![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wel gewacht tot er een nieuw model uitkwam. |
Citaat:
:changes: Dat ZIJN al lang geen "gsm"s meer.....trouwens,bellen is al lang niet de hoofdfunctie meer van "smartphones" en ze zijn daar eigenlijk ook niet echt handig meer voor vormgegeven... Hoe dingen veranderen hé... |
Ik geloof dat er ergens te velde in één van de kasten thuis nog zo eentje ligt:
![]() |
Citaat:
Ma soit, dat zal wel aan mij liggen. Ik ga er mee kunnen leven. |
Citaat:
De eerste mobiele telefoons waren ten andere nog een stuk duurder, met $4000 in 1973 niet bepaald mottig.... |
Ik heb in 2010 nog 700 euro betaald voor een spiegelreflexcamera. Mijn huidige smartphone kan veel mooiere fotos nemen dan dat ding. Het is dan ook in niets meer te vergelijken met de gsm van 2008. De prijzen kan je dus ook absoluut niet meer vergelijken.
Vroeger moest je een fototoestel kopen, een mp3 speler, gps en een gsm. Nu zit dat allemaal in 1 toestel en de andere functionaliteiten zoals banking, authenticatie, mailings, homecontrole functionaliteiten, etc etc etc...komen daar ook nog eens bij. Ik vind 700 euro een koopje voor een toestel dat zoveel functies in zakformaat heeft. |
Citaat:
Nu heb ik, beroepshalve, een mobiele telefoon en daarnaast een tab 8. (lezen op een 6" mobiele telefoon vind ik echt minder) |
De volgende stap is hopelijk uw telefoon via USB-C aan een monitor koppelen, waaraan een keyboard en muis hangen. Geen laptop meer nodig (op het werk connecteren we toch naar een vm).
Sommige toestellen ondersteunen dat al, maar heb het nog niet in werking gezien. |
![]() |
Citaat:
|
Een gsm is geen smartphone.
Een gsm = bellen en sms. Smartphone = bellen. Sms en internet. De gsm gaat volledig uit de markt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be