![]() |
ik vind dat Brussel er nog redelijk goed van afkomt met het predicaat 'saai'
|
Alles wat leuk is, wordt tegenwoordig verboden, wa wilt ge dan ;-)
|
Citaat:
In Almelo is altijd wat te doen. Het stoplicht springt daar vaak op groen. |
:lol: Derk.
Ik heb vandaag mijn geluk weer eens beproefd in Brussel. Nou nou. Waar ben ik op gestoten? Ja, een paar interessante boetiekjes op een vierkante km. Te duur echter, dus helaas. Kon niet meespelen. Verder me urenlang rotverveeld. Gelukkig scheen de zon een beetje. |
Citaat:
|
Brussel heeft geen Maoz.
Brussel heeft (nog steeds) geen Starbucks. Spannende dingen willen niet in Brussel investeren. |
Citaat:
*jeuj* dat wou ik even zeggen. ga maar verder. |
Citaat:
Ging vaak met de underground naar Camden Market, daar kun je van alles krijgen. Wel erg duur daar! |
Ignorants....
|
Tsja, ik woon er ook nog maar 34 jaar... :oops:
What do I know? |
Beter saai dan vuil zoals Charlerloi en Luik.
|
Citaat:
Enkel het station maak ik een uitzondering. Brussel Centraal is werkelijk ongelooflijk vuil, veel erger dan Liège-Guillemins en Charleroi-Pipi-Grand-Cru. |
Vroeger, 20-30 jaar terug, was Brussel best wel hip.
Zo mooi, als je uit de trein kwam Brussel Centraal, en dan via die parkjes en bloemperkjes naar beneden richting Grote Markt liep. Dan maakte mijn hart altijd een sprongetje. Nu probeer ik nergens naar te kijken, terwijl ik mijn neus dichtknijp voor de stank, over een zatte bedelaar struikel, en mijn weg zoek tussen de opgebroken straten en andere jaren durende werkzaamheden die nergens toe lijken te leiden. Brussel Shmussel. En vooral die Sint Goriksbuurt, met die zgn hippe uitgaanswijk die ze geprobeerd hebben 'leuk en gezellig' te maken. :roll: De meest ONsympathieke barretjes, met weinig plaats, géén bediening, véél te duur en dat is het zo'n beetje. En een paar louche asiatische eettentjes waar ik niet eens zou durven gaan eten. Gezellig. :roll: |
De mooiste grote markt van België. Den AB en den Botanique. Het MSK. Curieuze platenwinkels. Prostitutie. Nonchalance. Vreemde mensen. Gaufres chaudes. Het atomium. Het Afrikamuseum. Het Flageyplein en de vijvers van Elsene. De fraaie lichtvervuiling. De verborgen pleintjes, parkjes en kerken. De grote Europese, Belgische, Vlaamse en monarchale instituten. De trappen van de Beurs. De basiliek van Koekelberg.
Viva Brussel. |
Citaat:
|
Tussen Brussel en Hilversum vermoed ik al
etc, etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toeristen verwachten meestal steden waar alles netjes op een schoteltje word aangeboden, want meestal zijn toeristen infrastructurele mietjes. Die steden zoals Londen en Parijs zijn vaak overgeorganiseerd dat de charme ver zoek is. Berlijn vind ik wel leuk, heeft ook zo iets apart, desondanks of dankzij het feit dat die stad zo lelijk is als wat. Lelijke mensen ook, maar toch... |
Citaat:
A propos: wie Brussel saai noemt en z'n charme niet kan appreciëren, zal branden in de hel. Ik heb gezegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be