![]() |
Citaat:
:-D Met die paar euro's gaan ze me geen pijn doen hoor en dan nog; niks is te heilig om mee te lachen. Zelfs mijn eigen pensioenspaarrekening niet. |
Citaat:
|
Ik doe aan pensioensparen bij KBC.
Pricos noemt dat geloof ik. Geen flauw idee hoe het daar nu mee zit. Goed zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 is meer verzekeringsproduct (die hadden de laatste jaaaaren altijd om en bij de 3 �* 4 % opbrengst) en werden toen door iedereen weggelachen, maar zij die het hebben lachen nu mee met BigF :lol: ten gunste van de pensioenspaaraandelenfondsen ... dat zijn die mensen (als ze op minder dan 10 jaar van hun pensioen zitten) nu groen lachen |
Citaat:
|
Net opgezocht... Pricos bestaat uit 65% aandelen.
Kak... |
Citaat:
|
gelijk de beurs nu gaat ... begint het wel te jeuken om in te stappen ... nog een paar daagjes afzien ... maar daarna, instappen in gezonde bedrijven ...
kopen van de witte gezichten ! |
Citaat:
|
Ongelooflijk ... Dikke miserie, geld kwijt, land in rep en roer, maar toch zit men weer te mikken op datgene dat eigenlijk de bron van alle ellende is ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan gaan mijn aandelen terug wat omhoog |
Met de aandeelhouders van Fortis hoef je geen medelijden te hebben. Die zijn luid en duidelijk gewaarschuwd voor de gevaren van de overname van ABN AMRO. Op de aandeelhoudersvergadering in Brussel werden de Nederlandse pensioenfondsen zelfs weggehoond door de andere aandeelhouders toen ze kritische vragen stelden. Die Hollanders kunnen het niet hebben dat de Belgen hun kroonjuweel overnemen, kreeg men te horen. En nu krijgen ze de rekening gepresenteerd. Wie niet horen wil, moet maar voelen.
|
Citaat:
:-D of nee :rofl: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be