![]() |
Citaat:
Waarom verzwijg je het ene en leg je de nadruk op het andere? Toch niet om onder te sneeuwen dat de Franstaligen die zich in Vlaanderen vestigen het vertikken om de streektaal te leren? |
Citaat:
Je kan zonder te betalen de krantencommentaren lezen via Mediargus. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij dan een betere verklaring voor dit feit ? |
Awel dan is dit cursiefje een conclusie van de auteur en enkel van de auteur want een journalist is niet representatief voor een groep van mensen integenstelling tot een politieker.
Een verklaring is gewoon, veel blaten en weinig wol hé van den Yves want vandaag de dag staat hij met zijn broek op zijn knieen. Een verklaring, wel onderwijs niet aangepast hé meer is daar niet achter te zoeken maar daarom is het nog niet nodig om te schelden zoals YLT deed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar we moeten wel zoveel tact hebben dat niet te zeggen. |
Jaja, en op dit forum zijn die NVA'ers al zoveel beleefder behandeld die in dat stukje riooljournalistiek...
Ik ben zeker dat sommige belangertjes zelfs de bescherming van Mieke Vogels op zich zouden nemen als die zou worden afgemaakt in la libre belgique.... En dan een week nadien haar de grond inboren en afdoen als groene hoer. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag niet om meer tact maar dan moet u ook niet komen kankeren omdat ze even de N-VA niet zo tactvol slijten voor een bende idioten. |
Citaat:
|
tja, mooi artikel niet? Het bevat heel wat waarheden over de 'regering' Leterme. Het is vanuit Waals standpunt heel logisch dat men de schuld bij het nationalistisch gedachtegoed van de NVA legt. Dat �*s immers het grote struikelblok geweest van Oranje-blauw, wat in mijn ogen een stabielere regering vormde dan dit monster van Frankenstein. (allez, voor de walen eh, wij hebben een andere zondebok: madame non)
Dat hier wat gewelddadige stijlfiguren worden gebruikt is ongelukkig, maar ik denk dat uit de context duidelijk is dat de schrijver wel eens houdt van een hyperbool. De vergelijking met marrokanen/joden gaat overigens niet op. Politieke overtuiging is niet hetzelfde als etniciteit of religie (ik weet het, dit is een moeilijke voor extreem-rechts) |
Citaat:
En had u nog iets te melden of is het gewoon vragen uurtje? |
Citaat:
|
Citaat:
Voor jevaly dus argument nummertje zes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be