Herr Flick |
19 november 2009 08:00 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
(Bericht 4450584)
Als een priester homoseksuele gevoelens ontdekt bij zichzelf, waarom zou hij dan allerlei onnodige risico's lopen door kinderen lastig te vallen, terwijl hij quasi zonder risico en zelfs volstrekt anoniem seksuele contacten kan hebben met mannen? Een homoseksuele man valt op mannen, niet op kinderen. Een pedoseksuele man valt op kinderen, niet op mannen of vrouwen. Is dat verschil dan echt zo ingewikkeld? In dit geval is er zelfs in de verste verte geen sprake van pedoseksualiteit. Deze priester is homoseksueel, geen pedofiel. Maar om nu te gaan beweren dat homoseksuelen oververtegenwoordigd zijn in de priesterbranche, lijkt me meer dan één brug te ver. Als je nu nog had gesproken over kappers...
|
Tegenwoordig worden ze kapper of designer, ;-) omdat een "roeping" niet meer hoeft, ...
40 - 50 jaar geleden, was dat echter bittere noodzaak, en in een klooster intreden was de manier om onder mekaar te zijn. Als pedofiel in de kerke gaan was ook een manier om aan uw gerief te geraken, als almoezenier bij de chiro of leeraar in een school. Waarom als ze een pedofielf betrappen, is die sport leeraar, leeraar, jeugdleider, of iets anders waarbij ze makkelijk in contact komen met kinderen.
Nu deze kerel een Pedofiel noemen is er inderdaad wel een beetje over, die gast is 17 jaar, oud genoeg om daar tegen in te gaan. Had de pater op die leeftijd aan mijn lijf gezeten , ik had de koord van zijn pij een paar keer rond zijn nek gedraaid.
|