Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Dochter, ik laat u hier liggen. Het mag niet van mijn geloof (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102589)

Online 1 maart 2008 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3282047)
Filo dit is geen topic over vrouwenbesnijdenissen. Daar hebben we met Edina al encyclopedieën over volgeschreven.

FEIT blijft dat OVERAL waar vrouwen nog gemutileerd worden, het vooral ISLAM is wat in zulke regio's de plak zwaait.
De enige reden waarom het in die landen niet kan worden uitgeroeid is dat in de ahadith staat dat Mohammed heeft gezegd dat het AANBEVOLEN was. (in alle andere landen waar islam NIET de plak zwaait komt het nog amper voor Filootje).

Uw verder gemekker hierover heeft totaal geen zin.

In Aziatische landen wordt helemaal geen oeroud besnijdenisritueel toegepast. Vraag blijft dan wel waarom het grootste islamitische gebied, nl. Indonesie, dan massaal vrouwenbesnijdenis toepast.

Omdat de paus het gezegd heeft zeker?

Ondertussen heeft Filo nog alle moeite om een keuze te maken tussen een virginity pledge en een onverdoofd, bloederig kerfritueel aan de hand van een bot mesje. Volgens mij kan Filo beter eens naar de psychiater om zijn onuitgesproken, onbewuste sadistische voorkeuren te laten behandelen.

Online 1 maart 2008 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3282038)
Want het feit dat christenen het in die streek evenveel doen als moslims is irrelevant volgens jou, of moest dat soms verzwegen worden?? Waarom?

Dat is niet irrelevant. Het zegt veel over hoe christelijke minderheden in moslimlanden behandeld worden, i.e. hoe ze als dhimmies geïntimideerd worden tot het verplicht assimileren van islamitische gruweltradities en gewoontes. Anders gaat hun koppie er gewoon af.
Hetzelfde met uithuwelijkingen en eremoorden.
Waarom moet dat verzwegen worden Filo? Waarom?

Rudy 1 maart 2008 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3282138)
natuurlijk niet!

volgens mij was dat uw broer die het gedaan heeft. Of nog beter: mijnen achternonkel, die spreekt ook iedereen aan met "dochter".

En degene die het jong geworpen heeft stond gisteren vol jolijt terug te springen in de discotheek.

Is dat wat je wil zeggen Rudy? ...

... Neen, niet echt. Het zou me zelfs niet verbazen dat het wel degelijk de moeder is. Het doet mij te veel denken aan de moeder die haar kinderen (drie als ik me niet vergis) koelbloedig heeft gedood. Blijkt tussen de oren van van de vrouwen te zitten: beter een dood kind, dan een kind dat een miserabel leven moet lei(ij)den.

Boadicea 1 maart 2008 15:24

Voor je een oordeel velt, zou ik eerst eens naar deze film kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=SXGZBs65qMs

Gruwelijker dan de getuigenissen in deze film, is dat er nog een moord voor gepleegd is ook. En dan gaan sommigen hier zeggen dat een kind doden, zeker een meisje, om geloofsredenen niet mogelijk is.

Laten we even ernstig zijn: we hebben hier een probleem. En als dat kind een natuurlijke dood gestorven is, mag men eens nadenken wat iemand bezielt om het in een vuilnisbak te begraven.

Het wordt hoog tijd dat we het begrip "verdraagzaamheid" eens grondig onder de loep nemen. Ik denk dat we nog serieus werk aan de winkel hebben en bepaalde groepen nog meer werk.

Online 1 maart 2008 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3282317)
... Neen, niet echt. Het zou me zelfs niet verbazen dat het wel degelijk de moeder is. Het doet mij te veel denken aan de moeder die haar kinderen (drie als ik me niet vergis) koelbloedig heeft gedood. Blijkt tussen de oren van van de vrouwen te zitten: beter een dood kind, dan een kind dat een miserabel leven moet lei(ij)den.

Lees : beter 4 dode dochters, dan 4 dochters die een miserabel leven moet lijden in een islamitische cultuur. Papa was het hersenspoelingsprogramma van zijn te Westers geworden dochters al aan het voorbereiden : verplichte hoofddoek, hersenspoelvakanties in Marokko om gevormd te worden tot reine, wilsonbekwame keukenschoondochters en broedmachines.

Rudy 1 maart 2008 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3282141)
In bepaalde moslimlanden worden vrouwen zo goed behandeld, dat ik inderdaad ooit getuigenissen las van moeders die hun pasgeboren dochterjes doodden, om hen te sparen van het leven dat zij leiden...

... en iets waar rechters uit onze contreien misschien wel eens rekening zullen mee moeten houden. Werk aan de winkel voor de psychologen en de psychiaters, mijn gedacht.

De Zachte Anarchist 1 maart 2008 16:54

Wat ik niet snap is dat er niet elke week een paar duizend winnaars in rang één zijn bij de lotto... al die helderzienden hier.

hurricane 1 maart 2008 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3281587)
De band moeder kind is de meest hechte band die een mens in zijn leven meemaakt.
Hoe geloof hiertussen kan raken is onvoorstelbaar.

Als zelfs psychisch gestoorde vrouwen worden gebruikt om terroristische aanslagen te plegen, dan weet je dat ethiek ver te zoeken is bij onze barbaren.
Moslims geven niet om mensenlevens.
Alleen maar om hun eigen godsdienstwaanzin.
En toch blijken de multicullers dit niet te willen zien.
Mijn medeleven voor de arbeider die deze gruwelijke ontdekking deed.
Zoiets vergeet je voor de rest van je leven niet.

Gargamel 1 maart 2008 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zachte Anarchist (Bericht 3282418)
Wat ik niet snap is dat er niet elke week een paar duizend winnaars in rang één zijn bij de lotto... al die helderzienden hier.

Jawel,er zijn er duizenden met plaats in de beurs,allemaal winnaars :-P

Koerd 1 maart 2008 17:12

Over welke geloof gaat het hier?

Gargamel 1 maart 2008 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koerd (Bericht 3282437)
Over welke geloof gaat het hier?

Jij krijgt de médaille van de leukste :-P

hurricane 1 maart 2008 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3282330)
Voor je een oordeel velt, zou ik eerst eens naar deze film kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=SXGZBs65qMs

Gruwelijker dan de getuigenissen in deze film, is dat er nog een moord voor gepleegd is ook. En dan gaan sommigen hier zeggen dat een kind doden, zeker een meisje, om geloofsredenen niet mogelijk is.

Laten we even ernstig zijn: we hebben hier een probleem. En als dat kind een natuurlijke dood gestorven is, mag men eens nadenken wat iemand bezielt om het in een vuilnisbak te begraven.

Het wordt hoog tijd dat we het begrip "verdraagzaamheid" eens grondig onder de loep nemen. Ik denk dat we nog serieus werk aan de winkel hebben en bepaalde groepen nog meer werk.

Een westerling is verdraagzaam.
Dat kan niemand tegenspreken.
De vraag is : hoever moet je gaan om toch maar dat opsteekspeldje'politiek correct' te kunnen blijven dragen.
Het is duidelijk dat er een hoop mensen zijn, die tegen hun gezond verstand in, doen wat correct heet te zijn.
AL is het dan maar om hun jobke te kunnen behouden.
Maar ik vrees dat er een hoop op dezelfde perverse manier worden gehersenspoeld als de moslima's.
Dat begint blijkbaar al op school.
Waarheden worden verdraaid dat het een lieve lust is.
Meestal zijn de lesgevers niet eens goed op de hoogte van wat er gebeurt in de wereld.
Ze praten gewoon de bazen na.

Nimfris 1 maart 2008 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3281652)
WAT MAAKT DAT ALLEMAAL UIT

er is een kind gestorven

en Circe is kwaad...

...en ze hebben allebei groot gelijk...het is verbijsterend dat in 2008 in een "beschaafd" land zoiets moet en kan gebeuren..in een land waar zoveel mogelijkheden zijn om een "ongewenst(?) kind toch kansen te geven.

Dumpen doe je zelfs niet met een huisdier indien je ook maar enig respect hebt.

Ik ben niet boos, ik ben droevig.

Hoogmoed 1 maart 2008 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zachte Anarchist (Bericht 3282418)

Lol dit is het beste wat ik in gans die discussie al heb gelezen...:rofl::rofl::rofl:

Hoogmoed 1 maart 2008 21:13

Circe...

Ik denk nog een paar van uw scheld- en beledigingen en ge kunt een nieuw forum zoeken voor uw zionistische propaganda haha

Leuk om weten !!!

PeterC 1 maart 2008 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 3282432)
...
Moslims geven niet om mensenlevens.
Alleen maar om hun eigen godsdienstwaanzin.
En toch blijken de multicullers dit niet te willen zien.
...

De multicullers zullen later nog dat bekende zinnetje gebruiken:
'Wir haben es nicht gewußt'

filosoof 1 maart 2008 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 3282440)
Een westerling is verdraagzaam.
Dat kan niemand tegenspreken.

Enkele miljarden mensen hebben recht en rede dat tegen te spreken.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 3282440)
De vraag is : hoever moet je gaan om toch maar dat opsteekspeldje'politiek correct' te kunnen blijven dragen.
Het is duidelijk dat er een hoop mensen zijn, die tegen hun gezond verstand in, doen wat correct heet te zijn.

AL is het dan maar om hun jobke te kunnen behouden.
Maar ik vrees dat er een hoop op dezelfde perverse manier worden gehersenspoeld als de moslima's.
Dat begint blijkbaar al op school.
Waarheden worden verdraaid dat het een lieve lust is.
Meestal zijn de lesgevers niet eens goed op de hoogte van wat er gebeurt in de wereld.
Ze praten gewoon de bazen na.

Al eens van moraal en moraalfilosofie gehoord?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eendelige Vandale:
mo·raal (dev)
1 de heersende zeden en gebruiken
2 iemands voorstelling van goed en slecht
3 moreel
4 zedenles, lering

mo·raal·fi·lo·so·fie (dev; moraalfilosofisch, moraalfilosoof)
1 wijsbegeerte betreffende de beginselen, normen en wetten van het behoorlijk menselijk handelen
http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...ekwoord=moraal

Hoogmoed 1 maart 2008 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3282808)
Enkele miljarden mensen hebben recht en rede dategen te spreken.

Al eens van moraal en moraalfilosofie gehoord?

Doe geen moeite filosoof, zulke mensen zijn toch voor geen reden vatbaar.
:|

filosoof 1 maart 2008 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3282217)
Dat is niet irrelevant. Het zegt veel over hoe christelijke minderheden in moslimlanden behandeld worden, i.e. hoe ze als dhimmies geïntimideerd worden tot het verplicht assimileren van islamitische gruweltradities en gewoontes. Anders gaat hun koppie er gewoon af.
Hetzelfde met uithuwelijkingen en eremoorden.
Waarom moet dat verzwegen worden Filo? Waarom?

Drogrede: in een aantal van die landen waren er zowel vrouwenverminking als christenen voor de islam nog maar bestond.

Koerd 1 maart 2008 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3281629)
Gewoon een domme vrouw... Indien ze het kind had achtergelaten in een wachtzaal van een ziekenhuisconsultatie was er geen drama. Deze was mogelijk een moslima (mogelijk ook niet, de vorige vrouwen die dat deden waren geen moslima)

Hoe komen jullie er nou bij dat het om een moslim gaat? Of heb ik nou ergens iets gemist?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be