elementen uit het kamp van de nazi's niet als loontrekkenden in mijn zaak in te schrijven. Nazis, islami's, communisten en anarchisten kunnen zich persoonlijk niet ontplooien noch kunnen zij enige meerwaarde betekenen voor mijn bedrijf. Hetzelfde geldt voor pedofielen, cleptomanen, Gilles de la Touretteraars, vampieren, sadisten, racisten, fascisten, enz enz.... sorry pocolinkieworld...ofwel neem ik aan wie ik wil ofwel neem ik niemand aan....gemakkelijk zat.... |
Citaat:
|
Citaat:
Met mijn keuze is niets mis. Als je een keuze maakt is er altijd iemand of iets die het gelag moet betalen, ook bij een keuze tussen twee witte Vlamingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
JURGEN DE WERELDVERBETERAAR !!!!! Knap kerelmtje héé !!
|
JURGEN DE WERELDVERBETERAAR !!!!! Knap kerelmtje héé !!
|
JURGEN DE WERELDVERBETERAAR !!!!! Knap kereltje héé !! waar bemoeien ze zich hier mee?
|
Citaat:
Ik hoop dat je toch verder kijkt dan enkel jezelf, die nieuwe collega moet toch ook liggen bij de rest van je collega's ;-) Maar ik mag toch hopen dat je een beter gekwalificeerde allochtoon kiest boven een minder gekwalificeerde autochtoon? Anders gezegd: je keuze is toch perfect objectief. |
[quote]
Citaat:
|
Er is toch al iemand op het forum die toegeeft dat het haar bedoeling is om aan te zetten tot haat.
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17482 Dat plaatst de "voordeel van de twijfel"-post in een ander licht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be