![]() |
Citaat:
maar als ik dan toch moet kiezen kies ik Obama vanwege: -Ethisch progressiever -Minder oorlogsgezind dan Mccain -Tax cuts voor de rijken ongedaan maken -sterkere plannen voor health care -Pro-choice -Met keuze Palin lijkt Mccain bewezen te hebben dat hij geen goed oordelingsvermogen heeft Maar ik benadruk dat ik geen illusies koester over Obama |
Citaat:
|
Citaat:
dat schrijft hij toch ook. :? |
Citaat:
Maar welke waarden verdedigd deze vrouw dan wel bij deze kiezingen,dan toch een beetje hypocriet..... Kom op waar je echt in kan geloven,waar je denkt dat er kansen liggen in slagen ervan,verkoop geen brood als er geen brood is hé.... |
Citaat:
In de eerste plaats zou het dus een stem zijn tegen de republikeinen en hun politiek. Buiten dat liggen Obama zijn standpunten ook nog eens heel wat dichter of beter minder ver af van de mijne dan die van Mccain, zowel ethisch en economisch plus nog eens het gegeven dat ie één van de weinigen was die tegen de Irakoorlog was VOOR ie daadwerkelijk begon, wat van andere democraten niet kan gezegd worden. Nader zou voor mij allicht nog een betere keuze zijn, maar we moeten realistisch blijven natuurlijk en die stond niet in de poll. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft niks met "anti" dit of dat te maken m'n beste, maar dat is gewoonlijk de kaart die mensen spelen wanneer ze blind willen blijven voor de feiten en zichzelf sprookjes willen wijsmaken. |
Dat het soms excessen zijn tot daar aan toe,maar als je weet dat het heel veel voorkomt in de samenleving anno 2008,dan kan je er ook niet voor opkomen als beschaafde mens
Vandaar de leugen van McCain en en maatje ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben de licht ontvlambare en seniele Mc Cain en de oerdomme, hypocriete Palin dat meer dan Obama en Biden?? Ik dacht het niet. |
Citaat:
Het is, natuurlijk, koffiedik kijken, maar alles bij elkaar genomen vind ik Mccain gevaarlijker dan Obama. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die stelt dat de aarde 6000 jaar oud is, dat de mensen onder de dinosaurussen leefden en die verder de wereld naar de knoppen wil helpen door het voortdurend bijboren naar olie (zonder ook maar enig respect voor de natuur) vind ik inderdaad verdomd dom en zwak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be