![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dan sta ik inderdaad liever aan de zijlijn te roepen. |
Trouwens, in welke zin heeft de sp.a "het verschil gemaakt"?
|
Citaat:
En wat heeft dat met deze draad te maken? |
Citaat:
Rechts wil meer autonomie voor de regio rond Santa Cruz omdat de linkse regering Morales haar belangen schaadt en ze op die manier terug meer controle kan leggen op de grondstoffen aanwezig in deze regio. Ze verkopen hun praatje aan de mensen door hen een hogere levensstandaard te beloven omdat de opbrengsten dan veel meer naar de eigen regio zouden vloeien (lees: naar het imperialisme). Vandaar ook de overwinning in het referendum, maar soit, dat referendum werd wel geboycot door de MAS (partij van Morales). Het heeft dus wat weg van hier, maar dan 100 keer erger en veel openlijker een klassenconflict (dreiging van een coup hangt in de lucht). Vandaar ben ik dus wel geinteresseerd wat jij daarover te zeggen hebt. |
:cheer: Regeringscrisis :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en het antwoord van pel laat op zich wachten..
|
Citaat:
|
|
Na het staaltje komedie van zonet ben ik er vrijwel zeker van: ze valt niet. :?
|
Citaat:
Ze hebben zichzelf behoorlijk vastgereden. Een nadelig gevolg zal de perceptie zijn: volgend jaar zijn het verkiezingen voor het Vlaamse Parlement. Mensen gaan geen onderscheid maken in de niveau's. We kunnen nu al met een bepaalde graad van zekerheid voorspellen wie hierbij garen gaat spinnen. |
Citaat:
|
nog geen crisis :(
Misschien maar toch goed want links is nog altijd niet gewapend om het debat te vervoegen. |
Citaat:
|
Ik bedoel, een crisis waarbij de regering valt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be