![]() |
Citaat:
|
Europlia is blijkbaar een dubbelnick van iemand. BBP?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zucht. Laten we meteen tot de kern vd zaak komen ipv rond de pot te draaien, dank u. |
Citaat:
We waren hier dus gebleven. En Dronkoers vond iets niet tof aan het nieuwe forum: Dronkoers? PS politiek.messageboard.be hip hip hoera |
Citaat:
|
Citaat:
wat is er mis aan het gaan? |
Citaat:
Ik dacht gewoon een ander leuk forum te zien, ongeveer in de aard van deze, zonder dat P.be-haat :? |
Citaat:
|
Citaat:
3 bemerkingen: 1) mij valt het eigenlijk niet op 2) enigszins vind ik het wel normaal dat de eerste dagen na het schisma even benadrukt wordt wat er wel niet fout loopt op politics.be 3) dat zal na enkele dagen wel over zijn (vergeet niet dat het forum pas 2 dagen bestaat) Ik hoop dat u dat niet afschrikt om verder de sfeer te helpen gezond en aangenaam te houden op ons forum. |
Citaat:
Onder andere dat ik vind dat dit forum met rust dient gelaten te worden, jullie wilden een eigen forum, jullie hebben dat. Stop dan met deze onzin. Dit is puur kinderachtig, dom gedoe. Ik zit daar ook op dat forum en heb al enkele keren commentaar gegeven daar, dat dit toestanden zijn die te vermijden zijn. Weet je, het is zonde van de oorspronkelijke forumstarter zijn tijd en moeite die hij erin stak. En zonde voor de mensen die het wel goed bedoelden. Blijkbaar zijn er dan toch enkelen op dat forum die net iets minder goeie bedoelingen hebben. Waar het 'wrokgehalte' hoger belangrijker voor is. Wat me dan nog het meeste stoort, is dat je evenzeer met de mensen hier gepraat hebt, discussies mee gevoerd hebt en dat zij er niets aan kunnen doen. Ondertussen verziek je wel de boel hier. Wat niet langs één kant is, ook hier zijn forummers die daar een beetje komen stoken om hier de heilige uit te komen hangen. Grow up, all of you, will ya ! En dat is het allerlaatste wat ik er nog over kwijt wil. |
Citaat:
En nogmaals, geldt voor beide partijen, ook hier zitten er leukerds die daar komen stoken. |
Toptien van posters bij de concurrentie: http://www.politiek.messageboard.be/viewtopic.php?t=102
Zie ik daar niet Hans1 staan, goed voor ondertussen bijna 100 berichten op twee dagen. :-) |
Citaat:
Ik sta als één vrouw achter Dronkoers !;-) |
Citaat:
Er zitten zowel hier, als daar een stel leukerds die een nieuwe hobby gevonden hebben. |
Poll van Hans1
Citaat:
|
Citaat:
I see. Hier heeft de moderatie natuurlijk een topic of 5 gedeletet. Ik ben ervan overtuigd dat dit van tijdelijke aard is. Uw mening wordt hoogst geapprecieerd. En ok ja, natuurlijk vindt lolbroek hans het tof in elke topic eens te plaatsen "vive la belgique"... Hoe meer forummers er bij komen, hoe minder dit opvalt/. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be