robert t |
15 maart 2008 17:35 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
(Bericht 3303615)
Uiteraard is het niet de bedoeling om te schofferen.
Wat U echter stelt is ronduit denken met oogkleppen op.
Het is niet omdat U verblind wordt door het abnormaal hoge aantal vlaams-nationalisten op dit forum, dat de rest van de Belgen eveneens separatisten zouden zijn.
|
Eerst en vooral wil ik je verzoeken die burgerlijke U-vorm achterwege te laten. Gewone jongens als ik corresponderen in de de je-vorm. Wat betreft de oogkleppen met verblindingseffect (merkwaardige combinatie!) wil ik opmerken dat mijn postings niks te maken hebben met het "abnormaal hoge aantal Vlaams-nationalisten" op dit forum, ik ben namelijk al Vlaams-nationalist sedert mijn jeugdjaren en d�*t is zeer lang geleden.
Citaat:
Integendeel: de meerderheid van de Belgen is de staatsmisvormings-zever kotsbeu en willen niet liever dan een goede samenwerking tussen de gemeenschappen en een regering die zich bezig houdt met de problemen van de burgers. Daar echter de huidige politici zich zo doorzichtelijk bezighouden met een verdeel-en-heers politiek, verliest de burger zijn vertrouwen in de politiek (60% van de bevolking, volgens de laatste peiling)...
|
Geloof je dat echt? Hoe verklaar je dan het grote succes van het kartel bij de laatste verkiezingen? Was het niet Leterme die een grondige staatshervorming beloofd had, spijtig genoeg gesaboteerd door de Franstaligen. Dat 60 % zijn vertrouwen verloren heeft in "de politiek" is zeer goed mogelijk, dit wil daarom niet zeggen dat ze willen terugkeren naar het unitaire België.
Citaat:
Dit lijkt mij meer dan ooit een duidelijk teken. Dat meneer De Wever dit platweg negeert, toont aan dat hij een separatistisch demagoog is, die enkel maar oog heeft voor zijn eigen politiek gewin en voor NIETS anders!
|
Indien BDW een separatistische demagoog zou zijn had hij allang het handje van zijn kartelpartner losgelaten, bij mijn weten toch een zeer gematigde, om niet te zeggen Belgicistische partij. Voor mij is hij integendeel veel te braaf, maar ik ben dan ook een overtuigde separatist.
|