Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Overheid moet fitnessen subsidiëren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=100841)

Duvelke 17 januari 2008 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3214647)
Wat zou volgens U niet gratis moeten?

Werken? :-D

niet gratis?
veel dingen hoor:
- voedsel, benzine, rollend materieel, woningen, huismateriaal, reizen, alcohol, sigaretten, parkeren, ... (veel te veel om op te noemen)

Duvelke 17 januari 2008 23:43

trouwens, er gaat echt niet veel meer geld van je pree afgaan hoor.
en als je gaat fitnessen heb je je geld meer dan dubbel en dik terug. Mss zijn sommige mensen hier wat te lui om te gaan fitnessen :P

Duvelke 17 januari 2008 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3214650)
Zoveel betaal ik voor een jaarabonnement ...

Mja, heb jij er ook veel extra's bij?
zoals zwembad, sauna en groepslessen?

Savatage 17 januari 2008 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3214659)
Mja, heb jij er ook veel extra's bij?
zoals zwembad, sauna en groepslessen?

Zwembad, sauna, jacuzzi, turks stoombad, zonnebank, tal van groepslessen (spinning, total fut burning, power cycling, aqua gym,...)

Duvelke 17 januari 2008 23:53

amai nice, das cheap
zeg maar, is dat omdat je student bent?

Bij ons in de fitness kan je als student het ganse academiejaar (dus van oktober tot juni) aan 190 euro komen fitnessen inclusief alle faciliteiten.

Savatage 17 januari 2008 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3214671)
amai nice, das cheap
zeg maar, is dat omdat je student bent?

Bij ons in de fitness kan je als student het ganse academiejaar (dus van oktober tot juni) aan 190 euro komen fitnessen inclusief alle faciliteiten.

Ja, ik heb korting gekregen omdat ik student ben. Er is hier in Leuven 1 groot sportcentrum waar studenten heel goedkoop kunnen fitnessen, maar dat is te populair. Daar moet je regelmatig wachten totdat er een toestel vrij is.

Daarom ben ik naar een privéfitnesscentrum in de buurt gegaan. Ietsjes duurder, maar stukken beter :-)

Die sauna en zwembad enzo zijn wel leuk, maar eigenlijk zou het beter enkel een fitnesszaal hebben. Nu zit ik daar ook regelmatig in te relaxen, terwijl ik beter enkel zou fitnessen.

Duvelke 18 januari 2008 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3214676)
Ja, ik heb korting gekregen omdat ik student ben. Er is hier in Leuven 1 groot sportcentrum waar studenten heel goedkoop kunnen fitnessen, maar dat is te populair. Daar moet je regelmatig wachten totdat er een toestel vrij is.

Daarom ben ik naar een privéfitnesscentrum in de buurt gegaan. Ietsjes duurder, maar stukken beter :-)

Die sauna en zwembad enzo zijn wel leuk, maar eigenlijk zou het beter enkel een fitnesszaal hebben. Nu zit ik daar ook regelmatig in te relaxen, terwijl ik beter enkel zou fitnessen.

Ja, ik fitness altijd eerst een uurtje, derna ontspan ik mij een uurtje in het water en de sauna. Groepslessen heb ik nog niet gedaan

Savatage 18 januari 2008 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3214678)
Ja, ik fitness altijd eerst een uurtje, derna ontspan ik mij een uurtje in het water en de sauna. Groepslessen heb ik nog niet gedaan

Dat relaxen geeft wel een zalig gevoel als je zwaar hebt gefitnesst. Groepslessen heb ik één keer gedaan, maar ik was er niet zo zot van.

Duvelke 18 januari 2008 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3214699)
Dat relaxen geeft wel een zalig gevoel als je zwaar hebt gefitnesst. Groepslessen heb ik één keer gedaan, maar ik was er niet zo zot van.

echt e, vooral die sauna op het laatste gevolgd door een koude douche
als je dan naar huis rijdt, voel je je herboren.
Kdoe het 3 keer per week. echt genieten

Mambo 18 januari 2008 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3214656)
trouwens, er gaat echt niet veel meer geld van je pree afgaan hoor.
en als je gaat fitnessen heb je je geld meer dan dubbel en dik terug. Mss zijn sommige mensen hier wat te lui om te gaan fitnessen :P

Sommige mensen zijn misschien een beetje moe van te werken en hebben al gans de dag hun fitnes achter de rug? ;-)

Uiteraard...veel politiekers zitten nu eenmaal heel erg veel niks te doen. :-P

Duvelke 18 januari 2008 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 3214818)
Sommige mensen zijn misschien een beetje moe van te werken en hebben al gans de dag hun fitnes achter de rug? ;-)

Uiteraard...veel politiekers zitten nu eenmaal heel erg veel niks te doen. :-P

Jij hebt blijkbaar nog niet veel gefitnest?
als je gefitnest hebt, met er na een zwembadje en een sauna'ke, voel je je juist veel fitter dan dat je gewoon in uw luie zetel kruipt;-)

Mambo 18 januari 2008 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3215188)
Jij hebt blijkbaar nog niet veel gefitnest?
als je gefitnest hebt, met er na een zwembadje en een sauna'ke, voel je je juist veel fitter dan dat je gewoon in uw luie zetel kruipt;-)

Ik heb daar geen tijd voor. En ook geen goesting.
Ik vraag me af waar de mensen daar de tijd voor vinden trouwens. Kunnen toch geen mensen zijn die werken en een gezin hebben neem ik aan.

Karma 18 januari 2008 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 3215438)
Ik vraag me af waar de mensen daar de tijd voor vinden trouwens. Kunnen toch geen mensen zijn die werken en een gezin hebben neem ik aan.

Ik veronderstel dat iedereen er eigenlijk wel tijd voor heeft als men kijkt hoeveel uurtjes we voor televisie of computer zitten.

Geen goesting .. daar kan ik wel inkomen. 'k Moet me ook echt forceren om er naartoe te gaan.

Het best van al ga ik 's avonds naar de fitness, zo vanaf een uur of acht, half negen tot zo'n tien uur, half elf. Geen tijd meer om me te vervelen dan want dat beschouw ik toch als verloren uren.

Savatage 19 januari 2008 00:04

Citaat:

Tel de uren eens op die je voor de pc of voor de tv doorbrengt. Op een loopband staan of gewichten heffen is een betere tijdsbesteding ;-)

Rudy 19 januari 2008 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3213449)
Ik investeerde 400E in allerlei spulletjes voor thuistraining..., bankje, haltertjes, 100kg gewichtjes...
Betaal me dat terug, overheid!

Niet beginnen zagen Eno. Wie niet meer werkt zou beter wat joggen in de straat. Neem 10 € mee en drink halverwege een ferm trappist met je vrienden. Goed voor de geestelijke gezondheid. De economie wordt er ook niet slechter van. Wie nog wel werkt hoeft dit gezaag niet te aanhoren.

Volgens mij ben je ooit schoolmeester geweest.

Duvelke 19 januari 2008 01:28

Citaat:

en waarom niet?
U meent dus dat u indien u werkt en een gezin heeft niet meer aan sport kan doen? of gewoon geen vrije tijd kan maken voor jezelf? 8O

Duvelke 19 januari 2008 01:29

Citaat:

tijd en goesting moet je trouwens maken
als je later ziek bent en rapper aftakelt omdat je nooit gesport hebt, zal je je nog beklagen

Duvelke 19 januari 2008 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3215823)
Niet beginnen zagen Eno. Wie niet meer werkt zou beter wat joggen in de straat. Neem 10 € mee en drink halverwege een ferm trappist met je vrienden. Goed voor de geestelijke gezondheid. De economie wordt er ook niet slechter van. Wie nog wel werkt hoeft dit gezaag niet te aanhoren.

Volgens mij ben je ooit schoolmeester geweest.

das dus het slechte wat je kan gaan doen e. Eerst gaan lopen en dan alcohol drinken..
Je kan beter dan sportdrankjes drinken zoals aquarius of gewoon water

Rudy 19 januari 2008 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3215860)
das Je kan beter dan sportdrankjes drinken zoals aquarius of gewoon water

Ja, en liefst in je eentje thuis.

Duvelke 19 januari 2008 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3215872)
Ja, en liefst in je eentje thuis.

nee, na het sporten eh samen met je maten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be