![]() |
Citaat:
Wat die islamieten betreft, zou men niet beter betogen voor echt eigen volk eerst beleid, die alle vreemdelingen op dezelfde wijze behandeld, zijnde remigratie en niet één bevolkingsgroep gaat viseren ? |
Slechts een 40 tal VB-ers? En ik moet geloven dat een volk tot op het niveau van het blok kan zakken om een paar jaar later als bij wonder te genezen? Mechelaars moeten bij mij de eerste twintig jaar niet meer afkomen.
|
Wie gaat er nu ook meelopen in een betoging tegen de islam als er amper verschil is tussen een VBer en een moslim.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar zit ook wel iets in maar het VB doet zelfs zijn bek niet open, waarom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of een progamma uitvoerbaar is vind ik toch belangrijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is bij het Vlaams Belang zo, en telt volgens mij ook voor andere partijen. De uitvoerbaarheid hangt af of je gesteund wordt door de eventuele coalitieparters, wanneer niemand je steunt zal je niks kunnen uitvoeren, dat lijkt mij logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat je tenminste stemt voor een partij, waarbij je je kan vinden in een groot deel van hun programma, die dan nog liefst belangrijk zijn voor jouw. Je stemt, hoop ik, niet voor een partij, met programmapunten waarmee je helemaal niet kan akkoord gaan, en die belangrijk zijn voor jouw. De uitvoerbaarheid hangt ook af van de realiteitszin van een partij. Waarschijnlijk stemmen vele mensen voor hier of daar een slogan of programmapunt, waarschijnlijk weten vele mensen niet goed voor wie of wat ze stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
The tail wagging the dog |
Citaat:
|
Citaat:
no way, zolang de Bourgeois, Dewevers en de Brepoelsen het daar voor het zeggen hebben kan de NVA fluiten naar mijn stem!:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be