![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wat daar de oorzaak van is? De zieke geesten van hun ouders en de oudere generaties zijn daar de schuld van. Als mensen het normaal beginnen te vinden dat je iemand zomaar mag discrimineren op basis van geloof of huidskleur moet je niet verbaasd zijn als jongeren op de duur voor niemand nog respect hebben. Respect is iets wat je verdiend en blijkbaar verdienen de oudere generaties geen respect meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als ik zie wat we nu allemaal hebben, dan komt dat enkel door de oudere generatie, respect is wel op zijn plaats, dit behouden daar moet de nieuwe generatie voor zorgen, ik ben in blijde verwachting hoe het gaat aflopen, ik hoop goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alberto: wat leesvoer om uw romantische nostalgie wat bij te stellen:
Van bewaking naar bescherming : de zorg voor misdadige en verwaarloosde kinderen gedurende de 19e eeuw : sociologische beschouwingen L.M. Olnon Amsterdam, 1986 Uitgeverij: Sociologisch Instituut, Universiteit van Amsterdam De evolutie van de kinderrechtbank van 1912 tot 1962, in: 50 jaar kinderbescherming, DUBOIS, M., Brussel 1964 Ministerie van Justitie, Dienst voor Kinderbescherming The evolution of juvenile delinquency in England 1890 – 1914, in: Past and Present, GILLIS, J., 1975 |
Een deftige burgerdienst instellen of bootcamps voor die losgeslagen jeugd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be