Citaat:
Wie is hier de wereldverbeteraar? Ik wil niet het menselijk handelen kneden en naar m'n hand zetten. Dat ben jij. Je hoofd bij de les houden, Wernertje.
|
Ook dat nog, wat jullie nog steeds niet lijken te begrijpen is dat elke kritiek die jullie leveren op die absurde Financiële Relativiteitstheorie enkel kritiek is op jullie eigen systeem. We hebben slechts de omgekeerde logica even weergegeven. En dat, beste Billy, is dus wel degelijk een tragische grap waarvan je noch de essentie, noch de humor zelf begrepen hebt. Het wordt zelfs nog absurder omdat je middels deze theorie zowel rijk als arm rijker maakt. Je krijgt er dan nog een WIN-WIN situatie bovenop. Dus wat is je probleem nu nog in feite ? Dat stuk lezen jullie liever niet ondanks dat het al honderd keer gezegd is, zo zijn jullie gericht op dat papier dat je geld pleegt te noemen.
Citaat:
En laat de rest van je sarcastische praat maar achterwege, je opmerkingen spreken al van genoeg arrogantie zonder.
|
Zeer zeker, jij bent het die een systeem van slavenhandel ondersteunt, ik niet. Wie er iets over zegt moet je dan zo snel mogelijk kunnen onderdrukken door nog slechts inhoudloze woordenreeksen te plaatsen. Iedereen doorziet dergelijke spelletjes vrij snel. Lees maar na, in het vak ernaast dus. Moest je denken dat er geen andere studies bestaan dan ‘meer productie en de economie moet groeien’ dan denk ik dat je verkeerd denkt. En ga nu je pak friet maar halen, laat ons hopen dat het smaakt tenzij je de prijs te hoog vindt, dan ga je maar een pizza kopen. Doe rustig voort … we zullen wel zien wat het wordt hé.
En als het je niet bevalt, sluit dan gewoon je ogen voor de ellende die jullie systeem aanricht, je doet het nu al zolang.
|