![]() |
Citaat:
Maar als de mannen die niet gezegend zijn met een 'gewone' penis wat creatief zijn maken ze dat allemaal ruimschoots goed, lijkt me. Daarnaast lijkt me hoe goed het klikt tussen twee mensen toch het meest bepalend voor de kwaliteit van de seksuuweele beleeving. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
ROFL!! :rofl:
|
Er zullen wel vrouwen zijn die niet toekomen met de middenmoot. En er zullen vrouwen zijn die zelfs een kleintje teveel van't goeie vinden.
Op elk potje past een deksel. En Raspoetin had een goeie uitleg voor zijn dekseltjes. 1 van zijn theoriën als "monnik" was: "Laat ons zoveel mogelijk zondigen, dan kan God ons zeer veel vergeven". |
Lach maar allemaal, je zal maar -net als ik- door het leven gaan met een piemel als een borelingske. :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw eikel constant in da water enzo :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FloppietjeJe vrouw moet dan ook een zeer ervaren dame zijn, die elke 10 maand een volkomen pijnloze zwangerschap achter zich heeft.
Of anders met gemak meespeeld in "2 Vuisten tegelijk in Tirol". Indien niet, ook leuk dat je een penisring net achter de eikel moet gebruiken als maatstaf om geen schade aan te richten. In het geval als het een grap zou zijn, zelfs de Rooie Oortjes jaargang 15 BC heeft ze gepubliceerd als eentje met een baard als Vader Abraham. Ik gok op het "grapniveau". Helaas ben ik nu niet in een "grapbegripvolle" bui. Slaap lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met Filo is er niet te discuteren. Hij heeft toch onvoorwaardelijk gelijk. |
Citaat:
|
nogmaals bewezen: zet het woord PIEMEL in je titel en binnen de kortst mogelijke tijd heb je 450 views!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be