![]() |
Voor de moeilijke verstaanders :
NVA = niet voor aap .......houden. :wink: :wink: :lol: :lol: |
Citaat:
Ik heb allang gesnapt dat jij denkt dat je ons voor den hond kunt houden. Maar daarvoor moet je bij Laurent zijn, hoor. :P |
[quote="Knuppel"]
Citaat:
Ik heb allang gesnapt dat jij denkt dat je ons voor den hond kunt houden. Maar daarvoor moet je bij Laurent zijn, hoor. Die is daar tenminste slim genoeg voor. :lol: |
Nie persoonlijk opnemen .........Knuppel ke............het was eigenlijk bestemd voor VL !!!
Of komt die ook in de kamers van het kasteel ?? :wink: :lol: :lol: |
Citaat:
Hoe kom je erbij dat die zich in een kasteel bevinden? In mijn hartekamertjes is echter plaats voor alle mensen van goede wil. Of ze nu N-VA-er zijn of belgicist. Hondjes gaan beter naar Laurent want die zegt altijd: "Iek ou van ondjes". Een vredevolle Kerst gewenst, Tarzan. |
Een zalig Kerstfeest en een Gelukkig nieuwjaar.voor u en uw familie , knuppel .
En misschien tot bij Prins Laurent en Claire. :? :? (op een ander forum dan maar weer ). |
Citaat:
Als je zo tegen je zin naar Laurent en Claire gaat blijf je beter op de wei bij ons, hoor! :wink: |
geen voorkeur. Ben niet zo'n voeballiefhebber. Sport vind ik bovendien eerder om te beoefenen dan om naar te kijken. Niet dat ik daarom zelf zoveel aan sport doe ...
|
:? :? :? :? :?
|
En dan klagen ze dat de conditie van de Vlamingen achteruit gaat. Neem een voorbeeld aan onze sporthelden Kim Gevaert, Kim Clijsters, Justine Henin-Ardenne, of waarom niet: Gilles De Bilde en andere pottenstampers. :wink:
|
Je vergeet Johan Museeuw! Dat is pas een karaktermens. En West-Vlaming, uiteraard! :wink:
Net zoals Ulla en Gella. Gilles De Bilde? Nee, liever niet. Timmy Simons!!! |
OK, niet De Bilde, maar je hebt de boodschap toch door, merk ik. Buitenkomen, verdorie! :wink:
|
Hé.timmy Simmons.is dat geneLimburger ?????????
:lol: |
Nee :wink: :wink: :wink:
Hij komt uit Rillaar, hier vlak om den hoek bij mij in Vlaams-Brabant. |
Rillaar...........was daar vroeger nog geen koureurke die daar woonde ???
een veldrijderke ???????????? 8) 8) |
![]() |
Citaat:
en on topic : :cheer: Beerschot!!! :cheer: ps moet dit draadje niet in t subforum 'sport' staan eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be