![]() |
Citaat:
Probleem voor de SP.a is dat ze zelf niet weten waar ze voor staan laat staan hoe ze dit allemaal willen realiseren. |
Citaat:
|
En nu is Almaci aan de beurt, en Maingain bij de VRT zegt dat de stemming niet zal doorgaan en heeft het over het "VB en bondgenoten". :|
Maingain is écht een idioot. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en een bezinningsperiode. caroline gennez heeft dat toch ook een beetje begrepen denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS kartel met CdH. Ecolo is extreem links net zoals PS en CdH. Waar is de oppositie? En ik mag niet over de Walen spreken? Het is één pot nat vriend. Uiteraard zijn er enkele uitzonderingen op die regel. Dat moet je mij niet vertellen. Ik woon al jaren samen met Walen in Brussel. En die durven mij gelijk geven. Het loopt volledig mank met Wallonië. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Yves Desmet zegt hetzelfde als Gerolf Annemans: Yves Leterme probeert uitstel van executie te bekomen tot 15 juli. Het Dossier BHV zal dan aan dat van de 'grote' staatshervorming gekoppeld worden. Het valt dan minder op wat de Vlamingen ervoor moeten betalen. Met andere woorden: de vette vis van Bart Dewever zal worden verzopen door de kartelpartner.
|
Citaat:
Ten eerste, het FDF heeft geen kartel met de MR. De MR is in feite een kartel, één van de partijen die er deel van uitmaken is het FDF. Ten tweede, de PS heeft GEEN kartel met cdH. En ten derde, Ecolo, de PS en cdH "extreem-links" noemen is de waarheid geweld aandoen. |
Citaat:
![]() ![]() Hier met een vriendje die ook vette vis wou... |
Citaat:
Citaat:
Omdat ze niets met mekaar vandoen hebben. Citaat:
|
Citaat:
Federaal regeren met MR, regionaal regeren met PS, dat zou onvermijdelijk geleid hebben tot electorale annihilatie in 2009. Citaat:
|
Citaat:
Je maakt trouwens maar een onbelangrijke nuance. Mijn punt blijft overeind. Try harder sonny. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be