![]() |
van straatcriminaliteit tot staatsterror
geef het volk een menswaardig bestaan en de criminaliteit op straat daalt vanzelf maak van het volk gevangenen en dan zie je waar dat toe leid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het stuitend hoe Filo, Edina en co er altijd weer in slagen om positieve maatregelen onderuit te halen, door verkeerde iuxtaposities, door domme vragen,...
|
Citaat:
Aan wat geef je de voorkeur Genaait wordt je toch |
Citaat:
Misschien waren er ook minder potentiële slachtoffers op straat te vinden door de terreurdreiging? |
Citaat:
De hele operatie heeft trouwens al meer dan 2 mln euro extra gekost. Ik wed dat de schade van criminaliteit lager zou liggen. |
Citaat:
Ik heb er echt geen behoefte aan om elke minuut in het station een patrouille van 5 robocops te zien passeren. In Brussel kon je in het centrum geen 20 meter lopen zonder oog in oog te staan met een flik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.elsevier.nl/nieuws/buiten...103/index.html |
Citaat:
Mijn veiligheidsgevoel is er alleszins niet op vooruitgegaan. |
Politiecontroles zijn ook zeer vervelend als je écht ergens op tijd moet zijn.
Ervaring mee. En niet eenmalig, helaas. Ik zie er natuurlijk ontzettend gangsterachtig uit :| |
Citaat:
Blijkbaar dan toch opvoeding genoeg om braafjes te gehoorzamen aan de mama. |
Citaat:
Ik zou wel eens weten of men zelfs nog maar de moeite gedaan heeft om de cijfers te vergelijken met vorige decembermaanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk je dat die situatie enigermate vergelijkbaar was met recente Brusselse toestanden? Maar hoe dan ook, gruwelijk. Terug on topic: deze discussie gaat toch over agenten IN UNIFORM? |
Citaat:
Misschien ligt het wel aan jouw maag ofzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be