Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   bb in korea!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240152)

Tomas 21 augustus 2017 21:14

Bembem, ik kan me best voorstellen dat je je eens incognito wil voelen: Koreaan onder de Koreanen. Alhoewel ik voorspel dat je je daar ook een vreemde eend in de bijt zult voelen als je de taal niet vlot spreekt en de cultuur niet in je vingers hebt. Je zal als Westers gezien worden. Als niet echt een van hen. Dus niet echt van hier en niet echt van daar. Moet niet zo leuk zijn om je zo in je identiteit te voelen. Toch wens ik je veel positieve ervaringen toe.

kelt 21 augustus 2017 21:33

Het komt goed uit dat Kimmeke voorlopig niet meer gaat schieten en de Amerikaanse Marine een maandje amper nog zal bewegen in Azie totdat ze weer eens hebben leren varen zoals het moet...

Nu de situatie wat rustiger wordt zijn ze daar helemaal klaar voor onze bb :-)

koe de poing 21 augustus 2017 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8512747)
Ben ook benieuwd hoe ze met pakweg 900 euro/pm op vakantie wilt gaan in Korea.

Maargoed, ik ga niet negatief doen, dit is een blijde gebeurtenis. Bembem keert terug naar de heimat !

We moeten inderdaad de forumvlag uithangen als het zover is.

Op hln.be net vandaag het verhaal vvan ne kerel die met 50euro op zak op wereldreis is vertrokken, en 4 jaar later veilig rond wzs geraakt.

Toegegeven, onderweg heeft hij gewerkt, zodat bb niet aan hem kan tippen.

Jay-P. 22 augustus 2017 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8513161)
Het komt goed uit dat Kimmeke voorlopig niet meer gaat schieten en de Amerikaanse Marine een maandje amper nog zal bewegen in Azie totdat ze weer eens hebben leren varen zoals het moet...
Nu de situatie wat rustiger wordt zijn ze daar helemaal klaar voor onze bb :-)

Ik hou van sarcasme en Schaden+Freude.
Spijtig dat er denkelijk weer een aantal matrozen moesten voor sterven.

Eyjafjallajökull 22 augustus 2017 05:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8513123)
Ik vermoed dat het weer zoiets gaat zijn als bembem gaat naar parijs, bembem gaat naar zee....

Een dode mus.

Die zit !

Merksem it is, voor de rest van haar leven...

Tavek 22 augustus 2017 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8513170)
Op hln.be net vandaag het verhaal vvan ne kerel die met 50euro op zak op wereldreis is vertrokken, en 4 jaar later veilig rond wzs geraakt.

Toegegeven, onderweg heeft hij gewerkt, zodat bb niet aan hem kan tippen.

bimbam en werken, haha !

Anna List 22 augustus 2017 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8512735)
Oh maar mijn zuurtegraad is nu net aan het dalen.

Als ze effectief beslist daar te blijven is het over and out met de BE uitkering.

Feesje !!!!!

ik denk dat dit niet klopt.

Hoomer 22 augustus 2017 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8513245)
Die zit !

Merksem it is, voor de rest van haar leven...

Kan je als gekend crimineel eigenlijk een visum krijgen voor Korea? Misschien kan ze toch beter blijven dromen van respectievelijk Vilvoorde, Oostende of Brussel. ;-)
Dan zijn er nog de inentingen, ik heb gehoord dat zo een vaccin tegen de gele koorts bij Chinezen wel eens verkeerd kan uitpakken. :lol:

bembem 27 augustus 2017 01:00

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ik heb m'n flight geboekt!! heb er meteen een maand & 3 weken van gemaakt, ehehehehehe yes i'm gonna enjoy myself ^^ at last! XD!

bembem 27 augustus 2017 01:03

i am super excited!!!! this will be my first time in northern asia!! (ah well sinds m'n geboorte that is)

bembem 27 augustus 2017 01:05

misschien maak ik wel een uitstapje naar japan.. ihihihi konnichiwa!

bembem 27 augustus 2017 01:06

arigato!

Pandareus 27 augustus 2017 08:09

Sayonara


vanderzapig 27 augustus 2017 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8512664)
Onbelangrijk: tegen dan hebben Kim & the Donald de boel al eengemaakt, misschien ietwat verglaasd.

Trump: "Welke ondergrond willen jullie in het nieuwe Korea?"
Koreanen: "Glas glaag!"
Trump: "Glas? OK komt in orde!"
Koreanen: "Nee wacht ... !"
*** BOEM ***

Elio di Supo 27 augustus 2017 09:30

Ik zou toch iets zuidelijker gaan dan Seoel in het geval dat zotte Kim in een paranoide reflex besluit om al zijn zware artillerie los te laten. Seoel ligt ook niet zover van de grens met het noorden tenslotte.

Tavek 27 augustus 2017 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8515767)
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ik heb m'n flight geboekt!! heb er meteen een maand & 3 weken van gemaakt, ehehehehehe yes i'm gonna enjoy myself ^^ at last! XD!

:cheer::cheer::cheer::cheer:

Marie van de koster 28 augustus 2017 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8512960)
https://goshipages.com/jinyoung



dus tavek zo duur is dat daar allemaal niet, gewoon je prioriteiten stellen zou ik zeggen, natuurlijk dat er ook hiltons enzo zijn maar dat terzijde

Dat ziet er voor zijn prijs heel netjes uit! Ik zou het daar ook wel enkele weken kunnen uithouden.
Maar ik ben wel niet zo'n rijsteter :-(

Marie van de koster 28 augustus 2017 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8515767)
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ik heb m'n flight geboekt!! heb er meteen een maand & 3 weken van gemaakt, ehehehehehe yes i'm gonna enjoy myself ^^ at last! XD!

Proficiat!

djimi 28 augustus 2017 13:26

@ "bembem": kent ge ondertussen al voldoende Koreaans om te kunnen verstaan wat de Koreanen achter uw rug - of zelfs vlakaf in uw gezicht - over u gaan vertellen?

:?

pajoske 28 augustus 2017 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 8516526)
@ "bembem": kent ge ondertussen al voldoende Koreaans om te kunnen verstaan wat de Koreanen achter uw rug - of zelfs vlakaf in uw gezicht - over u gaan vertellen?

:?

Die vraag stel ik mij ook: hoe ver reikt haar kennis van de plaatselijke taal.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be