Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ontslag voorzitter FN (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114555)

Fiere Jood 6 november 2008 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3789500)
Jezus...

Ik heb ook al holocaustmopjes gemaakt... Is dat nu zo erg?

.

Voor overlevend wel,voor mij niet.
Maar vergelijk geem mop met een ontspannend racistisch liedje
Roskam zal wel hier zijn mening geven.

Fiere Jood 6 november 2008 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zoom (Bericht 3789508)
Liedjes, kzou zegge... "who the fuck cares"

De meeste Joden die ik ken kunnen er zelf nog mee lachen, maar ik ken er dan ook maar een tiental :)

Vrijheid van meningsuiting / censuur.... mehhhhhhhh

Hij was(tot vandaag) wel voorzitter van een politieke partij.

AdrianHealey 6 november 2008 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood (Bericht 3789509)

Ik zie niet echt een significant verschil voor de beginselen van een rechtstaat.

uilenspiegeltje 6 november 2008 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3789178)
Die joden denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Zo constant mensen van het eigen volk de mond snoeren. Maar het zal niet waar zijn hoor :evil: !!!!

Zijn menschen die hiervan niet moeten kokhalzen nog menschen?

Amon_Re 7 november 2008 00:05

Citaat:

Jezus...

Ik heb ook al holocaustmopjes gemaakt... Is dat nu zo erg?
Bon,dat die partijen daar op wensen te reageren: goed zo. Daar moei ik me niet mee.

Maar al die hysterische idioten die maar zitten te roepen dat dit een 'schande' is in een rechtstaat & dat dit toch meot vervolgd worden!

Neen. In een rechtstaat keur je dat en laat je dat toe. Dát is een rechtstaat.

Tiens, was da geen strafbaar feit in België?

Amon_Re 7 november 2008 00:09

Ik stoor mij gewoon enorm aan de inconsistentie, der zijn al voor minder heksenjachts geörganiseerd, mer nu dat er ook nen FN'r bijzit is't precies allemaal niet zo erg.

Enfin, da's toch den indruk die'k zo heb in ieder geval.

ericferemans 7 november 2008 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3789178)
Die joden denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Zo constant mensen van het eigen volk de mond snoeren. Maar het zal niet waar zijn hoor :evil: !!!!

Blijkbaar was de mond van een VB-ocmw raadslid niet gesnoerd hé charlowie?
Die stond stinkend en wel volle gas open 8-)

Fieseler 7 november 2008 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3789403)
Toen het niet anders kon. Indien het filmpje niet uitgekomen was, was hij rustig blijven zitten. De mensen hier niets proberen wijs te maken. Lieden die zulke liedjes zingen en bij een partij zijn, in casu het Vlaams belang, en daarenboven ook nog raadslid zijn van die partij, verraden niet alleen zichzelf, maar ze zeggen ons ook precies welk soort partij het VB in feite is.

Het verschil tussen het VB en de niet democratische partijen is vandaag duidelijker dan ooit.
Onmiddellijk wordt een element waarbij laakbare sympathiën worden vastgesteld onmiddellijk verwijderd uit de partij.

Bij de sossen (vk Van Cau, Willockx, Van Den Broecke, enz) en de liberalen (vb De Wael, De Gucht, Slangen enz) worden bewezen fraudeurs niet alleen niet verwijderd...zij worden zelfs herbevestigd in hun rol binnen hun respectievelijke partijen.

DWZ: Het VB heeft ondanks het cordon mediatique vandaag eens te meer de kans gekregen om voor de ganse wereld te tonen dat ze zulke sympathiën verafschuwt en verwerpt.
En niet alleen dat: zij handelt er ook naar en smijt die elementen onvoorwaardelijk buiten.

Wat de andere partijen al decennialang bewijzen is geschiedenis.

Metternich 7 november 2008 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3789541)

Dat is lachen met de holocaust!

Fieseler 7 november 2008 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 3789543)
Dat is lachen met de holocaust!

:lol:

Fiere Jood 7 november 2008 00:44

http://www.youtube.com/watch?v=5XJUAOG25Xg

Pukkel 7 november 2008 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood (Bericht 3789509)

Waar ziet u racisme in dat liedje ?

Hertog van Gelre 7 november 2008 01:17

Volgens het NL nieuws wilde zijn vrouw van hem scheiden en heeft ze daarom het filmpje in omloop gebracht. Het zal nu wel lukken met die scheiding, denk ik.

Eichmann 7 november 2008 04:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3789395)
Oeverloos gezwets van uw kant. Het geijkte minimaliserend gepraat vanuit een welgekende hoek. Men moet zulke dingen niet bagatelliseren. Men kan zulke liederen niet goedkeuren, laat staan zingen. In geen enkel omstandigheid. En dat heeft niets te maken met het 'in een slachtofferrol duwen van de joden'. Als men hetzelfde zou zingen over de zigeuners, dan zou het even walgelijk zijn.

En dat er een VB-er een feestje bouwt met een FN-er zal weeral toeval zijn zeker. Maar we kennen dit soort 'toevalligheden'.

nochtans komt dat "geijkte minimaliserend gepraat" uit de Holocaust-industrie net uit de hoek van een Jood zelf! Iemand wiens ouders concentratiekampen hebben overleefd (als enigen van gans zijn familie). Jullie zijn allemaal zo bekrompen als iets, netjes meelopen in de pas van de overheid (die jullie dag na dag dik bij jullie ballen heeft). Ik bagateliseer trouwens niets, ik erken best dat het Joodse volk geleden heeft onder nazi-Duitsland. In een concentratiekamp leven is best wel wat anders dan in Leuven Centraal een aantal jaren doorbrengen. Maar ik heb de slachtoffers van de Goelags toch nooit zo collectief horen mekkeren (laat staan dat ze veel media-aandacht krijgen) noch hoor ik ooit iets van de nabestaanden van de Zuid-Afrikaanse boeren die in Britse concentratiekampen gecrepeerd zijn (de uitvinders trouwens ervan). Ik blijf er bij: vrijheid van meningsuiting en democratie bestaan in dit land niet.

Eichmann 7 november 2008 05:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood (Bericht 3789497)
"Jullie dat","jullie weer",.......
Ik breng een hele tekst over racisme in voetbalstadions en in plaats van deftig terug te antwoorden begin je weer de Joden aan te vallen:?
Geloof me: (system zal het ontkennen) Filip Dewinter heeft de pest aan gasten als jij.
Ik heb veel redens om fier te zijn(zeker over mijn volk) en in Israel wonen slechts een deel van de Joden en iedereen heeft een ander mening over de situatie.Het is jammer genoeg oorlog daar en veel ingewikkelder dat je denkt en zie mijn commentaar in alle topics.
Enige verschil tussen jij en de meeste linkse is dat zij telkens de kant van de underdog kiezen(in dit geval Palestina) en jij doet omdat de andere kant Joden zijn.
Je mag gerust onderzoek doen over Wo2(velen doen dat),je zal eraan niks kunnen veranderen.
Ik leef in heden en bekijk de toekomst(ookal mag men de Wo2 nooit vergeten).
Het is jij die "Eichmann" als nicknaam gebruikt dus kom niet huilen over het verleden.

Ik herhaal nog een keer :

De politicus zong racistische liedjes en nog voor zijn (klein)kinderen,dat het over Joden ging is een bijzaak.Zoiets kan niet en zeker niet als hij een voorbeeldfunctie draagt.

Wie antwoord er hier niet deftig?? Als een FN politicus iets dergelijks zingt moet hij direct aan de galg, als voetbalsupporters dit zingen is het ok. Alsof er tussen voetbalsupporters geen anti-semieten zitten...:roll:
Dat Dewinter een pesthekel heeft aan mij of niet, laat me eerlijk gezegd Siberisch koud. Ik ben geen VB'er, voor de zoveelste keer.
"Het is jammer genoeg oorlog daar", haha Je vergeet er bij te zeggen wie het vuur aan de lont heeft gestoken. Ik kies trouwens heus geen partij voor de Palestijnen omdat de andere partij Joden zijn. Ik ben geen anti-semiet, ik ben een anti-zionist (wezenlijk verschil denk ik zo)
En wat dat onderzoek naar WO2 betreft, er zijn er die in het verleden al onderzoek naar verricht hebben en tot gans andere conclusies gekomen zijn. Die zijn echter bedankt voor hun diensten door geldboetes, gevangenisstraffen en in sommige gevallen zelfs door fysieke gewelddaden.
Nu vraag ik je nogmaals: welk onnoemelijk kwaad kan men nu doen door onafhankelijk onderzoek te voeren daartoe? Waar zijn jullie bang voor?

Duym 7 november 2008 06:41

Citaat:

Een misplaatste grap over de holocaust. Hallo CGKR?:?

Patsy Stone 7 november 2008 07:34

Citaat:

Ik heb ook al holocaustmopjes gemaakt...

Waarom verwondert dat me nu niet?

bentje 7 november 2008 08:19

Ik vind het persoonlijk weer allemaal wat overdreven, het is een liedje en daar eindigt het.
Mensen zijn zo vaak en snel gekwetst, he :roll:
Nu goed, ze moeten als je het mij vraagt eens goed kuisen in die partijen, er zitten nog veel te veel oude ratten tussen van de extreme kant.
Dat hoort er niet te zitten, en dat hoort zeker onze maatschappij niet te vertegenwoordigen.
Maar zo'n liedje zingen in een huiselijke kring op 'n feestje met een zinder op... Tjah, who cares.

Zwartengeel 7 november 2008 08:22

Citaat:

Waarom stel je die vraag aan Max? Heeft hij hier nu nog niet genoeg duidelijk gemaakt dat hij niets meer te maken wil hebben met die halfzachte eitjes van het VB?

duveltje382 7 november 2008 08:25

Een echte schande is het wat deze mannen zongen,waar houden die zich nu nog mee bezig hé,kleine snotapen :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be