Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De verhalenfragmentenslang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103636)

Txiki 20 april 2009 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4068409)
Heb je een korte inhoud van dit gezaag? ;-)

ge zou er nog nieuwsgierig van worden

MaGNiFiCaT 20 april 2009 23:05

Clementine

Op hetzelfde moment, ergens in de Nord, lag op een kamertje, op een bed, een jonge dame met haar benen wijd gesprijd. Ze is aan het kreunen en aan het krijsen.

Rond haar bed stonden diverse personen, gaande van arts, vroedvrouw, kamenierster,.....

Buiten de kamer wachten enkele mensen erg ongeduldig, met zekere spanning.

Het was angstige afwachting. Hoe zal het aflopen?
Voor de mooie vrouw? Voor het kind?

Het is dat kind dat nu momenteel uit de schoot kruipt van zijn/haar moeder, die de Markiezin, vele kilometers verder, nog zovele weken in leven gehouden heeft. De oude Markiezin wilde zeker nog in leven zijn bij de geboorte van dit kind, hoe afgeleefd ze ook was.

Dit zou haar eerste descendent in de vierde generatie zijn. Een achter-achterkleinkind.

Clementine

Txiki 21 april 2009 16:08

Shit zeg, MaGNi, wat een gezeik. En ik kan het weten, want ik lijk qua schrijfstijl op Shakespeare, Milton en Donne.

From_Vlaanderen 21 april 2009 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4069491)
Shit zeg, MaGNi, wat een gezeik. En ik kan het weten, want ik lijk qua schrijfstijl op Shakespeare, Milton en Donne.

Wat pulp hé.

Txiki 21 april 2009 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4069659)
Wat pulp hé.

nog geen klein beetje... dat publiceert niemand, zelfs niet onder een pseudoniem

From_Vlaanderen 21 april 2009 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4069664)
nog geen klein beetje... dat publiceert niemand, zelfs niet onder een pseudoniem

El�* als ge nog is op bezoek moet bij iemand in het gasthuis dan leest ge van die boekskes, dat is zowat hetzelfde.

Txiki 21 april 2009 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4069667)
El�* als ge nog is op bezoek moet bij iemand in het gasthuis dan leest ge van die boekskes, dat is zowat hetzelfde.

gij dan toch

MaGNiFiCaT 21 april 2009 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4069491)

Zeg slimme, waarom bestaat de "commentaar op de verhalenfragmentenslang"?? :evil: :evil: :?

T'is niet voor niks eh, hier post je enkel verhalenfragmenten, de commentaar erop doe je in het gepaste topic!!:evil: sss

From_Vlaanderen 21 april 2009 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4069824)
gij dan toch

Ik heb soms best vrouwelijke trekskes ze. Daar verschieten sommige mensen nog van.
Onder het motto: Dat is graaaf 8-).

Zo ging ik eens ergens naar toe, waar ik normaal mijn gewone zonnenbril opzet. Mijn Serengeti Nimbus dus. Toen kwam ik daar aan met zo een of ander trendy zonnenbril waar je die vrouwen allemaal mee zag lopen. Ik kom daar aan: Wa voor een jannetending hebde gij nu op uwe kop? :rofl:.

From_Vlaanderen 21 april 2009 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4069866)
Zeg slimme, waarom bestaat de "commentaar op de verhalenfragmentenslang"?? :evil: :evil: :?

T'is niet voor niks eh, hier post je enkel verhalenfragmenten, de commentaar erop doe je in het gepaste topic!!:evil: sss

Sorry Magnum,maar om ons gesprek wat duidelijk te houden. Ga ik hier toch verder doen.

Maar als ge volgende keer nog is zo iets op poten zet, dan zal ik daar wel rekening mee houden.
Txiki ook, als je eens lief in zijn ogen kijkt natuurlijk. ;-)

MaGNiFiCaT 21 april 2009 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4069907)
Sorry Magnum,maar om ons gesprek wat duidelijk te houden. Ga ik hier toch verder doen.

Maar als ge volgende keer nog is zo iets op poten zet, dan zal ik daar wel rekening mee houden.
Txiki ook, als je eens lief in zijn ogen kijkt natuurlijk. ;-)

Als je dat in andere topics doet, ok, want daar wordt neit specifiek gevraagd om niet te spammen, en daar wordt geen "commentaar op..." voorzien. In dit geval wel. En tot nu toe werd daar rekening mee gehouden. Komaan zeg, is dat nu zoveel gevraagd?

Het zit hier vol waardeloze gekweeltopics, waar gekweeld kan worden a volonté, dan kan er voor eentje toch wel eens een uitzondering gemaakt worden zekers??!

Dus hier worden enkel verhalen geschreven, niks meer. Commentaar in de daarvoor opgestarte draad.

From_Vlaanderen 21 april 2009 20:58

De verhalenfragmentenshit is zoals een banale kroeg, je komt er in binnen zoals je in een vrouw binnen komt. Het is er warm, vochtig, en het stinkt er zo dat kuisen niet helpt. Dit maakt het geheel daarom
niet minder sappig. De slogan van de havenarbeiders die in die kroeg zitten is: 'Hoe vettiger hoe prettiger'.

Doch is het een bannaal nest, waar gescholde mensen het hoofd met een vertrokken gezicht wegdraaien, bij het passeren en hooggeschoolden verlekkerd kijken.
Naar..

From_Vlaanderen 21 april 2009 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4069919)
Als je dat in andere topics doet, ok, want daar wordt neit specifiek gevraagd om niet te spammen, en daar wordt geen "commentaar op..." voorzien. In dit geval wel. En tot nu toe werd daar rekening mee gehouden. Komaan zeg, is dat nu zoveel gevraagd?

Het zit hier vol waardeloze gekweeltopics, waar gekweeld kan worden a volonté, dan kan er voor eentje toch wel eens een uitzondering gemaakt worden zekers??!

Dus hier worden enkel verhalen geschreven, niks meer. Commentaar in de daarvoor opgestarte draad.

Waardeloze kweeltopics? was da?

Txiki 21 april 2009 21:01

Ik zal het nooit meer doen, MaGNi. Beloofd. 8-)

From_Vlaanderen 21 april 2009 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4069936)
Ik zal het nooit meer doen, MaGNi. Beloofd. 8-)

:rofl:
De keren dat een vrouw dat al tegen mij heeft gezegd.

Omgekeerd ook wel, maar minder, want ik ben iemand die rond de pot kan draaien tot en met, maar als het erop aankomt is het niet zo subtiel.

Djiezes 22 april 2009 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4069919)

Maar ondertussen ben je hier nu ook aan het zeiken in plaats van het verhaal verder te zetten... 8-)

Djiezes 22 april 2009 15:38

Mooi weer trouwens eh?

From_Vlaanderen 22 april 2009 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 4070731)
Mooi weer trouwens eh?

Bwa, 't Is al beter geweest, maar ik heb niet te klagen.
Toch, met zo'n weer het stoofke nog eens aansteken kan toch deugd doen.
Naart schijnt wordt het koud deze nacht?

Dronkoers 23 april 2009 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4071180)
Bwa, 't Is al beter geweest, maar ik heb niet te klagen.
Toch, met zo'n weer het stoofke nog eens aansteken kan toch deugd doen.
Naart schijnt wordt het koud deze nacht?

zelfs tot vriestemperaturen :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be