![]() |
Citaat:
Hoog tijd dus om Vlaanderen ook eens wat terug te geven inplaats van er alleen maar op te teren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trek je niet teveel aan van kritiek op je taal. Het is trouwens de bovenste paragraaf die van belang is. Met andere woorden: transfers die zo hoog zijn als die tussen Vlaanderen en Wallonië bestaan nergens ter wereld. Indien ze normale proporties hadden zou niemand daarover vallen. |
[azert]vandaag gehoord: Vlamingen zullen wel verstek laten en betalen. zullen brussel kwijtraken anders[/azert]
|
[azert]vandaag op rtbf: milquet zal niet toegeven en vlamingen zullen toegeven. vlamingen spreken ook geen taal.[/azert]
|
[azert]Antwerpse vlaming kan limburgse vlaming niet uitstaan. moeten elkaar wel haten. vlamingen zijn niet goed als volk[/azert]
|
:rofl:
|
;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is 't ie gewoon verdwenen ? mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
Geloof me maar. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Straatrue is weg, ik troost me met die gedachte, neem dat niet van me af :'( ... hoewel , 't is wel een leuke gedachte dat er een dubbelnick meer en een belgicist minder rondloopt eigenlijk :p mvg. Sint Ignacius |
Wat bezielt iemand eigenlijk om na een paar maanden opnieuw een account aan te maken en te doen alsof je hier pas bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in Vlaanderen ligt dat anders |
Citaat:
|
Citaat:
Via Europa worden de armere regio's hoe dan ook al gesteund. Wat dat ieder voor zich betreft: tijd dat Wallonië dat ook eens op financieel gebied gaat doen, maar dan met de eigen centen. Ze kunnen ook nog altijd de broeksriem aanhalen. Dat gebeurt van hoog tot laag bij geldgebrek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be