![]() |
Citaat:
|
Clementine
Op hetzelfde moment, ergens in de Nord, lag op een kamertje, op een bed, een jonge dame met haar benen wijd gesprijd. Ze is aan het kreunen en aan het krijsen. Rond haar bed stonden diverse personen, gaande van arts, vroedvrouw, kamenierster,..... Buiten de kamer wachten enkele mensen erg ongeduldig, met zekere spanning. Het was angstige afwachting. Hoe zal het aflopen? Voor de mooie vrouw? Voor het kind? Het is dat kind dat nu momenteel uit de schoot kruipt van zijn/haar moeder, die de Markiezin, vele kilometers verder, nog zovele weken in leven gehouden heeft. De oude Markiezin wilde zeker nog in leven zijn bij de geboorte van dit kind, hoe afgeleefd ze ook was. Dit zou haar eerste descendent in de vierde generatie zijn. Een achter-achterkleinkind. Clementine |
Shit zeg, MaGNi, wat een gezeik. En ik kan het weten, want ik lijk qua schrijfstijl op Shakespeare, Milton en Donne.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
T'is niet voor niks eh, hier post je enkel verhalenfragmenten, de commentaar erop doe je in het gepaste topic!!:evil: sss |
Citaat:
Onder het motto: Dat is graaaf 8-). Zo ging ik eens ergens naar toe, waar ik normaal mijn gewone zonnenbril opzet. Mijn Serengeti Nimbus dus. Toen kwam ik daar aan met zo een of ander trendy zonnenbril waar je die vrouwen allemaal mee zag lopen. Ik kom daar aan: Wa voor een jannetending hebde gij nu op uwe kop? :rofl:. |
Citaat:
Maar als ge volgende keer nog is zo iets op poten zet, dan zal ik daar wel rekening mee houden. Txiki ook, als je eens lief in zijn ogen kijkt natuurlijk. ;-) |
Citaat:
Het zit hier vol waardeloze gekweeltopics, waar gekweeld kan worden a volonté, dan kan er voor eentje toch wel eens een uitzondering gemaakt worden zekers??! Dus hier worden enkel verhalen geschreven, niks meer. Commentaar in de daarvoor opgestarte draad. |
De verhalenfragmentenshit is zoals een banale kroeg, je komt er in binnen zoals je in een vrouw binnen komt. Het is er warm, vochtig, en het stinkt er zo dat kuisen niet helpt. Dit maakt het geheel daarom
niet minder sappig. De slogan van de havenarbeiders die in die kroeg zitten is: 'Hoe vettiger hoe prettiger'. Doch is het een bannaal nest, waar gescholde mensen het hoofd met een vertrokken gezicht wegdraaien, bij het passeren en hooggeschoolden verlekkerd kijken. Naar.. |
Citaat:
|
Ik zal het nooit meer doen, MaGNi. Beloofd. 8-)
|
Citaat:
De keren dat een vrouw dat al tegen mij heeft gezegd. Omgekeerd ook wel, maar minder, want ik ben iemand die rond de pot kan draaien tot en met, maar als het erop aankomt is het niet zo subtiel. |
Citaat:
Maar ondertussen ben je hier nu ook aan het zeiken in plaats van het verhaal verder te zetten... 8-) |
Mooi weer trouwens eh?
|
Citaat:
Toch, met zo'n weer het stoofke nog eens aansteken kan toch deugd doen. Naart schijnt wordt het koud deze nacht? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be