Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Jörg Haider verongelukt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113268)

circe 11 oktober 2008 14:04

Weer zo'n staaltje van hypocriete media:
Citaat:

Filip Dewinter geschokt
Aansluitend bij dit artikelPopulistische leider Jörg Haider komt om

BRUSSEL - Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter reageert geschokt op het overlijden van Jörg Haider. 'Hij was een voorbeeld en een rolmodel van de moderne, hedendaagse succesvolle rechtsnationale politicus', zo staat te lezen in een persmededeling
LEES VERDER
Yves Verhofstad en Guy Leterme staan natuurlijk samen met Louis Michel en Caroline Gennez te juichen bij het overlijden van die "verkeerde" politicus..... of zou het ook een mens geweest zijn?

filosoof 11 oktober 2008 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 3739045)
Ik doe mijn best, maar ik voel toch geen medelijden voor deze persoon. :oops: Het loopt helemaal mis voor extreem rechts. Niets schijnt hen te lukken: Le Pen stopt ermee, Nationale Alliantie stopt ermee, VB zakt, Pim Fortuyn vermoord, Haider verongelukt, VB oprichter (hoe was zijn naam nu weer) overlijdt,...

vzw's van 't Blok worden veroordeeld, blokkopstukken vliegen in de cel, Dewinter verliest in Antwerpen, moet daarop eerst uit Keulen vluchten, dan uit Gent...
't zit hen écht niet mee.

tomm 11 oktober 2008 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3738532)
Hoewel oneens met zijn standpunten is dit draadje niet het juiste moment om hem nog een trap na te geven.

2

filosoof 11 oktober 2008 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3739117)

Yves Verhofstad en Guy Leterme staan natuurlijk samen met Louis Michel en Caroline Gennez te juichen bij het overlijden van die "verkeerde" politicus..... of zou het ook een mens geweest zijn?

Ah, j�*?
Bron? 't Pallieterke waarschijnlijk.

jamás será vencido 11 oktober 2008 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3738890)
Zoals een grote jongen...Haider was 58, die moet zijn rijbewijs al een tijdje gehad hebben. Moest hij zat geweest zijn, hadden ze het er zeker bijgezet, daarvoor had hij vijanden genoeg ...
Maar mischien komen er nog wel wat details los. Beter geen voorbarige conclusies trekken. Maar persoonlijk heb ik het gevoel dat er iets niet pluis is...

Zoveel verkeersongelukken per dag. Maar een extreem rechts kopstuk overleidt met zijn auto en de complottheorien komen boven...

Als parasieten van de dood.

tomm 11 oktober 2008 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3739117)

Zou U respect betonen moest pakweg Mieke Vogels overlijden?

Dixie 11 oktober 2008 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3739141)
vzw's van 't Blok worden veroordeeld, blokkopstukken vliegen in de cel, Dewinter verliest in Antwerpen, moet daarop eerst uit Keulen vluchten, dan uit Gent...
't zit hen écht niet mee.

een half procent vooruit zo wil ik altijd verliezen:-D
on topic rip Jorg

tomm 11 oktober 2008 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3738683)
Het zou best kunnen dat hij vermoord werd...Door de Mossad bvb. Om de allochtonen aanwezig in Oostenrijk de schuld te laten krijgen. Haider's partij had een martelaar nodig, zoals de christenen destijds, dat werkt nog altijd goed, martelaars...

dat denk ik niet, als dat ooit zou uitkomen zou het vernietigende gevolgen hebben voor de relaties tussen Israel en Europa, en juist het anti-semitisme in Europa enorm aanwakkeren.

Jantje 11 oktober 2008 14:31

Hoewel door weinig mensen toegegeven, betekend zijn dood een zware klap voor de Europese politiek.
Want het is weer een zware tegenstander van de verloedering van Europa die weg valt.

Vele mensen vergeten namelijk dat Europa juist dankzij extreem rechts van een opengrenzenbeleid naar een maatschappelijk aanvaarbaar vreemdelingenbeleid aan het overstappen is.

Vele vergeten dat het juist door de strijd van extreem rechts is, dat Europa nog niet in een burgeroorlog zit.
Vele vergeten dat het juist door extreem rechts is, dat het Christendom hier nog beleid kan worden.

Vele vergeten dat het juist extreem rechts is dat de andere politici heeft doen inzien dat hun vreemdelingenbeleid niet deugt en niet verder gezet kan worden.

En nee, ik ben zelf geen rechtse gek, dus zeker geen extreem rechtse zot, maar daar we in de Europese politiek enkel met extreme partijen zitten, zeker in België, is een extreem rechtse partij met een bekwame voorman gewoon een noodzaak om het evenwicht binnen de politiek te behouden tegenover extreem links.

Elk verlies van een extreme aan de ene kant betekent dus een gevaar voor een maatschappelijk verantwoord Europa en stuurt ons steeds dichter bij een burgeropstand tegen de vele onrechtvaardigheden in het vreemdelingenbeleid.

toccata 11 oktober 2008 14:59

Medeleven met zijn familie

DenDane 11 oktober 2008 15:03

Rust in vrede :cry:

Preuße 11 oktober 2008 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3739213)
Medeleven met zijn familie

Er zijn dus toch nog linksen die menselijkheid vertonen, al is het een minderheid zo maakt deze thread weer duidelijk.

Metternich 11 oktober 2008 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 3739146)
Zou U respect betonen moest pakweg Mieke Vogels overlijden?

Dat zou alvast het enige gepaste gebaar zijn.

liberalist_NL 11 oktober 2008 15:32

Het zou me niet verbazen als hij een duwtje gekregen heeft van de weg af. Sommige mensen vinden iemand zo gevaarlijk dat ze zelf overgaan tot een veel erger extreme.

tomm 11 oktober 2008 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 3739263)
Het zou me niet verbazen als hij een duwtje gekregen heeft van de weg af. Sommige mensen vinden iemand zo gevaarlijk dat ze zelf overgaan tot een veel erger extreme.

In landen als Rusland, Turkije, Servië, Thailand, Colombië, etc. zou me dat zeker niet verbazen, in Oostenrijk denk ik het niet.

liberalist_NL 11 oktober 2008 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 3739267)
In landen als Rusland, Turkije, Servië, Thailand, Colombië, etc. zou me dat zeker niet verbazen, in Oostenrijk denk ik het niet.

Het is me iets te toevallig, en de doodsoorzaak me iets te mysterieus.

filosoof 11 oktober 2008 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 3739272)
Het is me iets te toevallig, en de doodsoorzaak me iets .

Citaat:

te mysterieus
Een laagvlieger...
Ik wens 't hem niet toe, maar de dag dat JMDD zoiets overkomt zal ik ook niet verwonderd zijn

Pluche 11 oktober 2008 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 3739242)
Er zijn dus toch nog linksen die menselijkheid vertonen, al is het een minderheid zo maakt deze thread weer duidelijk.

Ik als radikaal linkse toon mijn bewondering voor het charisma van Haider, hadden wij de radikaal linksen in Belgie/Vlaanderen maar zo'n charismatische figuur

De Garde 11 oktober 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3739280)
Ik als radikaal linkse toon mijn bewondering voor het charisma van Haider, hadden wij de radikaal linksen in Belgie/Vlaanderen maar zo'n charismatische figuur

Ne Jan Marijnissen?

Pluche 11 oktober 2008 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 3739283)
Ne Jan Marijnissen?

Yeppa als Marijnissen een vlaming was zaten we al lang int parlement

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be