![]() |
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk. en de farao was ook al moslim. het doet geen pijn hebben ze me al verteld. doe rustig verder. |
Citaat:
Jezus, wat ben jij zielig... :-( Hier kan je meer lezen over Shahbuddin Mohammed Shah Jahan: http://en.wikipedia.org/wiki/Shah_Jahan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in de kerken kan je tenminste nog achter de pilaren uw behoefte gaan doen, en de ongelovige kaffervrouwen die de kerk dweilen, kuisen dat dan gewoon voor je op - in de moskee zijn geen pilaren en moet je je schoenen uitdoen. De reden is toch overduidelijk? |
Citaat:
Dorische en Ionische zuilen! De Carolus-Borromeus was zeker eerst een Griekse tempel voor de Jezuietische veroveraars er een kerk van maakten? :-D Nog goede argumenten? Misschien een afbeelding van een kaart van voor de bouw van de Taj Mahal waar deze tempel op staat? Wat zegt het Indische hooggerechtshof er eigenlijk over? |
Citaat:
elke gezin betaald een bedrag van 1000 of 2000 euro. er zijn ook mensen die meer betalen. |
Citaat:
Nee die moeten maar werk gaan zoeken, en anders verbouwen ze die disco's maar. of caffe's;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Deze hier is bewaard: Panteon, Rome |
Citaat:
|
Citaat:
Langs de andere kant, als al de moslims ophoepelen, komen er vele duizenden sociale woningen leeg te staan, méér dan genoeg om alle autochtone daklozen en slecht gehuisvesten in op te vangen. Nog veel beter dus...Waar wacht men nog op, allahverdoemme ? |
Citaat:
Langs de andere kant, als al de moslims ophoepelen, komen er vele duizenden sociale woningen leeg te staan, méér dan genoeg om alle autochtone daklozen en slecht gehuisvesten in op te vangen. Nog veel beter dus...Waar wacht men nog op, allahverdoemme ? |
Ik ben nog benieuwd naar de mening van anoniempje. 8-)
|
De Tai mahal is een grafmonument, en de Aya sofia was oorspronkelijk een kerk, hoezo geschiedenis herschrijven?
|
Citaat:
In Nederland ga ik voor die van Tilburg, in België voor die van Beringen. En jij, Circe? :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be