Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Ik ben het beu! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114212)

Patsy Stone 31 oktober 2008 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778644)
Toen mijn (toen zéér jonge) zoon de eerste keer een realistisch kruisbeeld zag was hij er een heel tijdje niet goed van. Het is dan ook een symbool dat me meer aan SM-toestanden dan aan godsdienst doet denken.

Nogal een geluk dat ze hem niet verzopen hebben. Een aquarium boven de deur lijkt me hoogst onpraktisch... ;-)

HAMC 31 oktober 2008 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jukes (Bericht 3778625)
Mijn stiefvader was een communist in hart en nieren. Hij ging als jonge kerel als vrijwilliger zijn leven riskeren in de burgeroorlog tegen Franco. Op het laatst van zijn leven woonde hij in Deurne, in een buurt die hij langzaam maar zeker zag verloederen door toedoen van cirimineel gespuis.

Toen hij zelf in mekaar werd geslagen door twee allochtonen en kort daarna zijn vrouw ook nog hardhandig werd bestolen op straat - eveneens door allochtonen-, was zelfs voor deze breeddenkende mens de maat vol.

De laatste jaren voor zijn dood stemde hij voor het Vlaams Blok. Niet omdat hij die partij en haar ideologie een warm hart toedroeg, maar omdat hij ten einde raad was en niet lijdzaam wou toezien hoe de klassieke partijen heelder buurten lieten verloederen.

Ik ben dus meer dan beu dat snotneuzen als u mijn stiefvader en zijn soortgenoten als 'verzuurd' bestempelen. Ik kan u garanderen dat aan deze idealistische man niets verzuurd was. Integendeel, hij had een uniek gevoel voor humor en hij hield van het leven. Hij was wél radeloos en boos op luitjes zoals u, die de zogenaamd 'kleine criminaliteit', die hemzelf en zijn vrouw overkwam, tot fait-divers hebben gereduceerd. En dat nog dagelijks blijven doen.

Er rust een loodzware verantwoordelijkheid op u en diegenen die de toestand dermate hebben laten verrotten dat heelder wijken in onze grote steden onleefbaar zijn geworden. Uw gratuit gescherm met de term 'verzuurd' komt me dan ook de strot uit. Ooit krijgt u de rekening gepresenteerd.

Moser sprak over zichzelf in die post denk ik.

shaddy 31 oktober 2008 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3778423)
Kort samengevat:
Poco, poco, poco, poco, poco...

...inderdaad mooi dat u het zelf zegt :rofl:

Jukes 31 oktober 2008 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3778656)
Moser sprak over zichzelf in die post denk ik.

Dat was niet helemaal duidelijk, als dat zo is. Hoe dan ook, mijn standpunt is duidelijk, denk ik. De term 'verzuurd' wordt te pas en te onpas gebruikt, zonder enige kennis van de toestand. Ook in de media. Dit moet stoppen.

shaddy 31 oktober 2008 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778516)
Ik woon in een straat met 50%. Ik haat ze niet. Ze haten mij niet.

ah neen u hebt een :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3761529)
Ik heb een Nokia 1100.
Ja, die zaklaantaarn zit erin.

u hoort bij hen niet waar ;-)

shaddy 31 oktober 2008 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778525)
:-owaarom zou ik? Glimlachen en ermee spreken gaat mij 't best af.:-)

meelopen en hun niet humane eisen goedkeuren...inderdaad u huppelt braaf mee ....... halal en andere wreedaardigheden die raken u niet omdat u graag meehuppelt of angst hebt van de represailles van de islam???

shaddy 31 oktober 2008 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3778527)
Wat ga ge doen? Allemaal opsluiten? Waar?:roll:
Alles blijft rustiger als flikken er wegblijven. Conclusie is snel gemaakt.

flikken zorgen ervoor dat onze wetten worden uitgevoerd...die flikken volgen dus de wet opgesteld door de regering..laat die dan maar wat gaan rondhuppelen in die brussels straten en afgedreigd worden niet waar... :roll:

shaddy 31 oktober 2008 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778644)
Toen mijn (toen zéér jonge) zoon de eerste keer een realistisch kruisbeeld zag was hij er een heel tijdje niet goed van. Het is dan ook een symbool dat me meer aan SM-toestanden dan aan godsdienst doet denken.

mijn nichtje van 12 begrijpt niet hoe Mo de profeet een kindje van negen kon penetreren .. en nu nog steeds zoveel volgelingen heeft....geef nu toe dat is toch walgelijk een oude man met een kind van negen...ja mijn nichtje was er ziek van... enne over ziek gesproken een kruis vergelijken met SM :roll:

FDM 31 oktober 2008 22:26

Mo de pedo bekt wel lekker

filosoof 31 oktober 2008 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3778695)
meelopen en hun niet humane eisen goedkeuren...inderdaad u huppelt braaf mee ....... halal en andere wreedaardigheden die raken u niet omdat u graag meehuppelt of angst hebt van de represailles van de islam???

:-o
angst, ik? Nee, waarom zou ik?

filosoof 31 oktober 2008 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3778720)
Mo de pedo bekt wel lekker

Doet 't de pedopastoors vergeten?

HAMC 31 oktober 2008 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778726)
Doet 't de pedopastoors vergeten?

Oh, als de pastoor pedo is vindt u het niet goed?

Blaft 31 oktober 2008 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jukes (Bericht 3778625)
Mijn stiefvader was een communist in hart en nieren. Hij ging als jonge kerel als vrijwilliger zijn leven riskeren in de burgeroorlog tegen Franco. Op het laatst van zijn leven woonde hij in Deurne, in een buurt die hij langzaam maar zeker zag verloederen door toedoen van cirimineel gespuis.

Toen hij zelf in mekaar werd geslagen door twee allochtonen en kort daarna zijn vrouw ook nog hardhandig werd bestolen op straat - eveneens door allochtonen-, was zelfs voor deze breeddenkende mens de maat vol.

De laatste jaren voor zijn dood stemde hij voor het Vlaams Blok. Niet omdat hij die partij en haar ideologie een warm hart toedroeg, maar omdat hij ten einde raad was en niet lijdzaam wou toezien hoe de klassieke partijen heelder buurten lieten verloederen.

Ik ben dus meer dan beu dat snotneuzen als u mijn stiefvader en zijn soortgenoten als 'verzuurd' bestempelen. Ik kan u garanderen dat aan deze idealistische man niets verzuurd was. Integendeel, hij had een uniek gevoel voor humor en hij hield van het leven. Hij was wél radeloos en boos op luitjes zoals u, die de zogenaamd 'kleine criminaliteit', die hemzelf en zijn vrouw overkwam, tot fait-divers hebben gereduceerd. En dat nog dagelijks blijven doen.

Er rust een loodzware verantwoordelijkheid op u en diegenen die de toestand dermate hebben laten verrotten dat heelder wijken in onze grote steden onleefbaar zijn geworden. Uw gratuit gescherm met de term 'verzuurd' komt me dan ook de strot uit. Ooit krijgt u de rekening gepresenteerd.

Goed geformuleerd. Toch bizar hoe realiteitszin als verzuring wordt bestempeld.

kamiel spieces 31 oktober 2008 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door petermichiels (Bericht 3777977)
Kijk ik ben het beu!! Eerst en vooral wil ik heel duidelijk stellen dat ik geen racist ben, verre van! Meer zelfs, ik ben altijd tegen racisten in gegaan. Je veroordeelt niemand vanwege zijn huidskleur! Maar nu is het te veel. Het artikel van deze week in P-magazine (28/10) bewijst dit. *knip* Dit moet gedaan zijn! Ik heb altijd geweigerd om op VB te stemmen, maar nu doe ik het wel! een proteststem! Ik word razend bij het lezen van dit soort artikels en vanaf nu zal ik reageren!!! Zet die mensen onder contract of iets soortgelijks, werk vinden, de taal leren, niet met flikken in aanraking komen, respect tonen voor onze maatschappij en hun daar naar schikken of BUITEN!!!! Heel de familie, geen medelijden! Tzal rap gedaan zijn! Ik weet dat er nog mensen zijn die zo denken maar daarom geen racist zijn.
Verenig u, please, laat ons er iets aan doen want dit kan niet meer!! Dit is ons land, iedereen is welkom als hij zich aanpast en werkt, maar wij moeten ons toch niet aanpassen aan hun?? Genoeg door de vingers gezien, nu is het tijd om te handelen! Elke Belg is hiervoor verantwoordelijk, ja, ook belgen van een andere origine die willen strijden voor hun land!
peterAanzetten tot haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras of afkomst is niet toegestaan op dit forum.

Stem op wie je wil het maakt geen bal uit!

Rechten heb je toch niet in dit fucking landje!

Het is compleet zinloos!

piraat 31 oktober 2008 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3777993)
Thank god voor politics.be, kunnen de verzuurden toch nog ergens terecht om hun haat en frustratie te ventileren.

Thank god voor België , kunnen de allochtonen toch nog ergens terecht om hun grondgebied uit te breidden.

Blaft 31 oktober 2008 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3778378)
Inderdaad (ik woon in Brussel en kan dus over de stad een opinie vormen uit andere bron dan P-magazine en HLN) maar misschien is hij flik?

En u vindt het normaal dat er zones zijn waar de politie niet meer durft te komen?

piraat 31 oktober 2008 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3778026)
de ogen gaan open , langzaam maar zeker

t'zou toch wat rapper mogen gaan hoor !

Fallen Angel 31 oktober 2008 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door petermichiels (Bericht 3777977)
Kijk ik ben het beu!! Eerst en vooral wil ik heel duidelijk stellen dat ik geen racist ben, verre van! Meer zelfs, ik ben altijd tegen racisten in gegaan. Je veroordeelt niemand vanwege zijn huidskleur! Maar nu is het te veel. Het artikel van deze week in P-magazine (28/10) bewijst dit. *knip* Dit moet gedaan zijn! Ik heb altijd geweigerd om op VB te stemmen, maar nu doe ik het wel! een proteststem! Ik word razend bij het lezen van dit soort artikels en vanaf nu zal ik reageren!!! Zet die mensen onder contract of iets soortgelijks, werk vinden, de taal leren, niet met flikken in aanraking komen, respect tonen voor onze maatschappij en hun daar naar schikken of BUITEN!!!! Heel de familie, geen medelijden! Tzal rap gedaan zijn! Ik weet dat er nog mensen zijn die zo denken maar daarom geen racist zijn.
Verenig u, please, laat ons er iets aan doen want dit kan niet meer!! Dit is ons land, iedereen is welkom als hij zich aanpast en werkt, maar wij moeten ons toch niet aanpassen aan hun?? Genoeg door de vingers gezien, nu is het tijd om te handelen! Elke Belg is hiervoor verantwoordelijk, ja, ook belgen van een andere origine die willen strijden voor hun land!
peter

:belgievl:

Aanzetten tot haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras of afkomst is niet toegestaan op dit forum.

Hallo circe ;-)

kamiel spieces 31 oktober 2008 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3778744)
Thank god voor België , kunnen de allochtonen toch nog ergens terecht om hun grondgebied uit te breidden.

Niet alleen hun grondgebied maar ook hun soort!

FDM 31 oktober 2008 22:43

waarom denk je bij pedo sebiet aan pastoors ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be