![]() |
"Obama is one big fake. I wonder if he even believes himself. And Clinton? She's the Robert Mugabe of American politics. You have to drag her out because she will never consider leaving out of her free will, even when all others know it's over"
Norman Finkelstein op 20 mei 2008 in De Groene Waterman |
Als volksnationalist is mijn droomkandidaat een Irokese vrouw met een parmantige hanekam...
|
Citaat:
|
Ja, ik wéét dat het waarschijnlijk door zeer rechtse rakkers gemaakt werd en allicht om hem te discrediteren, maar ik moest er toch eventjes om monkellachen. Ondanks de flauwheid. Want de Obamanie van sommige Amerikanen lijkt mij (vanop afstand) soms iets te extreem:
http://youtube.com/watch?v=XIRaFfMGNSc |
Citaat:
*Kheb fel gelachen Edit: het geeft de hysterie rond Obama wel goed weer, ik denk niet dat hij uiteindelijk veelgaat veranderen, mssn een beetje cosmetische operaties, als ik hem hoor zeggen dat hij Pakistan zou binnen val8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bon, het is dus niet Clinton. Het wordt zo stilaan tijd om een nieuw theorietje uit de hoed te toveren zeker? |
no worries foxy, she's going for running mate.
|
Obama finally got it.
Gefeliciteerd !! |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Obama for president :cheer: |
Laten we in godsnaam hopen dat het McCain wordt. Van Obama ben ik absoluut niet zeker. De ene zegt dat hij een verdediger is van het heilige land Israël, de andere zegt dat hij heimelijk hoopt op contacten met de racistische Hamas. Moest Obama het toch worden hoop ik dat de AIPAC hem nauwlettend in het oog zal houden. Iedere toegeving aan die Arabische fascisten moet kost wat kost belet worden. De levens van 5,8 miljoen Israëli,s staan hier op het spel. Bush van zijn kant heeft voor Israël alvast een prachtig afscheidskado klaar staan. Een nieuw raketschild en hoogstwaarschijnlijk een levering van alvast 40 Lockheed/Martin F-22 Raptor Stealthvliegtuigen, een toestel waarvan de kostprijs per stuk ongeveer 260 miljoen dollar bedraagt. en momenteel het beste gevechtsvliegtuig ter wereld is. ;-)
|
Citaat:
Trouwens die 5.8 miljoen Israëli's zijn zeer goed in staat voor zichzelf te zorgen. |
Citaat:
Citaat:
|
'k vond hem best grappig.
|
Citaat:
En nu Gun? Hoe zal het nu toch nog Clinton worden? Ga je zelfs geen moeite doen om een nieuwe theorie naar voor te schuiven? Exodus, jij misschien? Want je was er toch ook rotsvast van overtuigd dat het lizard en duivelsaanbiddende Clinton moest worden? Of zijn er ondertussen bewijzen opgedoken dat Obama ook een reptiel is? |
Citaat:
|
Ik blijf erbij... ik ben er rotsvast van overtuigd, en ik wens trouwens ook, dat Obama de nieuwe president wordt van de VS.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be