Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Uitstel Amerikaanse presidentsverkiezingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=113325)

Nr.10 19 oktober 2008 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 3742789)
Complete onzin. Als u zoiets gelooft bent u een volslagen idioot.

Wait and see.
Het amerikaanse rentebeleid nadert het "point-zero".
Op dat ogenblik heeft men geen enkele vat meer op de economie, en mag men zo veel biljetten bijdrukken als men wil, het helpt niet meer.
Gevolg: hyperinflatie, failed state, roep naar sterke leider, de democratie wordt gesloten (voor zover die niet reeds gesloten is), ...

George Orwell - 1984

dot1x 19 oktober 2008 18:46

Muahhaha :lol:
Sommige mensen geloven toch alles he ?

Allez.. hopelijk geraak ik nog door immigratie wanneer ik Vrijdag in Atlanta aankom... Of voeren ze me onmiddelijk af naar een concentratiekamp ?

ministe van agitatie 20 oktober 2008 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dot1x (Bericht 3756326)

Het is geen kwestie van 'geloven' maar van onderzoeken. En wat je niet bevalt of niet wil dat er gebeurt, dat tegenhouden. Interessant is de visie van Naomi Wolf:

Citaat:

Schrijfster Naomi Wolf (45) doet verwoede pogingen om het Amerikaanse volk te waarschuwen voor de machthebbers in het Witte Huis. Zij beramen een ordinaire staatsgreep. ‘Als McCain en Palin gekozen worden, is dat het einde van de vrije verkiezingen.’

Naomi Wolf, schrijfster van bestseller De mythe van de schoonheid, boegbeeld van de derde feministische golf, activiste en grondlegger van de American Freedom Campaign, twijfelt niet: er is een staatsgreep gaande in het land dat zich voordoet als de ideale democratie.
De rest staat hier

RodeLantaarn 20 oktober 2008 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dot1x (Bericht 3756326)

Allez.. hopelijk geraak ik nog door immigratie wanneer ik Vrijdag in Atlanta aankom... Of voeren ze me onmiddelijk af naar een concentratiekamp ?

Moest je eens goed opletten en verder kijjken dan je neus lang is zou je zien dat het er nogal vingerdik op ligt.

Voor meer info: bekijk Naom Chomsky and the media (te vinden op youtube in 17 delen)

Jozef Ostyn 20 oktober 2008 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 3757358)
Het is geen kwestie van 'geloven' maar van onderzoeken. En wat je niet bevalt of niet wil dat er gebeurt, dat tegenhouden. Interessant is de visie van Naomi Wolf:

De rest staat hier

U moet die quote eens goed lezen. Ze schrijft dus: "Als de verkiezingen niet uitdraaien zoals ik dat wil, dan zijn het geen echte verkiezingen." Een mooi staaltje van anti-democratisch denken.

Akufen 20 oktober 2008 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 3758282)
U moet die quote eens goed lezen. Ze schrijft dus: "Als de verkiezingen niet uitdraaien zoals ik dat wil, dan zijn het geen echte verkiezingen." Een mooi staaltje van anti-democratisch denken.

Proficiat Jozef, ik denk niet dat je die zin nog harder kan verdraaien. Goed lezen zegt ie dan. :roll:

Pieke 20 oktober 2008 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 3758282)

Goed lezen? Man, ge maakt er een karikatuur van

Nr.10 21 oktober 2008 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 3741073)
Om die 700bill er door te krijgen is er toch wel echt al krijgswet ingesteld. Dat ze de presidentsverkiezingen gaan uitstellen en dan direct maar de 'democratie' gaan afschaffen ook zou me sterk verwonderen maar op den duur verschiet je natuurlijk van niets meer. Er zijn al zoveel voorspellingen bewaarheid de laatste tijd.

De samenzweerders van het "Treasury Plunge Team" zijn een beursrally aan het voorbereiden in de aanloop naar 4 november. Het wordt de laatste rally. Een wanhoopsdaad om het Witte Huis te "pakken".

On October 19 th , Senator Joe Biden, guaranteed that if elected, Barrack Obama would be tested by an international crisis within his first six-months in power. “Mark my words. It will not be six months before the world tests Barack Obama like they did John Kennedy. Watch, we're gonna have an international crisis, a generated crisis, to test the mettle of this guy.” (bron)

Als Obama niet toetreedt tot de samenzwering mag gevreesd worden voor zijn leven. Is dat niet waar Palin op aanstuurt door Obama "een terrorist" te noemen? Is dat niet wat men echt wil uitlokken? De moord op Obama?

Scherven A. Mok 22 oktober 2008 05:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 3760268)
De samenzweerders van het "Treasury Plunge Team" zijn een beursrally aan het voorbereiden in de aanloop naar 4 november. Het wordt de laatste rally. Een wanhoopsdaad om het Witte Huis te "pakken".

On October 19 th , Senator Joe Biden, guaranteed that if elected, Barrack Obama would be tested by an international crisis within his first six-months in power. “Mark my words. It will not be six months before the world tests Barack Obama like they did John Kennedy. Watch, we're gonna have an international crisis, a generated crisis, to test the mettle of this guy.” (bron)

Als Obama niet toetreedt tot de samenzwering mag gevreesd worden voor zijn leven. Is dat niet waar Palin op aanstuurt door Obama "een terrorist" te noemen? Is dat niet wat men echt wil uitlokken? De moord op Obama?

Geen idee. Het ziet er alleszins niet meer naar uit dat de verkiezingen gaan uitgesteld worden. Het enigste dat ik weet is dat cruciale informatie om iets te begrijpen van het politieke (wereld)toneel steeds wordt achtergehouden, infeite is politiek een strijd om informatie. Ik begrijp dan ook niet waarom wij denken dat we in een democratie leven als we niet zien waarvoor we kiezen of niet kiezen.

Jozef Ostyn 22 oktober 2008 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3758550)
Goed lezen? Man, ge maakt er een karikatuur van

Welnee. Mensen als Naomi Wolf kunnen gewoon niet aanvaarden dat er mensen zijn die er anders over denken dan zij.

Pieke 22 oktober 2008 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 3760366)
Welnee. Mensen als Naomi Wolf kunnen gewoon niet aanvaarden dat er mensen zijn die er anders over denken dan zij.

vertel me dat ge tenminste de link gelezen hebt alvorens tot die conclusie te komen...

Firestone 1 november 2008 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 3740958)
Deze informatie klopt.
Er komen geen verkiezingen.
Er komt een coup.

De tijd begint te dringen ...

Scherven A. Mok 1 november 2008 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3779973)
De tijd begint te dringen ...

Coup dame blanche met chocoladesaus en stukjes noot.

Chipie 1 november 2008 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 3779991)
Coup dame blanche met chocoladesaus en stukjes noot.

:thumbsup:

Antoon 3 november 2008 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 3740813)
Op het internet circuleren geruchten dat de Amerikaanse presidentsverkiezingen zouden uitgesteld worden. Er is ook al sprake van Martial Law in Amerika. Op 1 oktober zelfs tot in het parlement waar vertegenwoordigers toegang tot vergaderingen werden geweigerd.
Gaat Bush en het machtsapparaat achter hem iets proberen nu McCain er niet zo goed voor staat ?

:lol::lol::lol:

Firestone 3 november 2008 18:37

Allez, wat wordt het morgen?

Martial law en miljoenen mensen in de "FEMA death camps"?
Gewoon verkiezingen?

Wat een suspense, zeg!

(Ik verheug me alvast al op de uitleg die we overmorgen zullen krijgen.)

Jazeker 4 november 2008 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3783108)
Allez, wat wordt het morgen?

Martial law en miljoenen mensen in de "FEMA death camps"?
Gewoon verkiezingen?

Wat een suspense, zeg!

(Ik verheug me alvast al op de uitleg die we overmorgen zullen krijgen.)

Zitten ze ginder momenteel toch geen verkiezingen te houden, zeker?

Antoon 4 november 2008 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 3740958)
Deze informatie klopt.
Er komen geen verkiezingen.
Er komt een coup.

Congresleden werden bedreigd met het instellen v/d Krijgswet.
Tenzij ze de bailout van 700 B $ goedkeurden.
Die bailout is slechts een peulschil van wat er echt nodig is.

Hou de ontwikkelingen rondom Goldman Sachs in de gaten.
Daar komen alle samenzweerders samen.

:rofl::rofl::rofl:

Antoon 4 november 2008 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3784721)
Zitten ze ginder momenteel toch geen verkiezingen te houden, zeker?

Dan toch democratie? De smeerlappen.

fox 4 november 2008 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3742847)
De hilarische complottheorieen vliegen hier weer in het rond. Er is wel 1 verschilletje met de traditionele theorieen. nu staat er wel degelijk een datum bij in de nabije toekomst. De enkele theorieen die hier al de revue gepasseerd zijn met een reeds verstreken termijn bleken uiteraard allemaal zever te zijn. Wat met deze? Ik heb een vermoeden...

Mijn vermoeden bleek het juiste te zijn. Alweer een theorie met een verstreken datum die bullocks blijkt te zijn. Go alex Jones en consoorten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be