![]() |
Citaat:
Als men zich kan bezighouden met iets wat men leuk vindt om te doen dan ligt dat anders natuurlijk, maar hoeveel zijn er niet die zich rotvervelen als ze op pensioen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, dan is iedereen tegenwoordig tamelijk veeleisend zeker? Ik amuseer me iedere dag, en vereling staat niet in mijn woordenboek. Op zee gaan met een zeilboot alleen al is en blijft boeiend, want het is iedere keer anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeilen kan leuk zijn als er genoeg wind is en als men zich bevindt op zee, maar op een meer of zo vind ik er weinig fun aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet eerst nog 70 jaar kunnen worden he:-D
|
Citaat:
Maar kom, ik heb mijn hobby in mijn job gevonden. Ik heb daarvoor faciliteiten nodig (omkadering, noem het maar), en die vind ik thuis niet. |
Citaat:
Voor de allergrootste zotten: laat die maar full time werken tot ze erbij neervallen voor de beperkte zotten: laat die maar bijwerken naar eigen goesting voor de grote profiteurs-levensgenieters: laat ze profiteren van hun welverdiend pensioen (ikzelf ben een beperkte zot: ik kan soms genieten van werken, maar 't moet naar mijn goesting zijn) |
Citaat:
En alle jobs die ik heb gehad - een tiental - zag ik ook telkens als hobby's. Geen enkele dag tegen mijn zin gaan werken. Ik kan het iedereen aanraden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be