![]() |
na lang nadenken, toch friet. maar in feite alle bereidingen met aardappelen zijn super, behalve gratin.
|
Kroketten.
De gedachte alleen al doet mij heimwee krijgen. Want kroketten vind je niet buiten Europa. |
Ervaring leert me dat ze, de patatten, in de microgolf zo'n harde pel krijgen aan de buitenkant. Sedert een paar jaar stoom ik ze, daarbovenop de groenten en een vegie-burger of dergelijke der bij. Maar toch friet boven alles zelle...zelf gesneden natuurlijk, geen diepvries klodden.:-P of verse, handgemaakte kroketten....lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het liefst puree met zo'n kaassaus op en in de oven gegratineerd, en als het koud mag zijn gekookte aardappelen afgekoeld met mayonaise.
Zeker niet gekookt of gebakken. Voor de liefhebbers: een grote aardappel niet schillen maar enkel wassen, er een kruisteken in snijden (niet zo diep dat je erdoor zit), in aluminiumfolie wikkelen en op de BBQ gooien. Als ze klaar zijn kan je ze eten met kruidenboter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:-D
jullie zijn leuk :-D |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
op een vulkaan leggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is gewoon een vulkaan ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En daarna heb je nooit meer geprobeerd? Mijn pataten zeggen nooit pop! :/ |
Citaat:
Citaat:
Je mag die verpakte aardappels op de houtskool zelf leggen, maar mijn ervaring is dat die aluminiumfolie dan nogal eens in de aardappel zelf gebrand lijkt. :? ![]() |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be