Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Groei van het VB gestopt of niet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=57925)

ericferemans 5 september 2006 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 1954100)
Waarom Feremans geen sofisme kent


Citaat:

Citaat van Ericferemans

sofismen voor waarheden houden
Sofisme is een denkwijze,

Dit heeft niets te maken met de waarheid spreken of enkel om als voorbeeld te dienen.

Iedereen op deze forum weet dat als ik fout zit of iets anders altijd dat durft toegeven.

Iedereen op dit forum weet dat jij Oostindisch doof bent...
En je blijft maar doorgaan.
Schitterend overigens.
Ik hoop dat je nu de ware denkwijze hebt gevonden :)



Citaat:

sofisme (v. Gr. sophisma = listige gedachte, v. sophizoo = wijs maken), drogreden of ongeldige redenering

Vorenus 5 september 2006 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1954157)
Iedereen op dit forum weet dat jij Oostindisch doof bent...
En je blijft maar doorgaan.
Schitterend overigens.
Ik hoop dat je nu de ware denkwijze hebt gevonden :)

Mijn denkwijze: Thomaïsme

ericferemans 5 september 2006 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 1954165)
Mijn denkwijze: Thomaïsme

Is dat de thomistische tak van het sofisme? Zoiets gelijk supertjeverij?
Of komt dat ook uit Oostindië voort?

Uh-Huh 5 september 2006 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1954226)
Is dat de thomistische tak van het sofisme? Zoiets gelijk supertjeverij?
Of komt dat ook uit Oostindië voort?

De Indiërs niet beledigen he. ;-)

ericferemans 5 september 2006 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1954254)
De Indiërs niet beledigen he. ;-)

Oeps:oops:

Antoon 5 september 2006 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1947256)
Groei van het VB gestopt of niet

:lol:
Dat is iets wat ik al zeker 15 jaar hoor en lees. Aan de vooravond van verkiezingen welteverstaan. Want n�* de verkiezingen stel ik steeds weer vast dat de groei van het VB blijkbaar niet gestopt was.

Internaut 6 september 2006 03:26

met 25% ben je een grote partij die stemmen ronselt uit alle lagen van de bevolking en als grote partij zou Imperali dus voordeliger moeten zijn voor het Vlaams Belang. Natuurlijk moet die 25% nog een paar keer verzilverd worden voor de andere verkiezingen. Maar zolang het sociaal maatschappelijk draagvlak groter word, het organisatorisch sterk zit (verdubbeling mandaten) dan zal je altijd sterk staan en rond de 20% zwabberen. Ik zie het VB nooit meer een kleine marginale partij worden van minder dan 15%.

duveltje382 6 september 2006 15:10

Als ik nu de vraag stel in Merksem voor wat ze gaan stemmen hoor ik altijd VB zeggen,een paar maanden terug was dit heel anders,ik vrees voor een nieuwe zwarte zondag nu ........................

bk232214 6 september 2006 16:24

Zou Het
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1957605)
Als ik nu de vraag stel in Merksem voor wat ze gaan stemmen hoor ik altijd VB zeggen,een paar maanden terug was dit heel anders,ik vrees voor een nieuwe zwarte zondag nu ........................

Ik denk nu eerder een verlossende dag zal zijn ,eindelijk een partij die aan vlaanderen denkt .De andere partijen denken juist aan hun positie in de partij aan hun fammilie als die maar goed zitten

ericferemans 6 september 2006 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1957857)
Ik denk nu eerder een verlossende dag zal zijn ,eindelijk een partij die aan vlaanderen denkt .De andere partijen denken juist aan hun positie in de partij aan hun fammilie als die maar goed zitten

wat een zever...
Het VB heeft nooit iets anders gedaan dan voor postjes en vriendjes zorgen. Dan nog luie postjes: vanuit de oppositie.
Ik hoop dat ze daar aan Merksem denken, en niet teveel excuses zoeken indien ze een meerderheid halen. Maar ik zie de bui al hangen :(

bk232214 6 september 2006 16:36

laat
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1957884)
wat een zever...
Het VB heeft nooit iets anders gedaan dan voor postjes en vriendjes zorgen. Dan nog luie postjes: vanuit de oppositie.
Ik hoop dat ze daar aan Merksem denken, en niet teveel excuses zoeken indien ze een meerderheid halen. Maar ik zie de bui al hangen :(

Laat eens horen van postjes waar zitten die

duveltje382 6 september 2006 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1957884)
wat een zever...
Het VB heeft nooit iets anders gedaan dan voor postjes en vriendjes zorgen. Dan nog luie postjes: vanuit de oppositie.
Ik hoop dat ze daar aan Merksem denken, en niet teveel excuses zoeken indien ze een meerderheid halen. Maar ik zie de bui al hangen :(

Het kan niet blijven duren hé

ericferemans 6 september 2006 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1957907)
Laat eens horen van postjes waar zitten die

Ooit gehoord van de Verening van VLaamsbelang Mandatarissen?
http://www.vvbm.org/
zij zijn wel erg goed moed ik zeggen, in het organiseren van hun postjes!
Simpele duif toch !:roll:

bk232214 6 september 2006 16:47

en
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1957919)
Ooit gehoord van de Verening van VLaamsbelang Mandatarissen?
http://www.vvbm.org/
zij zijn wel erg goed moed ik zeggen, in het organiseren van hun postjes!
Simpele duif toch !:roll:

En dan ,is dat al

ericferemans 6 september 2006 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 1957938)
En dan ,is dat al

Kijk eens hoeveel postjes ze hebben... van mensen waar je NOOIT wat van hoort en waar een bende idioten nu weer op gaan stemmen :)

Uh-Huh 6 september 2006 16:49

Ik denk niet dat het VB nog veel zal groeien in Borgerhout maar ik ga er voor alle zekerheid niet op stemmen. ;-)

Rogier 6 september 2006 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1957944)
Ik denk niet dat het VB nog veel zal groeien in Borgerhout maar ik ga er voor alle zekerheid niet op stemmen. ;-)

Ik ook niet.8-) Woon er niet :-D

bk232214 6 september 2006 17:01

als
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1957944)
Ik denk niet dat het VB nog veel zal groeien in Borgerhout maar ik ga er voor alle zekerheid niet op stemmen. ;-)

Ik begrijp u als islamiet mag u niet stemmen op VLAAMS BELANG

Chrilord 6 september 2006 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1948747)
Wij behoren ook tot de Belgische bevolking met alle rechten en plichten erbij. Waarom zouden we dan niet mogen kiezen op wie we stemmen? Of nee, waarom zouden we stemmen op een partij die niets geeft om ons belang (in tegendeel zelfs)?

HaHa ,ge zijt nen islambeliever,!Had ik kunnen denken.Weet ge wat,koop u wat bommen en blaas uzelf op maar op de linkeroever hé ,op een stille plaats.Maar daarna jong,77 maagden wachten u op in bedjes met satijne dekentjes en wij zijn van u vanaf: alle partijen kontent!!!
By the way"zonderhaatstraat" dat geld toch niet voor de haatdragende tegenstanders van het VL B hé?

Chrilord 6 september 2006 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1957884)
wat een zever...
Het VB heeft nooit iets anders gedaan dan voor postjes en vriendjes zorgen. Dan nog luie postjes: vanuit de oppositie.
Ik hoop dat ze daar aan Merksem denken, en niet teveel excuses zoeken indien ze een meerderheid halen. Maar ik zie de bui al hangen :(

Leuenaar,gediplomeerde leugenaar,haatdrager.Het vl B heeft nog nooit de gelegenheid gehad postjes uit te delen.Wit gekalkt graf..nen echten P K D er.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be