![]() |
hij zal in de spiegel gekeken hebben.
|
Citaat:
Hoe meer ik dit soort onzin lees, hoe meer 'intolero' ik word t.o.v. Gennez en haar clubje. |
Ik zie hun moslim kiezers al rondlopen met zo een t-shirt :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en is het afkloppen van zijn vrouw ( robklop ) dan zo een mooie uiting van christelijkheid ? of het ineen rammen van onschuldige burgers ? de ontrouw van uw vorige voorzitter ? daar bent u toch ook tollerant in ? en homosexualiteit een ziekte ?? echt lachwekkend mocht het niet zo zielig zijn ! wakker worden !! het is al de 21 ste eeuw !!!! |
Citaat:
|
Nutteloze campagne, nutteloze topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zou dit er iets mee te maken hebben? ;-) Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als je mekaar graag ziet mag je daar toch in het openbaar voor uitkomen? |
Citaat:
|
wat een geroep en getier voor een paar t-shirts
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Deze tshirt voor tolerantie staat voor verdraagzaamheid. zie je het verschil? Jij promoot voor iets negatief, terwijl spa voor iets positief |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af hoelang het nu nog zal duren voor er ook voor deze groep quota komen en je minstens zoveel % holebi's in je vereniging moet hebben (in navolging van vrouwen en allochtonen) voordat je subsidies krijgt. :? |
Ik heb een idee voor een nieuwe shirt: "Fuck Islam, Fuck Jews, ik ben tolero"
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet eens leren dat sociaal-democraten in Europa overal aan de kant worden gezet door linkse partijen, die dus wél links zijn. Die Linke, de PVDA, of de Nederlandse SP, - dat zijn gematigd linkse centrum-partijen, en die delen overal aan de rechtse sociaal-democraten tikken uit. Van extreem-links is in Europa al lang geen sprake meer. Maar de SP.a heeft dus niks met links te maken. De SP.a is rechts-liberaal. Vergeet niet dat de SP.a zelfs 8 jaar heeft geregeerd met een extreem-rechtse partij hé. Dat kan geen enkele linkse mens au sérieux nemen. De SP.a is een conservatieve, reactionaire, rechts-liberale partij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be