![]() |
Heb je een vriendin?
|
Citaat:
De pure wiskundigen zullen daar hun vingers niet aan branden. |
Citaat:
|
Is Enschede een leuke plaats om uit te gaan:-)?
|
Waar was u op 13 mei 2000?
|
Citaat:
Mijn vraag: Hoe vraag kan U de H. Mis per week bezoeken, kan U daarvoor terecht in de thuisstad of moet U (ook) een afstand afleggen alvorens een normale mis te kunnen bijwonen? |
Citaat:
Hou persoonlijk niet zo van drukte.... |
Citaat:
|
Citaat:
Een erg bizarre dag. |
Koop je wel eens iets op sites als Ebay?
|
Dag Daimanta,
Alweer een Nederlander fvdw :-). Zouden ze al door hebben dat we goed op weg zijn Vlaanderen te infiltreren om er een Groot-Nederland mee te vormen? Je bent jonger dan ik had geschat. Misschien mede door je schermafbeelding. Voel je je weleens ouder dan veel leeftijdgenoten? |
Je favoriete wiskunde?
|
Hoe zouden ongelovige mensen moeten aankijken tegen gelovigen? Hoeveel tolerantie moet er zijn voor mensen die in hun dagelijks leven beslissingen nemen -gebaseerd op hun geloof- die invloed hebben op het leven van anderen?
Onder gelovigen bedoel ik ieder geloof, zonder specifiek op katholiek, hervormd, moslim, hindoe, oid te duiden. |
Zou je op puur wiskundige wijze een drie-lichamen-probleem kunnen oplossen?
|
Citaat:
Kopen via internet is in z'n geheel een ander verhaal, dat is met paypal en dergelijke erg makkelijk vandaag de dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook cryptografie ligt me wel, ben zelfs bezig met een eigen cryptografisch algorithme waar ik nog de sterkte van zal moeten gaan controleren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be