Eichmann |
7 november 2008 05:03 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood
(Bericht 3789497)
"Jullie dat","jullie weer",.......
Ik breng een hele tekst over racisme in voetbalstadions en in plaats van deftig terug te antwoorden begin je weer de Joden aan te vallen:?
Geloof me: (system zal het ontkennen) Filip Dewinter heeft de pest aan gasten als jij.
Ik heb veel redens om fier te zijn(zeker over mijn volk) en in Israel wonen slechts een deel van de Joden en iedereen heeft een ander mening over de situatie.Het is jammer genoeg oorlog daar en veel ingewikkelder dat je denkt en zie mijn commentaar in alle topics.
Enige verschil tussen jij en de meeste linkse is dat zij telkens de kant van de underdog kiezen(in dit geval Palestina) en jij doet omdat de andere kant Joden zijn.
Je mag gerust onderzoek doen over Wo2(velen doen dat),je zal eraan niks kunnen veranderen.
Ik leef in heden en bekijk de toekomst(ookal mag men de Wo2 nooit vergeten).
Het is jij die "Eichmann" als nicknaam gebruikt dus kom niet huilen over het verleden.
Ik herhaal nog een keer :
De politicus zong racistische liedjes en nog voor zijn (klein)kinderen,dat het over Joden ging is een bijzaak.Zoiets kan niet en zeker niet als hij een voorbeeldfunctie draagt.
|
Wie antwoord er hier niet deftig?? Als een FN politicus iets dergelijks zingt moet hij direct aan de galg, als voetbalsupporters dit zingen is het ok. Alsof er tussen voetbalsupporters geen anti-semieten zitten...:roll:
Dat Dewinter een pesthekel heeft aan mij of niet, laat me eerlijk gezegd Siberisch koud. Ik ben geen VB'er, voor de zoveelste keer.
"Het is jammer genoeg oorlog daar", haha Je vergeet er bij te zeggen wie het vuur aan de lont heeft gestoken. Ik kies trouwens heus geen partij voor de Palestijnen omdat de andere partij Joden zijn. Ik ben geen anti-semiet, ik ben een anti-zionist (wezenlijk verschil denk ik zo)
En wat dat onderzoek naar WO2 betreft, er zijn er die in het verleden al onderzoek naar verricht hebben en tot gans andere conclusies gekomen zijn. Die zijn echter bedankt voor hun diensten door geldboetes, gevangenisstraffen en in sommige gevallen zelfs door fysieke gewelddaden.
Nu vraag ik je nogmaals: welk onnoemelijk kwaad kan men nu doen door onafhankelijk onderzoek te voeren daartoe? Waar zijn jullie bang voor?
|