![]() |
Citaat:
Btw: niet dat ik verwacht dat het voor iemand als jou van veel belang zal zijn, want in de waarheid ben je sowieso toch niet geinteresseerd, maar ik persoonlijk kan mij inbeelden dat in de omstandigheden waarin oradour gebeurde ook bij mij de stoppen zouden kunnen doorslaan, en ik ben wel eens benieuwd wie er hier met de hand op het hart durft zeggen dat dat bij hem of haar niet het geval zou zijn. De eenheid waarover het gaat werd al gedurende weken voortdurend aangevallen door partizanen en hun batallionscommandant was de dag ervoor ontvoerd en werd gruwelijk vermoord teruggevonden in Oradour. Keur ik het goed dat er vervolgens een moordpartij begonnen is? Nee, natuurlijk niet. Kan ik mij voorstellen dat ik als pakweg 18 jarige onder die omstandigheden misschien ook zou doorslaan? Ik durf het alleszins niet uitsluiten. Het is nogal gemakkelijk om vanuit de luie zetel, 60 jaar later en zonder zelfs maar een poging te doen om wat meer over de feiten te weten een oordeel te vellen. |
Citaat:
en hij kijkt een beetje naar beneden... Het feit dat hij iets doet dat erop lijkt is op zich al bedenkelijk. |
Citaat:
Als de foto vanuit een iets andere hoek was genomen zou het waarschijnlijk in de verste verte niet meer op een Hitlergroet geleken hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan dat eeuwig gezijk over die holocaust nu eens stoppen aub ? En wie zegt dat de Joden 100% gelijk hebben ?? DE JODEN ZELF |
Citaat:
|
Citaat:
Het is hier zover gekomen, dat wij de joden HEILIG hebben verklaart en maar alles moeten slikken wat die nieuwe generatie door ons strot wil duwen. Indien er ergens een jood "wit" heeft gezegd, zeg dan nadien nooit "zwart" of je bent een racist - een anti-semiet en gans de 2* wereldoorlog wordt terug uit de doeken gedaan. Waarom hebben ze die wet over anti-semitisme op de markt gegooid?? Omdat de echte waarheid over de holocaust aan het licht aan het komen was en de jood ferm door de mand zou vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
aan uw veelvuldige zinloze post te zien, lijdt u duidelijk aan een soort "lagere klasse"-syndroom. Een gevolg van uw goede opvoeding, ongetwijfeld, maar niet erg bevorderlijk voor uw geestelijk evenwicht. Er zijn in Brussel (en in Luxemburg, als dat u beter uitkomt) psychiaters genoeg die u kunnen helpen, en dat is niet eens zo duur. Doe er wat aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder ben ik benieuwd naar de échte waarheid over de Holocaust. U weet daar klaarblijkelijk meer van. Wat is die échte waarheid? |
Citaat:
Geen negationisme/revisionisme. U geeft zelf al aan te beseffen dat wat u beweert niet toegelaten is. |
Verkeerd , sorry
|
Citaat:
|
hoofdredacteur van Joods Actueel Freilich kent persoonlijke enkele leden van Vlaams Belang en die hadden 'm verzekerd dat Filip geen antisemiet is
Joods Actueel speelt hier een vuil spelletje want toegegeven hetgeen ze daar verkopen als laster en leugen kan wel tellen. Ik roep VB'ers dan ook op zich niet langer of nooit te abonneren op dat blad, tenzij je het zionisme geliefd bent. |
Citaat:
Daarom deden ze dat, "geval per geval" al vele keren. En nu nog eens allemaal samen, in rotten van vier en met hun vingers gekruist achter hun rug. Amen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be